21 sep 2011 00:00
T ging ff goed met hollandse nieuwe,de eerste maand.
Abonnement van me zoon gehad ,hy betaald dus,dacht ma een plezier te doen. leuk zou je denken,totdat bereik-,beltegoedbyschrijf- en sms-problemen begonnen......
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Zo ook vandaag
Vanaf ong.16.30pm,Al uren geen bereik,
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
<ook eens dagen moeten wachten op byschrijving.Medewerker vodafone raadde me aan(buiten zyn werk, ),Vooral niet via ideal opwaarderen of klantenservice bellen,dat is bedoeling,verdienen ze ook aan,dat heeft geen zin dus.{dus prepaidtegoed gekocht}Dat grapje met die smsjes is me ook al vaker gebeurd,totdat ik doorhad dat als iezegt mislukt-opnieuw-je dan niet steeds opnieuw moet toetsen-je verstuurd dan gewoon ook zoveel smsjes.Soms heb ik wel antenne,zie ook 'hollandse nieuwe'op me scherm,geen probleem zou je denken,maar blijkbaar soms toch geen bereik-als ik dan bel-lijkt het of iemands mobiel niet bereikbaar is,smsjes komen in wacht te staan Maar bel je dan met andere provider lukt t wel,raar he.Wordt tijd dat er is hevig getwitterd gaat worden over klachten Hollandse Nieuwe,zodat anderen gewaarschuwd zijn.
HET KROMME IS DAT NU NOG OP {HOOFD}SITE HOLLANDSE NIEUWE STAAT<<HOLLANDSENIEUWE IS EEN AANRADER-CONSUMENTENBOND.....RaRa Mogen ze dat nog wel steeds op hun site zetten,raad consumentenbond hun nog wel aan.Ik heb toen ik abbo mocht uitzoeken ook gelezen,consumentenbond,dan zit t goed dacht ik
Het wrange is,kan nu niet bellen of bereikt worden mocht ik in problemen komen kan ik niet bellen,moet soms snachts op straat.
Nadat ik deze reactie om 00.47am 0.00 online zette, staat op site Hollandse Nieuwe ineens-<<<Wegens onderhoud is onze site tijdelijk niet bereikbaar.
Probeer het later nog eens.>>>
Dat is toevallig,zouden ze nu "HN is een aanrader consumentenbond ""verwijderen,we zullen zien.(net stond t er nog).
Ze houden dit forum dan zelfs snachts in de gaten.Tip voor directie-
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
-eerlijkheid duurt t langst-Jullie en technisch personeel zyn toch niet incapable
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
.
Vraag :wie weet wie rechtspersonen hollandse nieuwe zijn
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)