ik weet niet welke forum t moest en ik weet niet dat er links er mogen komen
mijn verhaal begon op 20 september 2011
na lang wachten op een game (gears of war 3)special edition
zitten 3 code`s erbij ik invoeren en het lukte niet en probeerde opnieuw
afijn zegt een vriend van me het staat op de doos
ik zat uiteraard `o`oeps
ik de code ingevoerd en hij was goed
en nou komt het ik wil de 2e code invoeren
de 1e keer fout ik dacht heh?
toen zag ik t de laaste twee letters waren omgedraaid
en toen ik m opnieuw ingevoerd had ging ik even nachecken en klopte
ik drukte enter in
en pats ik ben suspended 4 life
tot 31/12/9999
dit kreeg ik in me email
This email is to notify you that your Xbox LIVE account privileges have been permanently suspended due to marketplace theft.
The conduct that caused this suspension may include, but is not limited to:
Duplication of item purchase history
Attempted Microsoft Points fraud
Illegitimate acquisition of redemption codes
Your conduct was brought to the attention of the LIVE Enforcement Team through complaints filed by other Xbox LIVE users or in the course of our operation of the service. The LIVE Enforcement Team has reviewed the complaints and other evidence regarding your conduct and determined it violates the Xbox LIVE Terms of Use and/or Code of Conduct. Because your conduct is in violation, the LIVE Enforcement Team has issued a permanent suspension.
During your suspension, you will not be able to log into Xbox LIVE. Your Xbox LIVE privileges will not be reinstated.
Customer Support is not able to modify or provide any further details about your suspension.
Microsoft expects that all customers abide by the Code of Conduct. The Code of Conduct provides guidelines for appropriate behavior while using the service.
You can view the Xbox LIVE Code of Conduct from the Xbox LIVE Dashboard under Xbox LIVE Policies in Account Management, or by visiting http://www.xbox.com/legal/codeofconduct.htm.You can view the Xbox LIVE Terms of Use by visiting http://www.xbox.com/legal/livetou.htm.
Note: if you are not a user of Xbox LIVE, this suspension may have been enacted due to your activity in the Zune Social. You can view the Zune Social Code of Conduct by visiting http://www.zune.net/legal/codeofconduct.htm. You can view the Zune Social Terms of Service by visiting http://www.zune.net/legal/termsofservice.htm.
Thank you,
LIVE Enforcement Team
toen had ik gereageerd
als volgende
waarom ben ik gebannend in t engels dan
en dat ik bewijs heb dat ik recht had op deze code`s
en dat ik verder alles altijd gekocht heb
en als reactie krijg ik dit
dus ik weer 2x mailen en ik krijg 3x het zelfde antwoordReason: During the course of a recent investigation, we have discovered users who illegitimately accessed Xbox LIVE Marketplace downloadable content. Our investigation reveals that this access was intentional and not accidental, constituting a blatant violation of the Terms of Use for the service. We will not divulge additional information regarding individual suspensions for these offenses. Please know that we are being very careful regarding these suspensions, and have clear evidence regarding each account issued a permanent suspension from the service. We apologize for any frustration or confusion resulting from our inability to share individual details, and thank you all for your cooperation in this matter.
en staat op de site van xbox bij marketplace diefstal wordt je niet geholpen
of verdere infomatie verstreken
nou mijn mening is dat DIT juist diefstal is
ik koop alles je voert een code fout in en je bent gebanned
dit mag toch niet ? ik heb 400 euro aan games in me account en die kan ik nou weg gooien
wat moet ik doen om dit terug te draaien
want ik voel me best behoorlijk bedonderd door xbox microsoft
-Richard-