LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lydios budgetbeheer

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
blondeadelaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2011 17:02

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door blondeadelaar »

Slijm en vd wal advocaten die hebben meerder (ex)clienten in behandeling ,
hij wil samen graag de boel gaan aanvechten tegen Lydios/Bno. Hoop dat jullie een afspraak met hem gaan maken
je kunt mij benaderen voor het adres e.d van deze advocaat
samen sterker



vriendelijke Groet Gerda van dijk Jager
Laatst gewijzigd door blondeadelaar op 17 okt 2011 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.

daantjuhhh1976
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 nov 2007 21:16

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door daantjuhhh1976 »

iedereen heeft zich toch zelf aangemeld bij lydios of bno. en wat ik me dan afvraag is....wrom zit je er dan jaren als het zo slecht is. tuurlijk is het vervelend als je geen geld tot je beschikking heb maar dat hebben we toch ook allemaal wel een beetje aan ons zelf te danken? of door omstandigheden? maar als het zo beroerd geregeld is dan ga je toch weg.

Lammie84
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2011 14:59

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Lammie84 »

hoi mensen ik heb zojuist ook grote problemen gehad met die hennie van lydios mijn loon is daar en dat wil ze mij niet terug geven ik heb voortijdig het loon van mijn man als veranderd ze betaalde niks zodat ik nu meer schulden heb dan voorheen
essent heeft ze nooit betaald en we zijn afgesloten van ziggo de huur heeft ze niet betaald maar een regeling voor gemaakt .ze is meer geld kwijt dan er binnen komt en heeft mij vorige week gezegd dat ik maar een andere moest opzoeken en dat heb ik gedaan nu wordt ik voor leugenar uitgemaakt ze reageren nergens op ik zit nu de hele maand zonder geld omdat ze mij mijn loon van uwv niet overmaakt plus de compensatie nu wil ze ineens de boel betalen dus ga nooit naar lydios /bno toe want je krijgt meer schulden ze zijn in onze dienst maar die hennie doet precies wat ze wil met ons geld
dus als we de handen in elkaar steken kunnen we er iets aan doen dacht ik
ik heb hart problemen en ben heel gestressd en doe niks dan huilen ik zit nu een maand zonder geld
van het loon van mijn man heb ik de rekeningen betaald dus er is niks meer
als ik niet zelf overal naar toe had gebeld weet i niet wat er gebeurd was

gr geertje

edwin huizing
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2011 23:00

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door edwin huizing »

geertje
weet je hun adres wel?
dan kun je daar heen om je geld op te halen.
maar ze bellen wel de politie.
weet er alles van,ben zelf 2 keer onder begeleiden weg gegaan daar.
agenten regelen wel wat met hun.
de bank afschriften kun je bij de bank weg halen in winschoten.
heb ik zelf ook gedaan.
en die hennie blaft wel,maar bijten doet ze niet.

Lammie84
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2011 14:59

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Lammie84 »

hoi edwin
ik weet dat die hennie wel blaft maar ze bijt niet daar is ze te schijterig voor ik ben gisteren bij die advocaat geweest en het ziet er wel goed uit .
het zijn vuile oplichters maar ik bijt me er invast hoor rekenmaar ondanks dat ik mailtjes gestuurd heb doen ze niks mijn uitkering van uwv heeft ze ook nog niet aan mij overgemaakt maar zij is goed de fout ingegaan door ons te negeren ze is geld aan het verduisteren . laat ze maar komen edwin ik ben niet bang voor haar ik weet waar ze woont [ze was een beetje te loslippig bij mij] hihihih.ik ben echt niet dom hoor
maar ik hoop dat er meer zijn die ook naar die advocaat toe gaan want er komt een beste schadeclaim hoor. we zorgen dat ze niks meer kunnen beginnen
laten we de handen ineen steken en elkaar helpen hiermee om ze te stoppen en ze zullen hier ook wel regelmatig kijken wat er bij gekomen is aan klachten nou ze zullen versteld staan hoor .
die advocaat is een leuke man en heeft alles opgeschreven wat ons betreft
ze hebben ziggo niet betaald en ik heb nu geen contract meer allemaal door lydios /bno
t is een stel oplichters
weten wat jullie allemaal moeten doen
al die overzichten even nakijken en kijk of het met de betalingen kloptbij ons klopt het namelijk niet
gr geertje

