LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupdeal klacht (ondernemers pas op!)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Karinnn

Groupdeal klacht (ondernemers pas op!)

Ongelezen bericht door Karinnn »

Waar zal ik eens beginnen? Wat een totale nachtmerrie om als bedrijf (webshop) met Groupdeal in zee te gaan.

Eerst had ik afgesproken met een medewerkster om de eventuele "deals" te bespreken. Vervolgens hebben we besloten om met 2 webshops (waar ik eigenaar van ben) 2 deals te plaatsen. Dit zou binnen een maand geplaatst worden ivm de zomervakantie.

Na afloop van het gesprek is mij nooit een contract opgestuurd, achteraf bleek waarom ze dit niet doen, als jij namelijk geen contract ontvangt, heb je simpelweg geen poot om op te staan. Alleen Groupdeal kan dit gebruiken omdat zij wel in het bezit zijn van een ondertekend contract.

Vervolgens hoorde ik per mail dat de deals veel later geplaatst zouden worden. Goed, deal 1 volgens afspraak, iets te laat, geplaatst. De deal stond al online zodat ik pas achteraf kon controleren op fouten, deze waren aanwezig en werden dus te laat eruit gehaald.
Na afloop van deze deal heb ik op 5 augustus nog niet eens de helft van het geld ontvangen waar ik recht op heb. Vandaag heb ik voor de 4e keer gebeld en is mij weer beloofd dat het overgemaakt wordt en in orde komt. Op email wordt allang niet meer gereageerd. De communicatie is voor, tijdens en na een deal echt ronduit slecht te noemen! Ik vraag me nu serieus af waar ik mee in zee ben gegaan en of ik ooit mijn geld nog zal ontvangen.

Deal 2 zou begin juli geplaatst worden, dit werd half augustus werd mij meegedeeld. Hier ging ik niet mee akkoord want dit was niet de afspraak, telefonisch een nieuwe datum, half september afgesproken met vele beloftes van de Groupdealkant dat het nu echt 100% zeker in orde zou komen. Een week vooraf leek het me verstandig om toch nog maar even te mailen hoe het ervoor stond, of ik al een proefdeal kon zien ivm het verwijderen van eventuele fouten. Toen werd mij doodleuk meegedeeld dat de deal zoals afgesproken (landelijke deal die werd verstuurd in de nieuwsbrief naar Gourpdealleden) niet meer door kon gaan, omdat Groupdeal hier niet genoeg aan kon verdienen (??). Het feit dat wij dit al in juni hadden vastgelegd in een contract maakt Groupdeal niets uit, zij hebben tussentijds bedacht dat ze dit soort deals niet meer willen en that's it.

Ik ging er vooraf echt vanuit dat ik met een professioneel bedrijf in zee ging en dat een afspraak een afspraak is.
Dit blijkt bij Groupdeal niet het geval. Na veel genegeerde mailtjes en telefoontjes van mijn kant ben ik er helemaal klaar mee en wil ik er nooit meer iets mee te maken hebben.

Helaas moet ik nog steeds wachten op mijn geld en hoop ik zo dat ik dit nog krijg!

Daarom wil ik de rest van de ondernemers die met Groupdeal een "deal" willen aangaan waarschuwen voor de slechte manier waarmee zij omgaan met je, de slechte communicatie van hun kant en het niet uitbetalen van een deal nadat deze op de site heeft gestaan!

Guardian72
Contacteer:

Re: Groupdeal klacht (ondernemers pas op!)

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Als ondernemers al zo beroerd behandeld worden - wat over klanten?

En is groupdeal niet de zoveelste groupon kloon?

groupdeal webcare

Ongelezen bericht door groupdeal webcare »

Beste Karin,

U heeft dit bericht ook eerder op een ander forum geplaatst. Wij hebben hier direct met onderstaande bericht op gereageerd omdat wij u graag willen helpen. Helaas hebben wij echter nog geen reactie van u ontvangen.

Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring met groupdeal heeft gehad. Onze excuses hiervoor.

Wij vinden het jammer dat u andere bedrijven waarschuwt voor groupdeal omdat er juist veel bedrijven erg blij zijn met de service van groupdeal.

Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Wij doen dan ook elke dag weer ons uiterste best om zowel de consument als onze partnerbedrijven tevreden te stellen.

Wij zouden dan ook graag in contact met u willen komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een email met uw bedrijfsnaam (en deal info) te sturen naar [email protected] zodat wij u een gepaste oplossing kunnen aanbieden?

Alvast bedankt en wij wensen u een prettige dag verder.

Vriendelijke groet,

Het GroupDeal team

marcomarcomarco

Ongelezen bericht door marcomarcomarco »

Ik heb ook een probleem met GoupDeal.

Ze betalen gewoon niet uit !!! Te gek voor woorden.

Al vanaf Wednesday, July 27, 2011 bezig om mijn deal te laten uitbetalen.

Vele emails en telefoongesprekken later eindelijk de belofte van Linda (had contact met de administratie) op 20 september dat we dezelfde week zou worden uitbetaald. Niet dus.

Maar weer een mail gestuurd naar Emilie-, administratie-, [email protected]

En nu maar hopen dat ze reageren.

Te gek voor woorden....je zou toch verwachten dat dit bedrijf samen met de telegraaf (40% aandeelhouder) geen oplichters zijn....zeer waarschijnlijk dus wel.

Zou het dan zo slecht met ze gaan, anders betalen ze toch wel uit.
Der komen daar mega bedragen binnen. Of is het personeel zo slecht.
Laten we het laatste hopen.

Oja Karin, een email naar [email protected] helpt dus niet.
Krijg ik de volgende email van Groupdeal: Bedankt voor uw e-mail. Graag deze doorsturen naar [email protected].
Het lukt mij namelijk niet om deze door te sturen.met vriendelijke groet,
Linda

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

marcomarcomarco schreef: Oja Karin, een email naar [email protected] helpt dus niet.
Krijg ik de volgende email van Groupdeal: Bedankt voor uw e-mail. Graag deze doorsturen naar [email protected].
Het lukt mij namelijk niet om deze door te sturen.met vriendelijke groet,
Linda
Lukt niet om door te sturen?
Ontslaan die Linda - en iemand met wat basiskennis computers inhuren...

@ Marco, succes, en ik wens je veel geduld. Kennelijk zal je dit nodig gaan hebben.

Steije

Ongelezen bericht door Steije »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Ik heb volop problemen met Groupdeal!
Ik heb 2 kussens retour gezonden naar het in hun algemene voorwaarden vermelde adres op de dag dat ik ze heb ontvangen.
Ik heb ze eind 2011 retour gezonden en op 24 januari toch maar eens verzocht waar mijn geld bleef.
Groupdeal bleef volhouden niks ontvangen te hebben in diverse mails, tot ik ze het bijbehorende track & trace gegevens stuurde waaruit bleek dat het pakket wel degelijk bij hun was afgeleverd.

Krijg ik vevolgens deze mail;
--------
Bedankt voor uw email.

Normaliter verzend u uw producten retour naar de leverancier en niet naar naar ons.
Deze kussens moeten wij dus eerst verzenden naar Mouton Trading, alvorens wij uw geld kunnen terugstorten.

Zodra wij van Mouton Trading bevestiging hebben op de retourzending, nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Julie
-----
In de algemene voorwaarden staat dus duidelijk een adres voor retourzendingen, waar de kussens ook naar toe zijn gezonden.
Ik heb in bijna iedere mail mijn bankgegevens gezet voor de terugbetaling, maar tot op heden nog niks retour ontvangen.

Tot op heden ben ik €51,95 kwijt omdat ze bij Groupdeal weigeren mijn geld terug te betalen.
:oops: :oops: :oops: :oops:

groupdeal webcare

Ongelezen bericht door groupdeal webcare »

Beste heer/mevrouw,

Wij betreuren het ten zeerste dat u uw geld nog niet heeft ontvangen.
Helaas is er iets misgegaan met de terugboeking.

Inmiddels is er persoonlijke contact met u geweest.
U heeft het geld inmiddels op uw rekening, en hiervan een betaalbewijs ontvangen.

Graag bieden wij u nogmaals onze welgemeende excuses aan voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
http://www.groupdeal.nl

Gesloten