LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] extra
-
Re: extra
He, bent u inmiddels nog steeds niet geemigreerd ?glith schreef:Geachte lezers,
ik krijg vanmiddag een envelop binnen met mijn naam en adres ,niks mis mee als het mijn post is .Ook wel makkelijk voor de postbode .
Kijk ik goed naar de envelop zie ik een extra venster met daarin de tekst,,, Herinnering,,.
Nu vind ik dit wel schending van mijn privacy want het gaat de postbode toch niks aan dat ik te laat heb betaald.En nu maak mij die postbode niet uit maar wel als de brief verkeerd wordt bezorgd en bij de buren terecht komt.
Is hier iets aan te doen ?
Want ik vind dit echt niet kunnen,ik vind dit rond uit asociaal.
Wie heeft raad waar ik terecht kan met een klacht ofzo want dit moet echt niet mogen.
Bijvoorbaat dank
Als u doet wat u herhaaldelijk op dit forum heeft aangekondigd, is het probleem ook opgelost, want in den vreemde begrijpt niemand wat het woord herinnering betekent.
-
Sja... wat dacht je van het bedrijf zelf, om mee te beginnen?Wie heeft raad waar ik terecht kan met een klacht ofzo want dit moet echt niet mogen.
Je kunt ook op tijd betalen, dan komt er ook geen 'asociale' herinnering.
En een 'asociale' herinnering die niet verstuurd is, komt ook niet bij je buren.
Maar dat is natuurlijk niet het antwoord op je vraag.
-
Hoewel ik het ook wel ongepast vindt, schijnt het toch een effectieve methode van innen te zijn. De volgende brief is de aanmaning, dan de sommatie, dan de kennisgeving dagvaarding...
Allemaal in het venstertje...
Postbode schuddebuikend door de straat...
Wedden dat er snel betaald wordt?
Maar, evengoed ongepast.
Welk incassobureau hebben we het over?
Allemaal in het venstertje...
Postbode schuddebuikend door de straat...
Wedden dat er snel betaald wordt?
Maar, evengoed ongepast.
Welk incassobureau hebben we het over?
-
Het zou toch ook zomaar een herinnering kunnen zijn om loten te kopen voor de postcodeloterij en zo in aanmerking te komen voor de kanjer of de straatprijs. Die herinneringen krijg ik voortdurend.Hoewel ik het ook wel ongepast vindt, schijnt het toch een effectieve methode van innen te zijn
Nergens is vermeld dat buitenstaanders kunnen zien dat het hier om een herinnering van een incassoburo gaat.
Ik ben postbode en soms vind ik de teksten op de envelop ook te "openbaar" worden. Met vetgedrukte letters "van curator aan schuldenaar". Deurwaarders en incassobureau's hebben ook gewoon hun naam op de envelop staan. Als je die dus vaak op een adres krijgt weet je dus genoeg.
Het is wel goed om te weten dat een postbode getekend heeft (de oudere postbodes zelfs een eed afgelegd) om geen gegevens met derde te bespreken.
Het is wel goed om te weten dat een postbode getekend heeft (de oudere postbodes zelfs een eed afgelegd) om geen gegevens met derde te bespreken.
in india krijgen mensen die hun belasting niet betalen een drumband voor de deur omdat schaamte meer helpt om mensen snel te laten betalen dan een aanmaning. ik vind het dus wel slim. en bovendien, iedereen vergeet wel eens een factuur te betalen.
ik zou me meer zorgen maken als je een dwangbevel krijgt van de waterschappen voor de oud bewoners, die kreeg ik een paar keer.
ik zou me meer zorgen maken als je een dwangbevel krijgt van de waterschappen voor de oud bewoners, die kreeg ik een paar keer.
-
Nou vriend, ik geloof niet dat iemand hier het over een incasso had. Er is wel twee keer gesproken over een herinnering van een incassobedrijf, maar dat is iets anders, zeker gezien de opmerking in het tweede bericht, dat er niet staat dat het van een incassobedrijf afkomt. Maar het is en bleef een herinnering.glith schreef:Ik geloof dat jullie niet echt kunnen lezen he ,de meeste van jullie dan he .
ik geloof niet dat ik ergens iets over een incasso heb neer gezet.maar dan komen jullie natuurlijk weer met een tegen antwoord ,, je zet het toch bij incasso neer,, ja sukkels het moet ergens staan .
het gaat erom dat ik gewoon een herinnering heb gekregen van een normale rekening en daar een raar venster extra is neergezet.
Dus geen idee wie hier degene is die niet lezen kan?
-
Glith, ik gaf JDII gelijk.
Had u het niet over:
Had u het niet over:
glith schreef:Ik geloof dat jullie niet echt kunnen lezen he ,de meeste van jullie dan he .