Lammie84
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2011 14:59

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Lammie84 »

die bankafschriften kan ik dan toch ook in emmen gaan halen
gr geertje

edwin huizing
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2011 23:00

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door edwin huizing »

geertje
dat weet ik niet of je in emmen kan vragen.
in stadskanaal niet.
maar wie niet waagt,wie niet wint.
ben er zelf ook heen gegaan naar die advocaat.
als er nog meer mensen bij ons aan sluit om er een zaak van te maken.
hoe meer ,hoe beter.

afz edwin

geertje55
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2011 10:11

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door geertje55 »

hoi edwin en andere gedupeerden
ik ben bij de bank geweest maar krijg niks
maar als we elkaar steunen kunnen we deze praktijken misschien stoppen wij zijn me de advocaat in beraad gegaan en hopen dat dat nu alles goed komt je mag me een mailtjte sturen want misschien heb ik nog tips voor diegene die ook geholpen willen worden ik zet dat hier niet neer want je moet geen slapende honden wakker maken en ik hoop dat ik jullie er mee kan helpen
als we het samen doen komt het wel voorelkaar
gr geertje

bert64
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2011 15:27

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door bert64 »

Mag iedereen het budgetbeheer voor iemand voeren of zijn hier speciale regels voor? Wat zijn de maandelijkse kosten ongeveer, die in rekening worden gebracht?
Ik loop zelf met het idee om zoiets te beginnen; heb het idee dat er wel behoefte voor is.

Groeten
Bert

geertje55
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2011 10:11

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door geertje55 »

hoi edwin
ik ben nu met een advocaat bezig die ons helpt mr v d wal is dat
lydios /bno maakt de ene fout na de andere en ik heb het allemaal op papier staan zelfs hantekeinig vervalsen doen ze
die hennie he
snap niet dat ze die niet wegtrappen en dan zeggen dank zij bno ben ik uit de schulden .

maar jullie mogen voor info contact met mij opnemen hoor
gr geertje

K&B
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2011 14:43

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door K&B »

Beste gedupeerden,

wij van Budgetadvies Bureau K&B hebben niet directe klachten over Lydios/BNO. Echter zit ook ons kantoor aan de Poortstraat te Winschoten gevestigd. Hierdoor worden wij vaak verward met Lydios en bij deze willen wij duidelijk maken dat er geen enkel verband bestaat tussen ons en Lydios/BNO.

Uiteraard is Budgetadvies Bureau K&B bereid om de gedupeerden van Lydios/BNO te ondersteunen/begeleiden bij hun financiën. Kijkt u daarom gerust op onze website of neem geheel vrijblijvend contact met ons op en wij maken dan z.s.m. een afspraak met u.

Medewerkers Budgetadvies Bureau K&B

geertje55
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2011 10:11

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door geertje55 »

ik wil alle gedupeerden advieseren om een advocaat van onvermogen in de arm te nemen .mr v d wal regeld dat allemaal wij gaan morgen naar hem toe . en ik hoop met mij meerdere personen want deze mensen moeten gestopt worden en nooit meer voor een andere de financieen regelen . als jullie advies willen kan je mij mailen als je wil ,want je kan alle extra kosten op hun verhalen.
van incasso buros en essent en deurwaarders alle extra kosten daarvan .
vraag alleen even die papieren op bij die instanties
.gr geertje

geertje55
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2011 10:11

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door geertje55 »

als je zelf die instanties belt en legd hun uit wat er gebeurd is zijn ze wel schappelijk hoor wij doen het nu zelf en ben al twee incasso buro s kwijt zij doen een bedrag van honder euro in termijnen van twintig euro ik heb ze in twee keer betaal
we krijgen het moeilijk maar we komen er wel door heen

geertje55
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2011 10:11

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door geertje55 »

dit is voor dat budget beheer k&b
jullie naam lijkt in de verste verte niet op die van lydios /bno dus jullie hoeven je geen zorgen te maken dit is wel reclame voor jullie buro en lydios /bno gebruikt meestal een postbus nr waar je de post moest heen sturen
wij zijn nu bij een advocaat en we zullen zorgen dat hij nooit geen mensen meer in de problemen brengt.
ik hoop er meer mensen[gedupeerden zijn die dit doen ik zet wel door .weet je wat ze doen ?valsheid in geschrift en info aan derden geven wat helemaal niet mag ze hebben in het contract staan dat ze je zullen helpen maar ze trappen je verder de grond in.
op elf punten hebben ze gefaald en de post telaat terug sturen
essent zou mij afsluiten omdat bno de post kreeg maar niks betaalde nu heb ik gelukkig bewijs dat dit niet mijn schuld was en betaal nu zelf en heb geen achterstand meer alleen de betalingsregeling die duurt nog even maar dat is ook zo weg.ik ben trots op me zelf dat we dit in iedergeval bereikt hebben zonder die ellendige k h en h s want het zijn oplichters

