LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring Dakkapel van Holland Dakkapellen Assen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Rtelgenkamp

Ervaring Dakkapel van Holland Dakkapellen Assen

Ongelezen bericht door Rtelgenkamp »

Heeft iemand dezelfde slechte ervaring als wij met een dakkapel van Holland Dappakallen uit Assen?
We hebben in April een Dakkapel besteld en na 4 valse afspraken en vervolgens ingebreke stellen van het bedrijf zijn ze eindelijk langs gekomen. Helaas bleek (nadat het gat al in het dak gemaakt was) dat de hoek van de dakkapel niet goed was (55 graden ipv 35 graden). Dus alles dichtgemaakt met zeil. Vervolgens is binnen een week een dakkapel geplaats met juiste hoek.
Nu blijkt echter dat het hele dak van de dakkapel doorzakt. Het kozijn niet waterpas(helt naar achter) en nog steeds lekkage door te krappe loodslappen.
Omdat ze niet meer reageren op de meldingen van de lekkage hebben we een extern bedrijf laten keuren. Hieruit blijkt dat zelfs de dakkonstructie niet goed is en het erop neer komt dat het dak eigenlijk op instorten staat.
Daarom zouden we graag willen weten of er meer mensen slachtoffer zijn van dit bedrijf en waarschuwen voor mensen die een dakkapel van Holland Dakkapellen willen aanschaffen dit niet te doen.

maartenvanschayk

Re: Ervaring Dakkapel van Holland Dakkapellen Assen

Ongelezen bericht door maartenvanschayk »

Ik heb in juli een dakkapel besteld bij Holland Dakkappellen in Ede en deze is 4 weken later geleverd op tijd en zonder problemen. Ik heb alleen wel gehoord dat bij de vestiging in Assen wat problemen waren met de lopende orders, omdat het bedrijf Holland Dakkappellen alleen in Assen nog de fabricage heeft.

Ik heb het nagekeken, maar er zit geen Holland Dakkapellen in Assen meer. De vestiging daar is uitgeschreven bij de kamer van Koophandel en ook alle telefoonnummers werken niet meer.

Maar in Ede hebben mij prima geholpen. Maar het kan natuurlijk altijd dat er wat is, maar los dat dan op met de directie. Ik heb in ieder geval geen trammelant of zo gehad.

Rtelgenkamp

Bedankt voor de info, we zijn al drie weken bezig om met de directie in contact te komen maar ze zwijgen in alle vormen. Dit bied weer perspectief.

abhug

Ongelezen bericht door abhug »

Ja, ook ik heb twee dakkapellen in maart en een serre in mei gekocht bij Holland Dakkapellen in Assen. De dakkapellen zijn in mei geplaatst, maar aan de grote dakkapel is er van alles mis. Er was lekkage( door extern bedrijf verholpen), staat schuin, staat te ver van het dak en moest dus verstevigd worden met een binnenbalk. Voor de serre heb 3250 euro vooruit betaald, maar die heb ik nooit gekregen. Komt wel goed en is besteld zei de directeur HD in Assen. Tot de dag van vandaag 8 sept. 2011 is er niks van bekend. Ze zijn in Assen van de aardbodem verdwenen en zitten ineens in Ede. Twee weken geleden kreeg ik nog een email dat gewerkt wordt aan kwaliteitsverbetering en dat de vestigingsplaats hetzelfde blijft van waaruit gewerkt wordt. Inmiddels heb ik tientallen keren gebeld, sms en of e-mails gestuurd maar geen reactie. De oproep om van de directie in Ede gehoor te krijgen daar ben erg benieuwd naar, want ook daar heb ik inmiddels gereclameerd en nog steeds geen concrete reactie gekregen. De weg naar de rechtsgang lijkt mij, na maanden van wachten, nu de enige juiste.

