LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wasmachine nordland ontploft

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
bjornstapper
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2011 13:33

wasmachine nordland ontploft

Ongelezen bericht door bjornstapper »

goedemiddag allen,
Wij hebben op 04-07-2006 een nordland wasmachine wvl 2016el/c imp gekocht tegen een prijs van 460 euro bij ITS. Mijn vriendin heeft deze wasmachine vorige week aan gezet. en is een boodschap gaan doen en toen ze terug kwam lag deze wasmachine op zijn kant en was compleet ontploft, het beton blok was er uit geslingert de plastic scherven staken in de leren bank. de was machine staat op zolder bij mijn 11 jarige dochter op haar slaapkamer. De trommel was open gereten. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt was als mijn dochters daar aan het spelen waren. We hebben de verzekering aangeschreven en wachten op een reactie. ook heb ik geprobeert om met nordland in contact te komen. Maar ook deze firma blijkt faillet te zijn net zo als its. ik word van het kastje naar de muur gestuurd door elektra lux, micro elktro, expert. heeft iemand advies wat te doen. groet bjorn

fuego
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jul 2008 22:22

Re: wasmachine nordland ontploft

Ongelezen bericht door fuego »

Ik hoop dat de verzekering wat kan betekenen, maar Nordland was in 2006 een eigen merk wat geproduceerd werd door Merloni merknaam EDY. De service viel onder EM-service te Almere, Zowel de Its alsook EDY en EM-Service zijn Falliet verklaard, derhalve valt er bij deze firma`s niets meer te achterhalen vrees ik.

Veel succes met het uitzoeken van een andere wasmachine.

Groeten,

Fuego

ebikes
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2011 22:02

Re: wasmachine nordland ontploft

Ongelezen bericht door ebikes »

Neen ,Nordland was een Handelsnaam van FA. Frenko te almere

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: wasmachine nordland ontploft

Ongelezen bericht door bprosman »

Maak in ieder geval genoeg foto's van de situatie.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: wasmachine nordland ontploft

Ongelezen bericht door bianca82 »

inderdaad veel foto's maken :shock: jikes.. das schrikken

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: wasmachine nordland ontploft

Ongelezen bericht door Jolijn »

Het probleem is opgelost, misschien meldt TS dat hier ook.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: wasmachine nordland ontploft

Ongelezen bericht door thecure »

ja ben benieuwd hoe het opgelost is.
waarschijnlijk is misgegaan met centifugeren?
een machine valt niet zomaar op zijn kant, met centifugeren komen er wel flinke krachten op de machine.

Gesloten