LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scheer en Foppen Emmeloord Misleiding en schoffering

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
H. Vos

Scheer en Foppen Emmeloord Misleiding en schoffering

Ongelezen bericht door H. Vos »

Afgelopen week op bezoek geweest bij Scheer en Foppen te Emmeloord en ben daar uitgemaakt voor simpel en dom door de bedrijfsleider omdat ik het niet eens was met de reclame uitingen van het bedrijf. Wat is er aan de hand;
In de advertentie staat dat je bij een stoomstrijkijzer een gratis strijkplant krijgt, deze moet je aanvragen via Philips. Echter in de advertentie wordt er met geen woord over gerept en ook de winkelmedewerker wist hier niets van. De bedrijfsleider (de heer Brandsma) moest heel diep nadenken, (hier had hij niet zoveel zin leek het) en toen kwam het verlossende woord dat je die niet mee krijgt van hun, maar moest bestellen. Dit vond ik niet helemaal correct en daarop vindt dit bedrijf dan gelijk maar dat je mensen maar als dom en simpel weg moet zetten, ook nog eens waar andere klanten bij zijn. De verkoper was aardig en en wilde alles doen maar de bedrijfsleider kon niet anders doen dan brommen. Hij heeft schijnbaar veel plezier in zijn leven(?)
Kortom pas op als je iets niet begrijpt in de winkel van Scheer en Foppen in Emmeloord, want dan zal de bedrijfsleider je wel even voor schut zetten. :cry:
Nogmaals ik begrijp de reclame uitingen wel, maar als men dit gelijk vermeld, of in de advertentie erbij zet, kunnen dit soort zaken vermeden worden.

mzuri

Re: Scheer en Foppen Emmeloord Misleiding en schoffering

Ongelezen bericht door mzuri »

Ik zou nooit een plant willen die je moet strijken.
:wink:

VioletPrue

Re: Scheer en Foppen Emmeloord Misleiding en schoffering

Ongelezen bericht door VioletPrue »

H. Vos schreef:Afgelopen week op bezoek geweest bij Scheer en Foppen te Emmeloord en ben daar uitgemaakt voor simpel en dom door de bedrijfsleider omdat ik het niet eens was met de reclame uitingen van het bedrijf. Wat is er aan de hand;
In de advertentie staat dat je bij een stoomstrijkijzer een gratis strijkplant krijgt, deze moet je aanvragen via Philips. Echter in de advertentie wordt er met geen woord over gerept en ook de winkelmedewerker wist hier niets van. De bedrijfsleider (de heer Brandsma) moest heel diep nadenken, (hier had hij niet zoveel zin leek het) en toen kwam het verlossende woord dat je die niet mee krijgt van hun, maar moest bestellen. Dit vond ik niet helemaal correct en daarop vindt dit bedrijf dan gelijk maar dat je mensen maar als dom en simpel weg moet zetten, ook nog eens waar andere klanten bij zijn. De verkoper was aardig en en wilde alles doen maar de bedrijfsleider kon niet anders doen dan brommen. Hij heeft schijnbaar veel plezier in zijn leven(?)
Kortom pas op als je iets niet begrijpt in de winkel van Scheer en Foppen in Emmeloord, want dan zal de bedrijfsleider je wel even voor schut zetten. :cry:
Nogmaals ik begrijp de reclame uitingen wel, maar als men dit gelijk vermeld, of in de advertentie erbij zet, kunnen dit soort zaken vermeden worden.
Het lijkt me héél sterk dat een bedrijfsleider u dom en simpel noemt, enkel als u zegt 'Dit vind ik niet helemaal correct'.
Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat u meer heeft gezegd, en ook in iets andere bewoordingen.
En dit is trouwens helemaal geen misleiding.
Het zou misleiding zijn als er in de reclame stond 'DIRECT MEE TE NEMEN UIT DE WINKEL!!'
Scheer en Foppen verkoopt geen eens strijkplanken dus hoe hadden zij u er meteen een mee moeten geven?
Er staat in de reclame dat u een gratis strijkplank krijgt.
Die krijgt u ook, als u hem bestelt.
Ik zie het probleem in dat opzicht dan ook niet en van misleiding is geen enkele sprake.

Gesloten