Fam. Busman

Ongelezen bericht door Fam. Busman »

Ook wij zijn slachtoffers van de malafide praktijken van Holland Dakkapellen te Assen geworden.
Voor de plaatsing ging er al van alles mis. Geen enkele afspraak werd nagekomen en afspraken werden op het allerlaatste moment afgezegd of verschoven. Zelfs de plaatsing zelf werd tot 3 x toe afgelast via een sms-je. Uiteindelijk werd de kapel wel geplaatst. Echter op zo'n slechte wijze dat zelfs een leek kon zien dat de dakkapel niet goed was geplaatst. Er ontbraken verschillende zaken zoals 1 ruit, afwerkstrips buitenzijde etc. Ook hadden wij ineens te maken met verschillende lekkages, waardoor schade is ontstaan.
Aan de binnenzijde heeft men zeer slecht timmerwerk geleverd.
Men beloofde keer op keer onze problemen op te lossen. Nu krijgen wij geen reacties meer.

Wij voelen ons echt flink genept door dit flutbedrijf !!!!!!!

Boeklage

Ongelezen bericht door Boeklage »

Hier was ik dus al bang voor en ik voel me door het lezen van deze informatie knap beroerd. Ik voel me zo dom dat ik reeds 2300 euro vooraf betaald heb. Ben wederom te goed van vertrouwen geweest. Een paar weken terug ben ik gaan kijken in Assen of alles wel in orde was en toen werd er nog wel gewerkt door een tweetal mannen. Gaf me weer wat vertrouwen maar nu ik dit lees zakt de moed me in de schoenen. Toch heb ik nog steeds het gevoel dat het geen bewuste oplichting is. Men is bij mij drie keer geweest voor het opmeten want mijn huidige dakkapel moet worden vervangen en is een speciaal geval. Ook de overige contacten waren op zich wel goed. Volgens mij is het een startende onderneming met nog wat kinderziektes en komt het uiteindelijk nog wel goed althans dat hoop ik. Mijn hoop is nu op Ede gericht.

Buurke

Ongelezen bericht door Buurke »

Wij hebben in Mei twee dakkapellen besteld bij Holland Dakkapellen in Assen. Ook wij hebben een aanbetaling gedaan van €6250,-. Tijdens onze gesprekken werd aangegeven dat de dakkapellen er eind mei al op konden zitten. Allereerst hadden we problemen met de vergunning, we moesten zelf meerdere malen naar het berijf bellen om er achter te komen dat er nog gegevens ontbraken. Zo ben je al snel een maand verder. Na het verkrijgen van de vergunnen zijn er toch zeker 3 datums waarop de dakkapellen geplaatst zouden worden verschoven. Of we hadden hier zelf achter aan gebeld of we werden de avond van te voren gebeld met een excuus waarom het niet door kon gaan. Ook wij zijn naar Assen geweest en hebben daar 1 van onze dakkapellen gezien ook al was deze nog niet klaar. Inmiddels hebben we twee waardeloze vakanties gehad, want we zouden zelf de hele zolder gaan aftimmeren en isoleren. 12 September hebben we contact opgenomen met Ede, weer kregen we beloftes. We zouden dezelfde dag terug gebeld worden, wat niet is gebeurd. We hebben zelf meerdere malen gebeld, maar krijgen geen gehoor, ook niet na inspreken van de voicemail. Nu vandaag een e-mail verstuurd, om te vragen naar de stand van zaken. Krijgen we hier geen reactie op binnen zeer korte tijd, dan overwegen we om juridische stappen te gaan ondernemen.

marietje1964

Ongelezen bericht door marietje1964 »

