
Het is voor mij onbegrijpelijk dat dit in een land als Nederland gebeuren kan en dat het ook zonder meer geaccepteerd wordt.
Wij zijn een familie met 2 jonge kinderen van 3+ en 5. De jongste is geboren met de ziekte van Hirschprung en moet dagelijks behandeld worden.
Na vier jaren hard gewerkt te hebben en ook niet op vakantie te zijn geweest, besloten wij de goedkoopste tickets uit te zoeken op internet om naar de Nederlandse Antillen te vliegen.
De beslissing is genomen om met Air Holland in mei 2004 voor een maand lang van de zon te genieten met de hele familie. De planning werd gemaakt en de vakantie met de werkgever opgenomen.
Van tevoren heb ik de reservering telefonisch gedaan waar mij door de Air Holland medewerkers geinformeerd werd dat deze “goedkope” tickets alleen verkrijgbaar waren bij de Air Holland balie op Schiphol.
Het geld werd geleend en op 16 januari jl heb ik de trein richting Schiphol genomen waar ik de tickets contant heb betaald. Na twee weken hoor ik over de situatie van Air Holland en nu zelfs dat ik mijn geld kwijt ben.
Wat ik van deze hele situatie niet kan begrijpen is dat zulke oplichterijen mogelijk zijn in deze tijd en nog in een land als Nederland.
Vragen : waren de medewerkers van Air Holland van de situatie op de hoogte en konden ze niet beter hebben geinformeerd?
Je krijgt nu wel te horen dat je je geld terugkrijgt mits je de tickets gekocht hebt bij een reisbureau. MAAR ER WAS GEEN KEUS!!!!
Ik ben echt zeer teleurgesteld dat dit nog gebeuren kan !!!!
Heb wel alles ingediend via de advocaat/curator?
Verder weet ik niet waar ik anders terecht kan om nog een 'claim' te doen voor de hardverdiende euros.
Ik hoop dat mijn woorden als een soort troost dienen voor de vele gedupeerden in deze situatie.
Jan