LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door adSolvendum »

@mzuri
Klein foutje, iedereen kan dagvaarden (niet iedereen even goed) en deze dagvaarding aanbrengen bij de rechtbank, enkel de gerechtsdeurwaarder kan de dagvaarding betekenen bij de gedaagde.

mzuri
Berichten: 205
Lid geworden op: 03 sep 2011 18:24

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door mzuri »

Dank je wel voor de correctie.
Als de dagvaarding niet is betekend, wat voor bewijs heeft de rechter dan dat de dagvaarding door de juiste persoon is ontvangen?
Is aangetekend versturen dan voldoende?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

CastroCa schreef:
Uiteraard heb ik daarop weer gereageerd en wacht ik hun respons weer af.
Ik ga zelf niet tot betaling over, maar wat ik graag zou willen weten of er al iemand een beslaglegging heeft gehad of een gerechtelijke procedure is ingegaan door Crefidfixx cq C&Z media? en of hij of zij deze zaak hebben verloren.

Vraag 2:
Wat kan Trosradar hier aan doen en of de consumentenbond?
Ik begin het namelijk al zat te worden, maar ik blijf bij mijn standpunt.
Beslaglegging kan alleen na gerechtelijke uitspraak.
Dat men hiermee dreigt is m.i. al een teken dat ze niet zeker van hun zaak zijn. Anders hoef je niet te bluffen, toch?
Overweeg eventueel aangifte te doen, bedreiging c.q. afpersing moet met zulke taal toch te bewijzen zijn?

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door adSolvendum »

@mzuri
Een niet betekende dagvaarding zal bij het aanbrengen bij de rechtbank al op wat weerstand stuiten. Stel men krijgt hem daar door gesluisd, zal de rechter de zaak niet in overweging nemen.

mzuri
Berichten: 205
Lid geworden op: 03 sep 2011 18:24

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door mzuri »

Begrepen @adSolvendum.
Het resultaat van een niet betekende dagvaarding is (vind ik ) dan te vergelijken met mijn eerdere opmerking.

toverfay
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2011 12:54

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door toverfay »

Creditfixx blijft sturen . Hoe ver gaat dit .
Heeft iemand hier ervaring mee??
Is er al iemand voor gekomen ??
Laat wat weten aub .

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

toverfay schreef:Creditfixx blijft sturen . Hoe ver gaat dit .
Heeft iemand hier ervaring mee??
Is er al iemand voor gekomen ??
Laat wat weten aub .
Vervelend...voor zover ik weet bleef het tot nu toe alleen bij dreigen door Credifixx, niemand is daadwerkelijk aangeklaagd.
Dat zullen ze ook niet doen omdat ze donders goed weten dat ze voor l*l staan bij de rechter, ze hebben namelijk geen poot om op te staan!

Zolang jij kunt aantonen dat C&Z geen vordering op je heeft hoef je je geen zorgen te maken.
Ik zou bijna zeggen: stuur alle post van Credifixx ongeopend retour :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nicole1971 schreef: Zolang jij kunt aantonen dat C&Z geen vordering op je heeft hoef je je geen zorgen te maken.
Ik zou bijna zeggen: stuur alle post van Credifixx ongeopend retour :wink:
Of, doe aangifte van bedreiging.
Deze 'brieven' kunnen, zeker indien onterecht, zeer bedreigend overkomen.
M.i. op het randje van afpersing / oplichting.

toverfay
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2011 12:54

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door toverfay »

Ja idd ik ga de post van creditfixx gewwon terug sturen.
Ik heb ook ff de consuwijser gebeld. Er is hier sprake van dwaling zeggen hun en ze hebben dan geen poot om op te staan. OOk omdat ik nog niks geleverd
heb gekregen. Op nieuw een brief sturen naar c & Z media ivm dwaling.
Ik ben benieuwd.

saskia2907
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2011 12:37

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door saskia2907 »

ook ik van het voorjaar de mist in gegaan. Deze organisatie doet zwaar aan misleiding! ongelovelijk.
heb net een mail gestuurd, ben benieuwd:


Geachte,


Enige tijd gelden ben ik op straat in het bijzijn van mijn jonge kind aangesproken door 1 van uw verkoopsters betreffende een eenmalig Kids Club PROEFABBONNEMENT aanbod. Dit aanbod zou van rechtswege eindigen na 4 maanden en zou 39,95 Euro kosten. Ik zou tijdens deze 4 maanden gebeld worden met de vraag of ik wilde verlengen.

Tot mijn verbazing werd er afgelopen week weer € 39,95 afgeschreven en krijg ik na stornering daarvan een brief met een verhoging van nogmaals 4.95 Euro bij geen betaling binnen 5 dagen.

Het is evident, dat er onjuiste misleidende mondelinge informatie is gegeven door uw verkoopster. Zoals bekend mag worden verondersteld; bij de Nederlandse Wet zijn mondelinge afspraken en toezeggingen, die leiden tot het aangaan van een overeenkomst, ALTIJD bindend. Deze kunnen door een melding niet te niet gedaan worden.