Holland dakkapellen

Onze ervaring:
24-05 mailtje voor afspraak offerte op 31-05
24-05 mailtje afspraak verzet naar 30-05
24-05 bevestigings telefoontje voor afspraak op 30-05
30-05 iemand thuis geweest voor afspraken en mogelijkheden
10-06 bezoek voor het inmeten
31-05 mailtje opdracht bevestiging voor dakkapel
14-06 mailtje opdracht bevestiging voor 12m2 rabbat delen
15-06 mailtje met bouwtekening
15-06 mailtje digitale factuur kapel
15-06 mailtje digitale factuur 12m2 rabbat delen
15-06 €4020 overgemaakt
16-06 mailtje over plaatsing ruwe schatting plaatsing in week 29 of 30 op een maandag of donderdag
04-08 mailtje plaatsing geplant in week 34
23-08 mailtje plaatsing op 02-09
29-08 mailtje over kwaliteits verbetering
achterstallige opdrachten worden ingelopen en schatten dat onze afspraak 2 a 3 weken wordt uitgesteld
31-08 telefoontje van de planner kapel word 12 -09 geplaatst
09-09 gebeld om te vragen of ze op zeker kwamen , ze wisten van niets en zouden contact opnemen met iemand van de planning. Ik moest met 10 min terug bellen.
Geprobeerd terug te bellen maar kreeg niemand aan de lijn.
Dus gaan we er maar van uit dat ze komen.
12-09 vroeg uit bed en wachten…je raad het al niemand.
12-09 rond een uurtje of 09.00 gebeld of ze ons vergeten waren.
Kreeg de baas zelf aan de lijn en die vertelde dat er 3 ploegen mannen uitwaren , maar niet naar ons. Hij zou het uitzoeken en met 10 min terug bellen…en zowaar werd ik teruggebeld.
Al onze spullen staan klaar in Assen dus hij snapte niet waarom er niets geplant staat (nou ik ook niet) Hij zou kijken of het op 13-09 zou lukken om te plaatsen , maar daar voor moest hij eerst contact met Assen opnemen. Hij beloofde mij die zelfde dag nog terug te bellen met een definitieve plaatsings datum , en vond het zeer vervelend dat we hadden zitten wachten op de kapel………
Op 13-09 naar drie verschillende mail adressen berichtje gestuurd of ze al iets wisten.
Niets terug gehoord.
Nu op 14-09 weer geprobeerd te bellen en zit nog steeds te wachten vanaf maandag op dat telefoontje met de definitieve plaatsings datum !!!!!!
Laatst gewijzigd door marietje1964 op 15 sep 2011 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.

J.G. Buijvoets

Ongelezen bericht door J.G. Buijvoets »

Fam. Buijvoets

Wij zijn in zee gegaan met Holland Dakkapellen, omdat ze t.o.v. de traditionele dakkapellen aan de binnenkant ruimtebesparend zijn, terwijl de buitenmaten gelijk bleven. Dit was zeer interessant voor ons, daar we alle ruimte konden gebruiken. Nadat er iemand was geweest om ons van alles uit te leggen, kwamen we een prijs overeen van 4585 euro, incl. tekening en vergunningaanvraag. Na een dag kregen we via email een offerte voor een prijs van 4835 euro. Dit was niet de afspraak en klom dan ook meteen in de telefoon. Ik confronteerde de man met onze afspraak, waarop hij zei, dat de 4585 euro een aanbieding was en alleen gold voor de dag dat hij bij mij was. Ik zei hem dat er dan geen overeenkomst ou komen. Hij zou zien wat hij dan nog voor mij kon betekenen en na enig heen en weer geonderhandel kwamen wij enn bedrag overeen van 4600 euro. Ik kreeg een nieuwe offerte en heb deze on line geaccordeerd. Hij zou zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen. Ik hoorde maar niets en besloot zelf maar weer eens te bellen en kreeg een medewerker te spreken die mij vertelde z.s.m. een tekening van de voorkant van mijn huis te mailen. Ook moest ik, wilde alles in gang worden gezet, een aanbetaling van 2300 euro doen. En ja hoor, met ons volle verstand zijn wij er in getrapt. Maar goed. Alles zou, afhankelijk van de vergunning, nog voor de bouwvakvakantie kunnen worden gerealiseerd. Darvóór was er al iemand geweest om de kapel in te meten. Gedurende lange tijd gebeurde er niets tot ik besloot om een langs te gaan bij Bouw en Woningtoezicht in onze gemeente Almelo. Hier bleek dat er geen aanvraag was ingediend voor een dakkapel op mijn huis. Ik kreeg een onbestendig gevoel in mijn maag en vreesde het ergste.
Ik stuurde een mail naar Holland Dakkapellen waarin ik hen mijn wederwaardigheden meedeelde. Ik kreeg onmiddellijk bericht terug met de mededeling, dat mijn aanvraag was blijven liggen en dat ik een persoon moest bellen die voor hen de tekeningen en aanvragen regelt. Deze man vertelde, dat hij geen werk meer voor Holland Dakkapellen verrichtte omdat hij niet meer betaald werd. En passant vertelde hij mij, dat hij op een lacatie geweest was waar Holland Dakkapellen een dakkapel geplaatst had. Hij kreeg bijna spontaan de tranen in de ogen bij het zien van zoveel prutswerk. Ik heb per email weer contact gezocht met HD en hen met mijn telefoongesprek geconfronteerd. In de zelfde mail heb ik hen de gelegenheid gegeven om vóór 1 sept 2011 de tekening en vergunningaanvraag in te dienen bij de gemeente Almelo. Zou dit niet zijn gebeurd, dan zou ik de overeenkomst annuleren en mijn aanbetaling terug vorderen. Dit was op 26 aug. 2011. Ik kreeg geen reactie Op 3 september was voor het voor mij helemaal duidelijk dat er iets niet in de haak was. Ik zond hen een aangetekende in gebrekestelling waarin ik de overeenkomst annuleerde en verzocht om restitutie van de vooruitbetaalde 2300 euro binnen 7 dagen. U raadt het al, ook hieraan is geen gevolg gegeven. Op mailtjes en telefoontjes wordt helemaal niet gereageerd. Bovendien is het telefoonnummer niet meer in gebruik. Mocht het echt om oplichting gaan, dan onderneem ik zeker juridische stappen.

