| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gedupeerde via leaseverlies?strijd met schadeloosstelling
Re: gedupeerde via leaseverlies?strijd met schadeloosstelling
Ik heb mij reeds aangemeld bij de vereniging en mijn vrouw bij eagalease.
Maar vraag me af of ik nu maandelijks moet gaan betalen of niet? Ik had mij voorgenomen dit niet te doen maar weet niet wat de consequenties zullen zijn.
Maar vraag me af of ik nu maandelijks moet gaan betalen of niet? Ik had mij voorgenomen dit niet te doen maar weet niet wat de consequenties zullen zijn.
nelis,nu betalen zou dom zijn met de aanmelding van je vrouw bij eegalease.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling
misleiding,het recht via de rechter moet je kunnen krijgen als je daar recht op hebt.Het kopen van je recht is volgens mij een strafbare feit als je er geen recht op hebt.Deze recht waar je geen recht op hebt krijg je dan ook door een slimme advocaat,waar je als rijke persoon geen recht op hebt want je koopt het.Burgers die niet rijk zijn hebben het recht omdat ze misleid zijn(aandelenlease)maar kunnen dit recht niet kopen dus ze krijgen het recht niet.Dus gedupeerde je wordt dus twee keer misleid""misleid door aandelenlease en het recht waar je recht op hebt maar niet kunt krijgen(fin.gezien)""strijd daarom om het recht met vereniging schadeloosstelling vrgr.andre de croos
blindelingsvertrouwen hoe beoordeel je dit door te voelen,te zien,te ruiken of te proeven ik zou het niet weten.Wat ik wel weet is waar vind je de motivatie om weer iets te ondernemen zonder dat je van te voren al een vooroordeel hebt.Om dit te overwinnen probeer je iets te doen wat ten eerste gratis is en kwalitatief goed uit te testen is na dat je goed overlegd hebt met je partner of iemand die je vertrouw.Als dit gratis product goed bevalt en goed bij je past en je vertrouwen gewonnen hebt dan ga je er mee door.""Dit is nou een fase van ondernemen van iets"",maar we zijn nog steeds voorzichtig want er wordt nog steeds negitief over het product gedaan of gepraat dit brengt u aan het twijfelen ondanks dat u zelf overtuigd bent van de kwaliteit hier van.Laat maar denkt u niemand doet het en waarom zou ik de eerste zijn om in die trein te stappen want dat is al een keer verkeerd gegaan(aandelenlease).En elke dag knaagt de gedachte aan u hoe moet ik die advocaat betalen zonder aan het idee van de vereniging schadeloosstelling deel te nemen,u haalt u schouders op en zegt het komt wel goed want in het najaar komt de OOSTINGPLOEG MET EEN UITSLAG daar wacht ik wel op.Een dag later krijgt u een telefoontje van één of andere verzekerings/beleggingsinstelling wij lossen het voor u op en de nek haren staan weer om hoog vanwege het dexia gevoel.En u maar zeggen nooit en nooit doe ik dit,de vier muren in de kamer lijken de kamer steeds kleiner te maken en u wil naar buiten toe.En buiten ziet u iemand bellen met een mobiel en deze persoon kijkt u aan en zegt wat kan ik voor u betekenen en u zegt plotseling zonder dat u het in de gaten heeft vraagt u via welke provider belt u,de persoon zegt via de vereniging schadeloosstelling en hun sponsor en u zegt het factuur ook de persoon zegt gelukkig wel via de vereniging en hun sponsor en dat bespaart me op het bellen en onderling is dit gratis en trouwens het vaste net ben ik ook aan gesloten bij elkaar is het goedkoper en kwalitatief gelijk(vergelijk kpn).Ik schud mij hoofd heen en weer en zeg tegen mij zelf,waarom twijfelde ik steeds waarom doe ik niet wat ik moet doen""naar mij zelf luisteren""Het eerste wat je proefd,ruikt,voelt of aanraakt is de beste ingeving in je leven.Dit is een omschrijving van twijfelaars en onzekere gedupeerde,mensen ga de strijd in met vereniging schadeloosstelling.
vrgr.andre de croos.
vrgr.andre de croos.
Hallo iedereen,
De site is vandaag online gezet.
Kijk waar de vereniging voor staat en u kunt zich ook meteen inschrijven.
vrgr. Andre de Croos Vereniging Schadeloosstelling.
WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL
De site is vandaag online gezet.
Kijk waar de vereniging voor staat en u kunt zich ook meteen inschrijven.
vrgr. Andre de Croos Vereniging Schadeloosstelling.
WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL
,ik zeg ook niet dat jullie het moeten doen,trouwens de keus is aan jullie zelf en niet aan mij.Ik heb dit op gezet voor de gedupeerde want wat ik zeg doe ik
ieder geval speel ik uiteraard geen sinterklaas,maar ik laat jullie wel zien dat er nog verantwoordelijkheden ten uw zelf zijn en niet alleen de gene die de vereniging opgericht heeft vandaar de verplichtingen.Begrijp het goed ik moet mij ook verantwoorden tegen over de belasting,controle bedrijfsadministratie en sponsors van daar de verplichtingen.Maar daar één tegen kost het niets voor de gedupeerde.Maar ik blijf het zeggen kom niet op het laatste moment en zeg dan van je zou dit en dat,want dan zegt de vereniging schadeloosstelling dankje de koekkoek.Maar iedergeval blijven we door strijden en wachten af wat de uitslagen zullen zijn van de oosting ploeg en het proces van de stichtingen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
Naar boven
ieder geval speel ik uiteraard geen sinterklaas,maar ik laat jullie wel zien dat er nog verantwoordelijkheden ten uw zelf zijn en niet alleen de gene die de vereniging opgericht heeft vandaar de verplichtingen.Begrijp het goed ik moet mij ook verantwoorden tegen over de belasting,controle bedrijfsadministratie en sponsors van daar de verplichtingen.Maar daar één tegen kost het niets voor de gedupeerde.Maar ik blijf het zeggen kom niet op het laatste moment en zeg dan van je zou dit en dat,want dan zegt de vereniging schadeloosstelling dankje de koekkoek.Maar iedergeval blijven we door strijden en wachten af wat de uitslagen zullen zijn van de oosting ploeg en het proces van de stichtingen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
Naar boven
Je wordt echt vervelend met je reclame. Het lijkt de TV wel. Enfin nog 2 weken en dan is het ook weer over.
jl,jij kent mij nog niet lang genoeg want anders zou je dat niet zeggen.
allemaal,ten eerste is dit een vereniging met sponsors waaruit inkomsten voor activiteiten wordt ontplooid voor gedupeerde ,dat is iets anders dan de vereniging PAYBACK.omdit zo in goede banen te leiden al die inkomsten en verantwoordelijkheden krijgt de organisatie van de vereniging schadeloosstelling 30% uit de belfactuur en 70% voor advocaten en gedupeerde.De opbouw van de kas,dit voor later de gedupeerde schuldevrij te pleiten als het mis gaat met het proces in de rechtzaal(ik hoop het niet).OOK zullen er reizen georganiseerd worden voor gedupeerde die geregisteerd staan alles inclusief.Trouwens een belasting dienst kijkt niet alleen naar winst ze kijken in het algemeen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
allemaal,ten eerste is dit een vereniging met sponsors waaruit inkomsten voor activiteiten wordt ontplooid voor gedupeerde ,dat is iets anders dan de vereniging PAYBACK.omdit zo in goede banen te leiden al die inkomsten en verantwoordelijkheden krijgt de organisatie van de vereniging schadeloosstelling 30% uit de belfactuur en 70% voor advocaten en gedupeerde.De opbouw van de kas,dit voor later de gedupeerde schuldevrij te pleiten als het mis gaat met het proces in de rechtzaal(ik hoop het niet).OOK zullen er reizen georganiseerd worden voor gedupeerde die geregisteerd staan alles inclusief.Trouwens een belasting dienst kijkt niet alleen naar winst ze kijken in het algemeen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
de spiegel,u loopt elke dag door de gang langs een spiegel om naar de voordeur te gaan.Elke keer als u dat doet kijkt u even in de spiegel heel snel maar wel doeltreffend en vanzelf sprekend van uit uw oog hoeken,zo gaat dat ook met nieuwe dingen of belevenissen elke keer maar even vlug maar niet bewust wordend van het feit dat het echt iets voor u kan betekenen.Dan komt er een moment in je leven vol tegen slagen en daar door komt er een moment dat je lang voor de spiegel blijft staan en er goed in kijkt om de gezichtsuitdrukkingen en gelaatstrekjes te bekijken.En dan zie je pas de betekkenissen van uw dagelijks sleur en het kringetje waar u zich in bevindt en wat voor impact dat geeft op uw gelaatsuitdrukking.U schrikt van u zelf door dit te zien en al gauw denkt u had ik dit maar jaren terug gedaan?.Gedupeerde blijf in je zelf geloven in voor en tegenspoed.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
wat is ons doel,rondjes lopen en niet meer weten waar de richting heen leid.De vereniging schadeloosstelling blijft de gedupeerde steunen in goede en slechte tijden,met de visie naar de toekomst en het idee we staan niet alleen maar we kunnen het met zijn alle doen met dit systeem van schadeloosstelling""toekomst,plezier,gedupeerde worden weer strijders,je kenissen kring wordt groter omdat je naar één doel streeft(schadeloos) waar iedere gedupeerde blij mee is en je komt overal in Nederland geheel verzorgd inclusief en je ziet mekaar en spreekt mekaar"".Dus genoeg dingen om naar toe te leven en te beleven.Meld je aan bij:WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL vrgr andre de croos
croosjes, hoe meer reclame je maakt des te meer beginnen de twijfels over het nut van je vereniging te groeien. Heb je nu niets beters te doen dan jezelf zo de hemel in te prijzen.