Ik meld u hierbij tevens dat er in dit geval sprake is van een dwaling. U heeft mij als ondernemer via uw verkoopster verkeerde informatie verstrekt en/ of belangrijke informatie niet verteld.

Ik verklaar hierbij dat ik de overeenkomst niet zou hebben gesloten als ik alle (goede) informatie had.
Tevens stel ik mij op het standpunt dat u als ondernemer wist dat de juiste informatie voor mij belangrijk was.

Ik verklaar het afgesloten contract niet bindend vanwege onjuiste en misleidende informatieverstrekking. Ik zal de acceptgiro niet betalen en als niet verzonden beschouwen. Ik zal geen enkel pakket of levering aan de deur accepteren; wordt er bij mijn buren afgeleverd, dan wordt de levering niet geopend en kunt u het zelf terug laten halen. Ik zal niets zelf retourneren.
(overigens heb ik pas 3 van de 4 beloofde pakketten ontvangen waar ik voor betaald heb. Maar als deze door de postbode aangeboden worden en indien ik moet tekenen, accepteer ik deze niet)

Bij geen reactie op en/of bevestiging van dit bericht, bevestiging van nietigverklaring van het zgn. aangegane abonnement en verwijdering van al mijn gegevens uit uw bestanden binnen 3 werkdagen, zal ik het naar u toefaxen en overgaan tot aangifte van oplichting bij de politie.

Daarnaast zal ik ook nu per direct stappen ondernemen naar de diverse consumenten organisaties welke al met uw handelswijze bekend zijn.

Met vriendelijke groet,

Saskia Tempelman
1325 pg Almere

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Saskia,

wow!
Stevige brief.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Jolijn »

8) Maar wel met vriendelijke groeten.

toverfay
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2011 12:54

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door toverfay »

Even vraagje, is er iemand die ook een concept dagvaarding heeft ontvangen van Creditfixx ??
Zo ja wat heb je gedaan?

Pendrecht
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2011 13:59

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Pendrecht »

Helaas, ook ik zit vast aan C&Z Media en Creditfixx. Tijdens de verkoop werd mij verteld dat het om een proefabonnement ging en dat dat na 4 leveringen uit zichzelf zou stoppen.
Nu hebben ze het bedrag niet van mijn rekening kunnen halen, dus ik heb een aanmaning ontvangen en vorige week een brief van creditfixx met totaal te voldoen 112,50 :?

Ik heb creditfixx proberen te mailen, maar de mail komt terug omdat het mailadres het niet doet. Ik ben niet van plan om überhaupt incassokosten te betalen, aangezien er nog helemaal geen goederen zijn geleverd.

Saskia heb jij al een reactie ontvangen van C&Z Media? en zijn er al mensen daadwerkelijk gedagvaard?

toverfay
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2011 12:54

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door toverfay »

Ik ben ook idd benieuwd of Saskia nog wat gehoord heeft van ze.

Laat ze maar komen ze hebben geen poot om op te staan.
Ben zoooo klaar met ze, stelletje oplichters ,
waarom doen mensen zo.

Die 2 bedrijven horen gewoon bij elkaar.

Chris54321
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:32

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Chris54321 »

Hallo allemaal,

In onderstaande kunt u lezen hoe ik binnen 1 dag van C&Z media af ben gekomen, zonder ook maar iets te betalen.
Ik had de mail met leesbevestiging gestuurd en dezelfde dag nog reactie!!

Geachte heer/mevrouw,
Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement met klantnummer: ...
U mag de acceptgiro’s als niet verzonden beschouwden.
Al uw gegevens zijn inmiddels uit ons systeem verwijderd.
We zullen de klacht doorgeven aan de desbetreffende colporteur en onze excuses voor het ongemak.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice
C&Z Media Kids Club
Splinterlaan 154C
2352 SM Leiderdorp
071-581 45 01
http://www.cenzmedia.nl

P Please consider the environment before printing this e-mail

Van: X
Verzonden: woensdag 26 oktober 2011 10:50
Aan: infoCenZ
Onderwerp: Kids Club
Urgentie: Hoog

26 oktober 2011

Geachte C&Z Media,

Tot mijn grote verbazing ontving ik vandaag een herinnering van de Kids Club van C&Z Media, waarop aangegeven stond dat ik een abonnementbij Kids Club heb afgesloten.

Na afloop van de Monsterjam in Arnhem op 24 september 2011 werd ik door één van uw verkoopsters aangesproken om een éénmalig proefpakket te ontvangen voor een klein bedrag, nog geen € 10,00! Verder informatie kon de dame me niet geven. Indien ik mijn gegevens en handtekening zou verstrekken, zou ik binnen 8 dagen gebeld worden voor mijn daadwerkelijke toezegging op dit pakket.