woltersspijk

Ongelezen bericht door woltersspijk »

Dit komt me ook bekend voor met Holland Dakkapellen
dat ze hun afspraken niet nakomen.

Eind mei zouden ze 2 dakkapellen en kunststof kozijnen plaatsen. Ze stuurden mij een link naar een website met de ongeluk. In dit geval kregen ze de voordeel van de twijfel (ik spot er ook graag niet mee, want ze hadden een wiplash en ziektewet, aldus de kantoor).

Uiteindelijk werd er pas begin juli geplaatst maar al met al een mooie tot nu toe lekvrije dakkapel met aftimmering in 2,5 dag tijd.

Dus beter hun afspraken nakomen Holland Dakkapellen. al denk ik dat het wel goed komt.

Groet Hendrik Wolters,
Zuid-Holland

marietje1964

Ongelezen bericht door marietje1964 »

:(
ahum...zelfs de site van holland dakkapellen is er niet meer !! Wat kunnen we doen ?
[email protected]

chantalgelderblom

Ongelezen bericht door chantalgelderblom »

wij zijn ook de duppe van de oplichterij van holland-dakkapellen. we wachten al 7maanden op onze dakapel na 3 plaatsings datums staat hij er nog steeds niet op en is niemand mee bereikbaar wij willen deze mannen laten stoppen zodat er niet meer mensen de dupe worden hiervan ik heb me verhaal voorgelecht bij opgelicht.nl en bij radar ga ik dat ook doen hopelijk zijn jullie ook bereid om je daar je verhaal te doen en hopelijk helpen ze ons om deze mannen te stoppen anders gaan we juridische stappen ondernemen en hopelijk kunne we dat met de hulp en verhalen van jullie erbij een end komen als jullie bereid zijn om er een zaak van te maken en te vechten voor ons geld en zorgen dat andere niet de dupe ook worden kunne jullie ons bereiken op [email protected] mvg chantal
Laatst gewijzigd door chantalgelderblom op 22 sep 2011 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank2011

Ongelezen bericht door Frank2011 »

Heb eenzelfde ervaring met HD, ik wacht nog op een teruggaaf van een aanbetaling van een schuifpui die nooit geleverd is.

Gezien alle bovenstaande reacties moet er toch ergens geld zitten bij HD, want kennelijk is het niet gestoken in de productie van nieuwe kapellen of het terugbetalen van klanten.