K&B
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2011 14:43

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door K&B »

Beste Geertje,

wij hebben vooral problemen met Lydios omdat wij in dezelfde straat ons kantoor hebben waarin zij actief zijn/waren. Meerdere personen dachten dat wij dezelfde instelling waren als Lydios.
Vandaar dat ik hierop wou reageren en niet dat wij vergeleken worden met Lydios, want wij willen helemaal niks te maken hebben met dit bedrijf.

Zie het niet als reclame voor ons bedrijf, wij vinden het uitermate zonde dat een instelling zoals Lydios onze branche verpest door zo om te gaan met hun cliënten.

Trouwens goed om te horen dat je jezelf met je financiële zaken redt. Dit is ook de insteek van ons bedrijf om de verantwoordelijkheid bij de cliënt te laten liggen en wij intensief adviseren en begeleiden. Heel wat anders als het budgetbeheer van Lydios!

Succes!

geertje55
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2011 10:11

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door geertje55 »

IK PROBEER ME TE REDDEN HE IK BEN NOG GEEN TWEE MAANDEN DAAR WEG .IK HOOP DAT ER MEER MENSEN ZIJN DIE ZICH BIJ MR V D WAL AANSLUITEN OM HEM DIT WERK ONMOGELIJK TE MAKEN IK ZEI AL WE ZULLEN HET MOEILIJK KRIJGEN OOK OMDAT IK ZIEK BEN EN MIJN MAN CHAUFFEUR IS DUS DIE KAN HET NIET DOEN
HIJ MAAKT LANGE DAGEN EN IK WIL DAT HIJ ZIJN CONCENTRATIE BIJ DE WEG HOUDT EN NIET BIJ DE FINANCIEN HIJ MOET GEEN ANDEREN IN GEVAART BRENGEN OP DE WEG
AF EN TOE KOMT ONZE DOCHTER HELPEN JA NATUURLIJK IS HET BETER OM GOEDE HULP TE HEBBEN IK KREEG WOENSDAG EEN BRIEF VAN DIE BNO VAN ESSENT DAAR STOND IN WAT ZE NIET BETAALD HADDEN MAAR IK HEB DE ACHTERSTAND BETAALD EN BEN MET DE REGELING IN VOREN
MAAR ALS JE WIL MAGJE CONTACT OPNEMEN PROFECIONELE HULP IS ALTYD BETER

K&B
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2011 14:43

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door K&B »

Geertje,
Ik heb je een privébericht gestuurd om contact met je op te nemen.
Groeten,
Mark, K&B.

Mama1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2012 11:49

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Mama1990 »

ik zat 2 jaar geleden bij de vkb in appigedam. ik ben er net bij weggegaan mijn zoon is inmiddels bijna 2 en zit er veel verder in.
1000 euro roodstand en een paar schulden intotaal nog geen 2000 euro.
inmiddels heb ik zo'n 6000 schuld en al deels afbetaald.
ik ben aangemeld bij cvz 114 beslaglegging premie van 119 en 34 euro boete doordat er niks aan menzis betaald was.
dus ook is de VKB geen goede zaak!

rebecca86
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2012 20:05

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door rebecca86 »

lydios
was inderdaad bno en ook nbo bv
zijn onder meerdere namen gestart, hebben mensen besodemieterd en zijn faiiliet gegaan of gestopt en gaan daarna verder onder andere namen
hebben zelfs een tijdje een bv gehad op een zolderkamertje??????
raaar maar waaar!!!!

pas vooral op voor gordon die zat toendertijd bij bno bv

mvg

sneeuwitje28
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2012 18:30

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door sneeuwitje28 »

ik ken het helaas ook maar al t goed

mijn moeder zit ook al een poos bij bno wat voor heen lydios heten deed
en komt er alleen maar verder in
zij weet zich geen raad over hoe ze daar weg kan komen
en wie hun over kan en wil nemen

het zijn gewoon oplichters
en plukken gewoon anderen kaal
ik wil ook wel naar de rechter stappen
maaarr nog geen mensen gevonden die mee willen doen

Gesloten