Tot op heden ben ik niet door C&Z Media gebeld, maar heb ik wel bovengenoemde brief en acceptgiro ontvangen. Deze ga ik uiteraard niet betalen, daar ik helemaal niet door u gebeld ben. Tot mijn grote verbazing heb ik nu meteen een herinnering van u ontvangen. Buiten het telefoontje, ook nooit een welkomstbrief van u ontvangen. In de herinneringbrief staat dat u tot op heden geen betaling van me hebt ontvangen. Deze betaling zal er ook niet komen.

Het is evident, dat er onjuiste misleidende en mondelinge informatie is gegeven door uw verkoopster. Zoals bekend mag worden verondersteld bij de Nederlandse Wet zijn mondelinge afspraken en toezeggingen, die leiden tot het aangaan van een overeenkomst, bindend.

Na gegoogled te hebben kom ik veel negatieve reacties over uw bedrijf tegen en blijk ik helaas niet de enige te zijn die me heeft laten misleiden.

En dat brengt me dan ook tot het volgende.

- ik verklaar het afgesloten contract niet bindend vanwege de onjuiste en misleidende informatieverstrekking. Ik meld u hierbij tevens dat er in dit geval sprake is van dwaling. U heeft mij via uw verkoopster verkeerde informatie verstrekt en/ of belangrijke informatie niet verteld.
- ik zal de acceptgiro niet betalen en als niet verzonden beschouwen.
- ik zal geen enkel pakket of levering aan de deur accepteren; wordt er bij mijn buren afgeleverd, dan wordt de levering niet geopend en mag u het zelf terug laten halen (ik ga dus niet naar een postagentschap om zelf iets te retourneren!).

Bij geen reactie op en/of bevestiging van dit bericht binnen 3 werkdagen zal ik het naar u faxen en overgaan tot aangifte bij de politie van oplichting.

Indien het op een nette manier wordt afgehandeld zal ik dit kenbaar maken op het forum van Kassa en Radar.

Hoogachtend,

X

maaike83
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2011 00:05

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door maaike83 »

hallo,ook ik ben door dat soort mensen aangesproken,toen ik samen met mijn zusje en mijn zoontje bij de sporthallen vandaan kwamen.
dat was 5oktober 2011,mooie praatjes hebben ze,20oktober 2011 is het bedrag van mijn rekening afgeschreven en tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niks ontvangen.nu las ik allemaal verhalen op internet en dacht dat zal toch niet gebeuren dat ze je zo oplichten.en begin nu na die verhalen toch een beetje te twijfelen.wat kan ik hier aan doen,want kan het er niet bij laten zitten.
hoop dat iemand mij kan helpen want dit is mij nog nooit overkomen.

mvg linda

Ladymelody
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2011 13:47

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Ladymelody »

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met problemen met de kidsclub! Ik ben met mijn dochter in Den Haag geweest voor K3 Alice in wonderland. Daar aangekomen kwam een studente die graag de kidsclub pakketten aanbiede, ons leek het erg leuk en hebben het pakket genomen van studio100. Dus we hebben alles ingevuld en zijn naar de show heen gegaan. Naar een week heb ik er echt niet meer bij stil gestaan en dacht het duurt wel even voordat alles komt. Echter 2 weken geleden krijgen we een brief van credifixx of ik even 120 euro wou betalen want ik ben m'n betalingsafspraak niet nagekomen. Dus ik zit met vraagtekens want wij hebben nooit een pakket ontvangen van de kidsclub. Dus belde ik naar het incassobureau en begreep het verhaal ook niet echt. Naar wat heen en weer gebeld te hebben is het dus nu duidelijk dat ze ten eerste een heel ander adres hebben gebruikt dan wat er het inschrijfformulier staat. Wij nooit iets hebben ontvangen of een telefoontje hebben gekregen en nog het dat ze mijn naam ook niet goed op hebben geschreven, nu heb ik dus weer een brief van credifixx gekregen dat als ik binnen een week niet het geld overmaak dat er beslaglegging word gedaan. En dat over een bedrag van 120 euro :s ik vind het geen stijl, we krijgen c&z media voor geen enkele kans aan de telefoon en mailen reageren ze niet op!!!!!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bellen - niet doen.

Naar credifixx een mail/fax/aangetekende brief sturen dat er geen overeenkomst is, omdat er niet geleverd is.
Zij dienen aan te tonen dat er geleverd is, en waar - en pas daarna kunnen ze over de rekening praten.

Geef aan dat indien ze niet binnen 5 dagen met bewijs komen (van aflevering) je overweegt aangifte te doen van oplichting.

rsybesma
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2011 00:18

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door rsybesma »

Ook ik ben geconfronteerd met dit bedrijf. Inmiddels een duidelijke mail (met leesbevestigingsbericht) verzonden (waarin ik niet op zeg, omdat ik ook niet iets heb afgenomen).Wees daarin helder, dreig zo nodig met juridische maatregelen (als je een rechtsbijstandsverzekering hebt).

Betaal niet, storneer onmiddellijk en laat je niet met dreigementen uit het lod slaan. Zelfs een deurwaarder moet kunnen aantonen dat je een schuld hebt naar aanleiding van een bestelling (met handtekening!).

Gesloten