Ik heb inmiddels een behoorlijk dossier aangelegd van alle niet nagekomen afspraken en telefoontjes.

Buurke

Ongelezen bericht door Buurke »

Inmiddels hebben wij één van de twee dakkapellen op ons dak gekregen. Er zijn nog een paar verbeter punten (zoals dakgoot aanpassen hier blijft nu water in staan en kozijn opnieuw zetten omdat de ramen niet goed open en dicht kunnen). We hebben in ieder geval nog geen lekkage kunnen ontdekken. Na beoordeling van de dakconstructie door een architect bleek dit ook goed te zijn. Zoals het nu lijkt wordt morgen de tweede erop gezet.

Er is dus nog hoop op een goede afloop.

Thierry 1967

Ongelezen bericht door Thierry 1967 »

Wij en onze buren zijn gezamenlijk in zee gegaan met Holland dakkapellen. Onze bestelling is geplaatst in mei maar i.v.m. vergunning verplaatst naar juni. Dakkapellen zouden in tweede week van juni geplaatst worden maar dit is toen verplaatst naar tweede week van juli. Ook deze afspraak ging niet door, nieuwe afspraak tweede week van augustus. En je weet het antwoord al, verplaatst naar 19 september natuurlijk voor de zekerheid maar even gebeld (anders zit je misschien voor niks te wachten) en ja hoor ook deze afspraak ging niet door. En ook wij proberen nu opnieuw contact te krijgen, wat af en toe ook lukt maar echt duidelijkheid kunnen we niet krijgen over een leverdatum. Ik heb na het lezen van deze reacties toch nog hoop dat het nog goed gaat komen, maar het zou fijn zijn als HD duidelijker zou zijn in de communicatie. Natuurlijk is het een bedrijfsovername niet binnen een dag geregeld, maar laten ze duidelijk en eerlijk zijn naar hun klanten want anders ben ik bang dat ze straks helemaal niks meer verkopen.
Word vervolgd.

n.zaal

Ongelezen bericht door n.zaal »

Ik heb hele slechte ervaring met Holland dakkapellen uit Assen.
Hieronder de brief die ik verzonden heb;

