LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Klantenservice!!!!!!!!??????monepolie misbruik!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sidetable
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2011 17:19

UPC Klantenservice!!!!!!!!??????monepolie misbruik!!!

Ongelezen bericht door sidetable »

We hebben dit jaar 2 x een storing gehad, zodat we 2 perioden zonder televisie hebben gezeten.

De eerste keer was in juni terwijl we op vakantie waren belde onze zoon, dat hij geen ontvangst had.

Heeft toen de UPC klantenservice gebeld, waar eerst ca.10 minuten aan de lijn hangt(á € 0,10 per minuut) dan krijg je eerst iemand ervoor die je door het menu van je televisie wil leiden, want daar zal het wel aan liggen.
Niet dus,kon ook niet want we hebben 4 televisie´s en ze deze het allemaal niet.
Dan krijg je te horen dat er een monteur langs komt.
Ca.4 a 5 dagen later, je moet dan ´s middags van 12.00 uur tot 18.00 uur thuis zijn, erg lastig.
Wat is er gebeurd de man komt net langs terwijl mijn zoon net even op het toilet was.
Dus gemist en maar weer gebeld, duurde weer 4 a 5 dagen.
Toen bleek het probleem te zijn dat onze kabel bij het kastje in de straat er uit gehaald was i.p.v. iemand anders.
Dus conclusie fout van UPC.
15 september j.l. weer geen ontvangst, weer bellen, weer wil men door het menu van de televisie.
op 19 september kon er pas een monteur komen, weer van 12.00 uur tot 18.00 uur wachten!!!!.
Bleek mee te vallen, de monteur stond om 13.00 uur bij ons voor de deur.
Eerst binnen de boel controleren, alles in orde.
Met de monteur naar het kastje buiten, bleek weer onze aansluiting eruit te zijn,
ipv iemand anders die afgesloten had moeten worden.
Draad omwisselen een alles weer in orde.
Monteur zei nog wel: Het is een puinhoop met de codering van de aansluitingen in deze kast.??
Dus conclusie weer een fout van UPC
Krijg ik 28 september mijn factuur van het vierde kwartaal, staat daar een eenmalig post op van € 35,=voorrijkosten klant niet thuis tijdens kantooruren.

Nee dat klopt ook wel tussen 12.00 uur en 18.00 uur, zul je wel eens naar het toilet moeten!!!
Weer de UPC klantenservice bellen, weer ca. 10 minuten wachten, het verhaal vertellen.
Men geeft duidelijk toe dat het probleem niet door ons, maar door UPC is veroorzaakt.
Ik kan voor elke dag dat ik geen ontvangst had € 1,-- terug krijgen, echter de voorrijkosten moet we betalen!!!!!!
Heb ca. 4 x gezegd dat ik het er niet mee eens was.
Heeft echter geen effect, staat zo in de regels omschreven en kan niet van afgeweken worden.
Heb toen om de man z'n directe chef gevraagd, was niet mogelijk, kon ook niet teruggebeld worden, moest dan maar een brief schrijven.
Heb toen maar het gesprek beëindigd.
Al met al moet ik dus betalen voor een probleem wat ik zelf niet veroorzaakt heb en een klacht daarover kan ik dus ook niet kwijt.

Ben dus ook nog ca. € 10,= aan telefoonkosten kwijt, buiten alle ergernis

Conclusie: UPC is een waardeloos bedrijf en gaat op een schandalige wijze met z'n klanten om.

Luminard
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 sep 2010 07:52

Re: UPC Klantenservice!!!!!!!!??????monepolie misbruik!!!

Ongelezen bericht door Luminard »

Ik zou die brief toch maar schrijven Ik weet bijna zeker dat je het geld gaat terug krijgen

Teunbosseman
Berichten: 4399
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC Klantenservice!!!!!!!!??????monepolie misbruik!!!

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Ind een brief schrijven waarin je tevens vermeld dat je de onnodig extra gemaakte kosten terug wilt.
Zet in je brief kort en bondig hoe, wat en waar

Zal ff lekker zo worden dat als je niet eens kan piesen of poepen want DE monteur kan langskomen.

Wellicht dat de webcare van UPC hier nog om de hoek komt kijken maar das - damagecontrol - achteraf.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: UPC Klantenservice!!!!!!!!??????monepolie misbruik!!!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Hoe lang doe je er eigenlijk over om op de wc te zitten? Even gillen richting voordeur van "W8 ff, ik zit te kakken en kom zo" was geen optie?
Maar dan is OF de monteur heeeel snel er weer vandoor gegaan, of er was iemand in slaap gevallen op de wc.

Afknijpen en met de blote bips snel even de deur open doen was trouwens ook nog een optie geweest! :mrgreen:

Dirkie
Berichten: 2964
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: UPC Klantenservice!!!!!!!!??????monepolie misbruik!!!

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wat is er gebeurd de man komt net langs terwijl mijn zoon net even op het toilet was.
Ik speel nu even voor UPC. Dat zou kunnen, maar TS was op vakantie en kan dus niet controleren of de zoon echt op het toilet zat en niet bv. met een koptelefoon op het hoofd naar muziek te luisteren en dus de bel niet gehoord heeft. Ik zeg dus niet dat het zo is, maar het zou kunnen.
Zal ff lekker zo worden dat als je niet eens kan piesen of poepen want DE monteur kan langskomen
Bekijk het eens van de kant van de monteur. Je belt aan en er wordt niet open gedaan. Je belt nog eens en er wordt nog niet open gedaan. Wat moet je dan. Als je nog een klusje hebt in de buurt zou je nog eens terug kunnen komen, maar dat hoeft niet zo te zijn. Kortom, voor de monteur weer een geval van niet thuis.

En overigens als je weet dat er een monteur komt en je zit op de WC en er wordt gebeld, dan ik persoonlijk mijn broek ophijsen, doortrekken en opendoen. Na vertrek van de monteur zelf maar even de 'schade' opnemen :mrgreen:

Gesloten