jh,wijs mij die reclame eens aan in de laatste week over de sponsor.(ik heb het over een formule en mij site) Dat doet PAYBACK toch ook of de leden daar van. Niet met twee maten meten hé?.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling
WWW.SCHADELOOSSTELLING.NL
WWW.SCHADELOOSSTELLING.NL
hallo croosjes
ik heb je site bekeken,ik vind dat we van de ene verplichting,in de andere komen,elke maand op stap voor de sponser!waar hebben we het over?
ik heb je site bekeken,ik vind dat we van de ene verplichting,in de andere komen,elke maand op stap voor de sponser!waar hebben we het over?
sannie,wat wil je nog meer dat ze je het geld gratis geven en zonder verplichtingen of doorzettingvermogen?,Bij elke vereniging in Nederland ben je verplicht contributie te betalen""bij de vereniging schadeloosstelling niet.""Bij elke vereniging ben je verplicht deel te nemen aan de regels die deze vereniging voorschrijft bijvoorbeeld de tennis vereniging banen schoon houden en kantine beheer en wedstrijd telling te doen en zovoort.OOk nog registratie verplicht ondanks dat dit voor de lol is.En nou gaat het werkelijk om een schuld van vele duizende euro's en dan lopen jullie te klagen over gratis deelnamen,gratis schuld opgelost en 1xper maand geheel verzorgd een demonstratie en dan met gezellig sfeer waar ook in nederland.Sannie wil je het wel opgelost zien,of wil je de rest van de komende jaren je rest schuld afbetalen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
Meneer de Croos,
u moet het streepje tussen schadeloos en stelling niet vergeten hoor, anders komt men bij een hele andere website.
u moet het streepje tussen schadeloos en stelling niet vergeten hoor, anders komt men bij een hele andere website.
dubio,bedankt voor de opmerking maar dat is alleen nodig voor de website en niet voor de naam van de vereniging.vrgr.andre de croos
Laatst gewijzigd door croosjes op 24 mar 2004 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
andre dubio heeft gelijk jij tikt:
het moet dus zijn. www.schadeloos-stelling.nl dat bedoelt dubio
dan krijg je een site die gaat over gouden handdrukken of is die site ook van jou
het moet dus zijn. www.schadeloos-stelling.nl dat bedoelt dubio
jl,Je bent een topper en dubio ook samen staan we sterk in de strijd.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.Website:
www.schadeloos-stelling.nl Dit voor de kanjers van de middag.
www.schadeloos-stelling.nl Dit voor de kanjers van de middag.
Laatst gewijzigd door croosjes op 24 mar 2004 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
lente,ja gedupeerde het is alweer lente het gaat snel ondanks alle problemen die de gedupeerde onder vinden.De meeste gedupeerde voelen zich moei,hoofdpijn,schoonmaaklust en beginnen de boel op te ruimen om weer netjes de zomer in te gaan,om te genieten en je vacantie te plannen.Als je dat vergeten was dan herrinderen de reisorganisatie je er wel aan dat het tijd wordt om dit te doen?.We gaan dan kijken of we dit ons kunnen veroorloven en komen er achter dat het niet past in ons fin.plaatje en lopen driftig heen en weer al denkend.
En er wordt aangebeld u loopt naar de deur en ziet de buurvrouw voor de deur staan en vraagt kan ik even binnenkomen om mij besluit over mij vacantie door te nemen.Op dat moment krijg je een naar gevoel maar de buren kon je altijd goed mee op schieten dus je doet je best om haar een plezier te doen en kijkt mee in de bladeren waar zij naar toe gaan op vacantie.En de buurvrouw begint heel blij te vertellen waar ze heen gaan en u zegt oja en wat leuk en wie gaat ermee op eens krijgt u pijn in u hoofd en u kan het niet meer verdragen en u zegt in eens wat een onzin allemaal en ik wil er niets meer over horen.De buurvrouw schrikt zo dat ze zegt ik ga maar naar huis toe en begrijpt het niet.Gedupeerde voorkom dit en neem een beslissing voor u zelf waar u achter staat en mee verder kunt zonder terug te hoeven kijken.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.MELD U AAN
En er wordt aangebeld u loopt naar de deur en ziet de buurvrouw voor de deur staan en vraagt kan ik even binnenkomen om mij besluit over mij vacantie door te nemen.Op dat moment krijg je een naar gevoel maar de buren kon je altijd goed mee op schieten dus je doet je best om haar een plezier te doen en kijkt mee in de bladeren waar zij naar toe gaan op vacantie.En de buurvrouw begint heel blij te vertellen waar ze heen gaan en u zegt oja en wat leuk en wie gaat ermee op eens krijgt u pijn in u hoofd en u kan het niet meer verdragen en u zegt in eens wat een onzin allemaal en ik wil er niets meer over horen.De buurvrouw schrikt zo dat ze zegt ik ga maar naar huis toe en begrijpt het niet.Gedupeerde voorkom dit en neem een beslissing voor u zelf waar u achter staat en mee verder kunt zonder terug te hoeven kijken.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.MELD U AAN