LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van de site Rechten.nl

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door Dubio »

Karel,

Vind jij dan dat Willems betere discussie-punten inbrengt met z'n complot-theorieën, of Piet, die als oud-militair de frontale tegenaanval kiest en daarmee de nuance totaal mist.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Dubio, ik ga deze keer niet mee met sommige anderen, bedankt voor je uitleg.
gr. Oom Dagobert.

ps. wat Piet betreft, je weet toch wel dat een militair met andere ogen naar zijn tegenstander kijkt dan een politcus, maar samen moeten ze de oorlog winnen.

HHans
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 jan 2004 17:22

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door HHans »

Dus jouw mening dat Dubio iets zou kunnen bijdrage tot een discussie is zeker niet de mijne.
Karel,
Het is mijn mening dat Dubio's bijdragen anderen aan het denken zet, die daardoor tot reacties worden aangespoord.
Anderen leveren op deze manier een zinvolle bijdrage.

Groet, Hans

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door Gast4 »

Dit is toch het forum van legiolease ? Of is dit het forum van weekblad Weekend ??

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door Karel »

Dubio,

Over nuance gesproken!!
Ik vind het werkelijk grof, beledigend en kwetsend dat je twee forumleden durft te beschuldigen dat bij hen elke nuance zou ontbreken en dat je dan aan mij vraagt of ik daar een oordeel over uit wil spreken. Met andere woorden; als jij vindt dat dat zo is, is dat voor jou blijkbaar ook gerechtvaardigd.
Om te beginnen over Willems. Jij zegt dat hij alleen maar complottheoriën zou verkondigen. Ik ben het niet altijd eens met hem maar zijn bijdragen zijn altijd zeer goed onderbouwt. Zolang niemand deze "complottheoriën" naar het rijk der fabelen kan verwijzen, heeft hij het recht om zijn mening en vaak degelijk onderbouwt, te verkondigen.
Daarbij verwijs ik naar het rapport van AFM en naar de uitspraken vn DSI van begin feb. j.l. waar beide instanties hebben verklaard dat bepaalde producten nooit op de markt gezet hadden mogen worden.
Dan over Piet. Wederom betrap ik jou op een wel zeer vreemde uitspraak (zoals gewoonlijk). Wat voegd het toe aan de vermelding van jou dat Piet een oud militair is?? Weet je wel dat er mensen zijn die in een militaire organisatie werken maar nog nooit van hun leven een militair uniform aan gehad hebben. Bijvoorbeeld mensen die op het kantoor zitten van deze organisatie of alleen maar materiaal aankopen.

Het typeert jou blijkbaar dat je constant zulke (vreemde)opmerkingen op dit forum loopt te maken maar vervolgens geen enkele inhoudelijke bijdrage levert.
Het stoort me bijzonder aan jou dat je een man als Piet absoluut verkeerd neerzet. Als er één man zéér gemotiveerd bezig is dan is dat Piet wel. Ik accepteer niet dat jij op dit forum probeert deze man volkomen belachelijk te maken met juist jouw ONGENUANCEERDE OPMERKINGEN.
De volgende keer dat je weer zoiets doet zal ik er wederom steling tegen nemen!!!!!!!!!!!

Wat zijn tot nu toe jouw bijdrage geweest om uit dit debacle te komen????

16again
Berichten: 16206
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door 16again »

Dubio schreef:
En dat bij deze aan- en verkoop er wel eens van de marge is gesnoept door een beurs-koper (Radar-erasmus-onderzoek) kan zo zijn, maar dit is in waarde hooguit een half procent in het totale verlies van gedupeerden.
Het lijkt maar een half procentje, maar door het hefboomeffect van het product wordt dit voor de consument een beduidend groter percentage.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door Dubio »

Nou Karel,

Als jij dan straks voor de rechter staat dan kun je die verhalen van Willems aan de rechtbank laten lezen. Dan wordt je vast wel serieus genomen. NOT.
De houding van Piet is wel begrijpelijk, maar zeer star, die van Pay-Back in het algemeen, vanaf het begin af aan. Restschuld weg, inleg terug. Iemand met een beetje verstand van de omvang en de belangen van deze affaire begrijpt dat dat helemaal niet kan. Ik begrijp best dat op dit forum de emotie overheerst maar om iemand die nog enige ratio bezit daarom meteen maar af te schrijven...

Praktische tips: gewoon niet betalen, en ook niks van je laten horen. Je brieven aan Dexia worden toch niet gelezen, of met een standaardantwoord afgedaan. Als je gedagvaard wordt zie je dat dan wel en neem je een advocaat. De rechters weten toch wel dat er iets met deze zaak is en zullen op een gegeven moment met een eensluidende uitspraak moeten komen. Tot die tijd: blijf zitten waar je zit en verroer je niet. Dat is mijn tip.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door Dubio »

16-again,

Snap je nu nog steeds niet de werking?

Van de aandelen is zo'n hoge dagkoers, pf lage dagkoers (koop, verkoop) misschien 25 cent. De beursdaling van de gemiddelde aandelen was misschien wel 40 euro. Daar zitten de grote verliezen in. Niet in dat promilletje bij de aankoop of verkoop.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door Karel »

Ah Dubio,

Nu komt de aap uit de mouw. Dit is dus zijn advies:
Praktische tips: gewoon niet betalen, en ook niks van je laten horen. Je brieven aan Dexia worden toch niet gelezen, of met een standaardantwoord afgedaan. Als je gedagvaard wordt zie je dat dan wel en neem je een advocaat. De rechters weten toch wel dat er iets met deze zaak is en zullen op een gegeven moment met een eensluidende uitspraak moeten komen. Tot die tijd: blijf zitten waar je zit en verroer je niet. Dat is mijn tip.
Je bent niet alleen naief maar ook nog verschrikkelijk dom. En dat durft Piet verwijten te maken? Met jouw zullen we de "oorlog" wel winnen.
Lapzwans!!
Einde discussie!

saskia
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2003 17:49

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door saskia »

Karel,

Wind je niet zo op.

Dubio levert over het algemeen zinnige bijdragen. Dat niet elke opmerking een voltreffer is zou je voor lief moeten nemen.Tussen de regels doorlezend zie je de waarheden wel.
Vooral stoppen met betalen en wachten op dagvaarding is lang zo gek nog niet.

Sakia.

Meander
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 nov 2003 16:40

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door Meander »

Karel je speelt op de man moet je niet doen. Dubio en Willems zijn momenteel mensen, die nog zinvolle bijdragen leveren. Voor de rest is het een oeverloos forum.

Alles is al geschreven en besproken.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door JH »

Nadat we aandachtig dit topic hebben door gelezen zijn wij tot conclusie gekomen dat inhoud van deze topic niet verder ingaat op het onderwerp. Het topic krijgt meer een karakter van een 'chat' dan die van een forum.
Daarom hebben wij besloten om dit topic te sluiten.

Tros Radar Webredactie

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door aert0001 »

Dit mag best omhoog.

Ton

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: van de site Rechten.nl

Ongelezen bericht door croosjes »

wat ik niet begrijp is dat jullie veel discussie's opvoeren en langs mekaar heen praten,maar een oplossing zoeken waar de gedupeerde iets aan hebben dat doen jullie juist weer niet.Het idee van de vereniging schadeloosstelling geeft hier juist genoeg doening in en een toekomst.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Gesloten