In zee, 8 juni ’11

Geachte heer / mevrouw,
Op 10 maart 2011 heb ik een afspraak gehad met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] voor het plaatsen van een dakkapel. De offerte heb ik op 14 maart 2011 digitaal ontvangen. 30 maart heb ik nogmaals een afspraak gehad met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] en ben toen akkoord gegaan met de offerte. In dit gesprek hebben we afgesproken dat de dakkapel in week 18 van 2011 (2 tot en met 6 mei) geplaatst zou worden.
Er zijn inmiddels meerdere afspraken gemaakt om de dakkapel te komen plaatsen maar zonder resultaat.
Aangezien de gemaakte afspraken door u toedoen niet zijn nagekomen wil ik de overeenkomst ontbinden en verwacht ik de gehele aanbetaling inclusief de wettelijke rente terug gestort op mijn rekening.
Er werd een afspraak gemaakt om op vrijdag 6 mei om 7 uur de dakkapel te komen plaatsen. Op 5 mei werd ik ‘s middags om 15 uur gebeld met de mededeling dat de dakkapel niet geplaatst zou worden omdat de raampartij er verkeerd was ingezet. Er zou spoed achter worden gezet en op 18 mei zou de dakkapel alsnog geplaatst worden. Hierover zou ik maandag 9 mei 2011 nog worden teruggebeld om dit te bevestigen. Uiteindelijk heb ik woensdag avond 11 mei een mail verzonden met daarin de vraag of u de afspraak op 18 mei kon bevestigen. Hierop kreeg ik het antwoord dat de dakkapel stond ingepland voor 25 mei. Deze dag kon ik niet en dat heb ik jullie in een mail laten weten. Hierna werd de afspraak gemaakt om op donderdag 26 mei 2011 om 8 uur ’s morgen s de dakkapel te komen plaatsen. Op woensdag 25 mei om 17.30 uur word ik gebeld met de mededeling dat u 2 dakkapellen moet plaatsen en liever de andere, die groter is eerst wilt plaatsen en daarna tussen 12 en 13 uur bij mij zou zijn. Ik ben hiermee akkoord gegaan. Op donderdag 26 mei 2011 om 12.30 uur word ik weer gebeld. De collega’s zijn nu pas aangekomen op het eerste adres. Ze kunnen nu pas om 16 uur bij mij zijn. Als excuus wordt gebruikt dat de auto waar jullie mee werken een leen auto is omdat er op 17 mei 2011 een ongeluk is gebeurd met jullie eigen auto. De leenauto kan echter met 2 dakkapellen niet harder dan 60 km per uur. Die middag om 15.30 uur word ik wederom gebeld; de wind is toegenomen en er mag niet meer met de kraan gewerkt worden. Om 16.10 uur belt een van de verkopers mij op om dat nogmaals te bevestigen. Er wordt een nieuwe afspraak gemaakt om op vrijdag 27 mei 2011 tussen 10 en 11 uur alsnog de dakkapel te plaatsen. Het is vrijdag 27 mei 2011 12:05 uur, nog steeds niemand gezien of gehoord. Ik neem contact op en krijg te horen dat de monteurs onderweg zijn. Ze kunnen er ieder moment zijn. De medewerker zal contact met de monteurs zoeken en ik zal binnen een half uur worden terug gebeld. Om 13:05 zelf maar weer contact gezocht. De medewerker wist niet meer dat hij terug zou bellen. Ik krijg op dat moment 2 06 nummers die ik dan wel kan bellen. Ik neem met het nummer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] contact op en krijg [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] aan de lijn. Hij kan mij vertellen dat de wagen een uur geleden ( 12 uur) is vertrokken. Hij weet niet waarom ik hier niet van op de hoogte ben ik zou gebeld worden hierover. Hij legt uit dat het ongeveer 2,5 uur rijden is en dat ze er over anderhalf uur zullen zijn en de kraan zelfs over een kwartier. Om 16:13 uur (2 uur later) bel ik hem weer op en leg hem uit dat ik nog steeds niemand heb gezien of gehoord. Hij bied 100 maal excuus aan en beloofd mij spoedig terug te bellen. Om 17:10 belt hij terug hij kan niemand bereiken en heeft dus geen uitleg.
Op maandag 30 mei wacht ik een telefoontje af, deze blijft uit. Ik bel zelf rond de klok van 10.30 uur. Ik wil graag met iemand praten over mijn nog niet geplaatste dakkapel. Er wordt beloofd mij terug te bellen en dit gebeurd om 13.15 uur die middag. Of de dakkapel op dinsdag 31 mei geplaatst kan worden. Ik zou dan weer een vrije dag op moeten nemen en ik geef aan dat de weersvoorspellingen niet al te best zijn. Na nog 2 maal terug gebeld worden wordt duidelijk dat er niet met zekerheid gezegd kan worden dat de dakkapel geplaatst kan worden ivm de weersvoorspellingen.
De afspraak die in het laatste telefoongesprek is gemaakt is als volgt;
Ik krijg die avond nog via de mail een brief waarin zal staan dat de dakkapel na mijn terugkomst, eind september 2011, zal worden geplaatst. Dat de opslag kosten voor rekening van holland dakkapellen zullen zijn en ook het risico voor holland dakkapellen is. Hierin zou ook een tegemoetkoming staan voor de 3 vrije dagen die tot dit moment genomen zijn.
Tot op heden heb ik niets meer van u vernomen. U bent geen van de gemaakte afspraken nagekomen. Ik zie dit, en al het bovengenoemde, als een grote tekortkoming uwer zijds en daarom wil ik de overeenkomst ontbinden. Daarom verzoek ik u om het bedrag van €1725,00 en de daarbij horende wettelijke rente, zo spoedig mogelijk, over te boeken naar mijn rekening

Dit zonder enig resultaat. Heb af en toe via de mail een bericht terug gekregen waarin ze een terug betaling regeling voorstelden. Ben hiermee akkoord gegaan en zou op 25-08-11 mijn geld terug hebben.
Maar helaas, niets ontvangen.

