LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo verandering digitale tv kastje niet compatible

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Ziggo verandering digitale tv kastje niet compatible

Ongelezen bericht door kweenie »

Bovendien zijn er ook zenders bijgekomen sinds september. Niet alleen HD-zenders, waar je niets aan hebt als je geen HD ontvanger hebt, maar ook andere zenders. En daarnaast dus ook interactieve TV. Om dan te redeneren dat je 3 euro meer betaalt voor interactieve TV is wel heel kort door de bocht.

tampie74
Berichten: 169
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Ziggo verandering digitale tv kastje niet compatible

Ongelezen bericht door tampie74 »

Ja Posman, voorheen moest je ook extra betalen voor IA tv, dat viel buiten het pakket, heb ik toen niet gekozen. Anders had ik wel de goede ontvanger gekregen van Ziggo, maar nu betaal je ook meer voor het huidige pakket en INTERACTIEVE tv, terwijl IK dat niet KAN ontvangen op huidige ontvanger, EN ZIGGO bied geen alternatief voor huidige klanten die GEEN alles in 1 willen hebben, ze bieden alleen iets als je alles in 1 neemt.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo verandering digitale tv kastje niet compatible

Ongelezen bericht door bprosman »

Om dan te redeneren dat je 3 euro meer betaalt voor interactieve TV is wel heel kort door de bocht.
Zie reactie van Kweenie
voorheen moest je ook extra betalen voor IA tv, dat viel buiten het pakket, heb ik toen niet gekozen.
Maar TOEN wilde je er niet voor betalen en accepteerde je dat je dan geen IA TV kon kijken, nu wil je er ook niet voor betalen (in de vorm van een decoder) maar je wil WEL de service.
Laatst gewijzigd door bprosman op 19 sep 2011 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Ziggo Webteam Erwin
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 sep 2011 13:48

Re: Ziggo verandering digitale tv kastje niet compatible

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Erwin »

Ook voor bestaande klanten is de Cisco interactieve recorder tegen gereduceerd tarief aangeboden echter is deze nu tijdelijk niet leverbaar.
Als deze wel weer leverbaar is kunt ook u als bestaande alles in 1 klant deze decoder aanschaffen voor minder dan de helft van de winkelwaarde.

De Cisco PVR is dan voor nieuwe alles in 1 klanten 99 euro en voor bestaande klanten 199 euro. Nieuwprijs 459 euro.

tampie74
Berichten: 169
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Ziggo verandering digitale tv kastje niet compatible

Ongelezen bericht door tampie74 »

Nee vogels dat kastje heb ik destijds ook moeten kopen bij Ziggo, dus ook NIET gratis. En ja deze werkt nog steeds digitale tv kan ik kijken, het gaat mij om het niet kunnen ontvangen van IA tv waar ik wel voor betaal. En door Ziggo geen mogelijkheden geboden wordt, zoals korting of iets dergelijks. Nee wij moeten volle pont betalen voor nieuw kastje om alles te kunnen ontvangen.

tampie74
Berichten: 169
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Ziggo verandering digitale tv kastje niet compatible

Ongelezen bericht door tampie74 »

Dus bestaande klanten mogen dan 100 euro meer betalen dan niet bestaande klanten, vind ik niet kunnen dat wij al meer voor een pakket moeten betalen
En jullie zeggen al een alles in 1 dus daar hoort ook internet en telefoon bij (willen we niet) Wat ik er dan uit opmaak is dat ik ook de andere diensten erbij moet nemen en nog eens 200 euro bij moet gaan leggen voor een kastje. En dat niet bestaande klanten een alles in 1 dienst moet afnemen om 99 euro te betalen voor zo'n kastje.
Oplichting bestaande klanten moeten meer betalen is geen optie

tampie74
Berichten: 169
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Ziggo verandering digitale tv kastje niet compatible

Ongelezen bericht door tampie74 »

Vogels op de site staat zelf dat als je die aanbieding neemt, ook gelijk internet en telefoon moet nemen van ziggo en dat wil ik niet.

Gesloten