LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort nummerbehoud - KLACHT!! Waardeloze service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
VVermeulen

Telfort nummerbehoud - KLACHT!! Waardeloze service

Ongelezen bericht door VVermeulen »

Op 09-08-11 heb ik telefonisch contact gehad met een Telfort-medewerkster (mevr. Wiese). Zij heeft voor mij een nummerbehoud aanvraag ingediend voor mijn nieuwe Telfort Simonly abonnement.
Ik krijg op 09-08-11 netjes een brief waarin staat dat de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd. De overgangsdatum is 15-09-11. Ik dacht nog: dat is tijd genoeg, dan zal er niks verkeerd kunnen gaan. WEL dus!

14-09: ik krijg 2 smsjes van Telfort, op mijn te behouden nummer (voorheen van Hi): 'Beste klant, uw nummerbehoud wordt morgen tussen 9:00 en 17:30 uur uitgevoerd. U kunt minder goed bereikbaar zijn. Mvg, Telfort.'

15-09: De hele dag gebeurt er niets! Mijn Hi-simkaart is nog gewoon bereikbaar.

16-09: In totaal 5 telefoons gepleegd, naar zowel Telfort als Hi.
Telfort blijft beweren dat Hi het nummer niet vrijgeeft. (Maar als ze dat niet doen, dan zou de aanvraag toch nooit goedgekeurd zijn?)
Als ik Hi bel vertellen ze mij dat het wel is vrijgegeven, dat het nu aan Telfort is om het te porteren. Zij zien ook dat dat 15-09 zou gebeuren, maar dat Telfort nog niks heeft gedaan.

Wat heb ik als klant hier nu aan dat Hi en Telfort de schuld op elkaar afschuiven?
Uiteindelijk ben ik er de dupe van. Ik heb nu nog steeds een abonnement bij Hi, want het nummer is nog niet geporteerd, dus nog steeds bereikbaar bij Hi.
Maar ik heb ook een nieuw abonnement bij Telfort. Want dat is ingegaan op 15-09.

Wat een rot-service bij Telfort.
Ze zeggen eerst dat het in orde is, je krijgt bevestigings-smsjes en brieven. Maar uiteindelijk doen ze niks. En zeggen ze dat het aan de ander ligt.

Dit kunnen ze zo toch niet maken??

LeoZ

Re: Telfort nummerbehoud - KLACHT!! Waardeloze service

Ongelezen bericht door LeoZ »

En het "grappige" is dat beiden een dochteronderneming zijn van het zelfde bedrijf... Kpn.... tja... service?...No, Njet!

Hatertje

Ongelezen bericht door Hatertje »

Is het nu weer in orde? En zo ja, wanneer was het dan weer in orde?

VVermeulen

Nee, het is nog steeds niet opgelost.

Ik ben maar meteen om 9.00 weer gaan bellen met de klantenservice. Wordt ik eerst 5 min in de wacht gezet omdat mevrouw even wil lezen waarover het gaat. Dan komt ze terug en wordt de verbinding verbroken.

Nu probeer ik terug te bellen, maar ik hoor al 5 minuten hetzelfde: 'al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, nog een ogenblik geduld alstublieft'

Mijn geduld begint op te raken!

Dubbele abonnementskosten,
En straks ook een torenhoge rekening van het bellen met Telfort.

VVermeulen

LeoZ schreef:En het "grappige" is dat beiden een dochteronderneming zijn van het zelfde bedrijf... Kpn.... tja... service?...No, Njet!
Dat Hi van KPN is wist ik, maar ik dacht dat Telfort gewoon het netwerk van KPN gebruikt.

Ach wat maakt het uit, het verandert niets voor mij.

VVermeulen

2e mevrouwtje gaat alles weer nazoeken. Vertelt mij dingen die - naar mijn idee - afgelopen vrijdag al uitgesloten en uitgeklaard waren.

Als ik haar vraag of ze er een beetje vaart achter wil zetten omdat dit mij erg veel geld gaat kosten verbreekt ze de verbinding.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Graag kijk ik of ik hier voor u in kan bemiddelen. In een privebericht kunt u uw naam, adres, tijdelijke en te porteren 06-nummer kenbaar maken. Mijn excuses voor het ongemak.

Hugo

VVermeulen

Het is gelukt. Mijn nummer is gisteren overgezet.

Ik kon gisteren nog wel gewoon bellen met mijn Hi-simkaart. (Ik wist dus niet dat het was overgezet) Ik had dus 2 simkaarten met hetzelfde nummer. Alleen nu geeft mijn Hi-telefoon aan: 'inactieve sim'

Alles is dus opgelost.

Ik vraag me af of dit ook zou zijn opgelost als ik er geen druk achter gezet zou hebben.

Hatertje

Ongelezen bericht door Hatertje »

Achja, 6 dagen geen telefoon is ook wel lekker rustig :) Gelukkig is het opgelost.

Gesloten