Heb zelfs een incassobureau ingeschakeld (intocash)om mijn geld terug te krijgen. Zij hebben namens mij 2 aanmaningen verzonden en daarop geen reactie gehad. Nu ligt de vraag of ik voor de rechter wil laten komen. Hieraan zijn echter wel kosten verbonden. Ik denk hier dus nog over na.
Heb vanmorgen geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met Holland dakkapellen uit Assen, nummer is niet meer te bereiken en de site is van internet af.
Zou het zin hebben om naar de rechter te stappen?

Nicoline

harryenpatricia

Ongelezen bericht door harryenpatricia »

ook ik heb een dakkapel van holland dakkapellen.

hij is halverwege juli geplaatst, de plaatsing is goed gedaan, maar de afwerking is een puinhoop.

ik mis nog steeds 2 ramen met roosters, de horren moeten nog geplaatst worden en het elektrisch rolluiksysteem moet er nog voor geplaatst worden.

ook ik had de helft vooruit betaald.

na vele telefoontjes en dergelijke had ik de nieuwe financiele direkteur aan de telefoon waarmee ik afspraak had gemaakt over de rest.

2 dagen later zouden ze komen kijken, ze zijn ook geweest op vrijdagmorgen.

een blonde dame die met een duits accent sprak en een man die van een buitenbedrijf aanwezig was om alle klachten op te nemen.

hij heeft aantal foto's genomen van wat er mis was.
ze gaven toe dat er bij een aantal klanten dingen mis waren gegaan en dat ze nou begonnen waren met alle problemen in kaart te brengen en het zo spoedig mogelijk op te lossen.

ik zou snel terug gebeld worden, dit is nou 2 week geleden en sindsdien niets meer gehoord.

komende week zal ik persoonlijk naar assen rijden om daar te kijken van hoe en wat.

mocht het mij niet aanstaan wat ik aantref zal ik kontakt opnemen met de politie en aangifte doen tegen holland dakkapellen en de medewerkers ervan, te weten de direkteur en de vorige direkteur.

het blijkt dus dat de vorige direkteur druk bezig is geweest een nieuw bedrijf op poten te zetten, hij vergeet alleen dat hij volledig aansprakelijk blijft voor de problemen met hollanddakkapellen.

bij deze wil ik een oproep doen aan iedereen die problemen heeft met dit bedrijf om mij een mailtje te sturen met daarin uw naam, telefoonnummer en het probleemgeval.

ik laat het er zeker niet bij zitten en ga mijn recht halen, desnoods via de rechter/justitie.

mijn mailadres is [email protected]

als ik in assen ben geweest zal ik hier aangeven hetgeen ik aantref.

met vriendelijke groet

H Kootstra
Laatst gewijzigd door harryenpatricia op 24 sep 2011 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.

harryenpatricia

Ongelezen bericht door harryenpatricia »

zojuist heb ik telefonisch kontakt gehad met de door mij genoemde blonde dame in het verhaal hierboven, ff voor de duidelijkheid, ze is gewoon nederlandse vriendelijke dame.

zij belde mij na aanleiding van mijn hierboven verteld verhaal over hoe en wat met mijn ervaringen met holland dakkapellen.

ze heeft mij duidelijk toegezegd dat komende week een aannemer uit mijn woonplaats kontakt met mij gaat opnemen die dan alle problemen gaat oplossen zodat wij tevreden zijn.

ze vertelde mij dat er enorm veel klachten lagen, doordat het bedrijf HD er een puinhoop van had gemaakt,

tot nu toe waren ze inclusief mij bij 6 klanten geweest die klachten hadden over hun dakkapel, ze waren dus druk bezig om het op te lossen.

ik heb haar duidelijk aangegeven dat als ze gewoon ff wekelijks kontakt hadden gehad met de klanten er geen enkel probleem was geweest, maar vooral door de onzekerheid over HD is alles begonnen, niemand die iets wist over wat er was gebeurt en wat er nog ging gebeuren.

ze heeft mij vandaag nogmaals duidelijk gemaakt dat de problemen opgelost gaan worden, al gaat het ook wat tijd kosten, ze lossen het op na tervredenheid van de klanten.

zij was samen met
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] alleen nog maar aan het puin ruimen geweest, want er waren veel klachten die er lagen.

de klachten hebben zij niet veroorzaakt, maar willen ze wel oplossen.

komende week zal er bij mij dus een aannemer kontakt met mij opnemen om alles af te wikkelen.

na dit telefoontje weet ik weer waar ik aan toe ben en mag er gewoon vanuit gaan dat alsnog alles goed word geregeld.

ik ben vanavond gerustgesteld dat alles goed word afgehandeld nu en heb er weer vertrouwen in.

met vriendelijke groet
H Kootstra

Frank2011

Ongelezen bericht door Frank2011 »

Ik heb ook een gesprek gehad met de hierboven genoemde dame, die op dat moment vergezeld was van
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Ze hebben mij woensdag 7 september bij de (ex-)vestiging van HD in Assen beloofd een aanbetaling van € 2100 voor een schuifpui aan Holland Dakkapellen vrijdag 9 september per spoed overboeking te storten. Deze afspraak is wederom niet nagekomen.

Daarnaast heb ik nog een schadeclaim lopen n.a.v. alle schade die ik heb opgelopen door het niet nakomen van afspraken en onjuist voorlichten. Ik heb twee maanden in een open huis moeten wonen omdat HD voor de zoveelste keer haar beloftes mbt tot de levering niet nakwam. Uiteindelijk is de schuifpui in juli nog niet geleverd, dit terwijl hij besteld was op 30 maart van dit jaar.

Na vele onbeantwoorde telefoontjes kreeg ik woensdag 14 september deze mail:

[persoonsgegevens verwijderd door moderator],

Helaas is er vrijdag beslag gelegd door de ING Bank op het saldo van de rekening waardoor alle opgegeven betalingen niet zijn uitgevoerd.

Wij hebben inmiddels overleg gevoerd met zowel de ING als de beslaglegger en een akkoord bereikt, waardoor de bankrekening naar verwachting vanmiddag of uiterlijk morgenochtend weer vrij wordt gegeven.

Dus de reden dat er niet betaald is heeft niet met onwil te maken.

Sinds dit bericht wordt er op geen enkele wijze meer gereageerd door HD of de zaakvoerder en uiteraard heeft het vrijgeven van de bankrekening niet geleid tot het terugbetalen.

Er wordt op geen enkele wijze gecommuniceerd door wie dan ook binnen HD, ik ben dan ook verbaasd over bovenstaande reactie dat er contact is opgenomen.

overigens: het hierboven genoemde verhaal van
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]:

Ik heb in juli een dakkapel besteld bij Holland Dakkappellen in Ede en deze is 4 weken later geleverd op tijd en zonder problemen. Ik heb alleen wel gehoord dat bij de vestiging in Assen wat problemen waren met de lopende orders, omdat het bedrijf Holland Dakkappellen alleen in Assen nog de fabricage heeft.

Begin september is HD dakkapellen pas "overgenomen" door Italdeli BV uit Ede. Daarvoor heeft er nooit een vestiging in Ede gezeten. Dus ik heb sterk de indruk dat
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] iemand van HD is die nog iets probeert te redden.

Daarnaast hoor ik van iedereen waarmee ik heb gesproken in de periode dat ik heb gewacht op een schuifpui tot vandaag (medewerkers/vertegenwoordigers/sales) verschillende verhalen die mij niet hoopvol stemmen op een positieve afloop.
Ik kan in ieder geval wel melden dat de productie van kapellen op dit moment stil ligt.

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Rtelgenkamp

Ik weet niet wat ik er van moet denken. We hadden nl. afgelopen dinsdag een afspraak met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] en er is niemand geweest om te kijken naar onze problemen.
We hopen nog steeds op een goede afloop maar hebben weinig vertrouwen.

Gesloten