Zojuist ben ik mijn vader's afschriften aan het bekijken en zag dat er elke maand dmv automatische incasso geld afgeschreven wordt. Hij is nogal oud en regelt zijn zaken erg slecht. Daarom betaalt hij slechts enkele diensten via automatische incasso. Nog verder te zoeken zag ik dat het al vanaf 2009 gaande is. Nu is het zo dat hij altijd al tv van upc heeft gehad. Van kpn gebruikt hij slechts hun telefoondienst. Hij heeft zelfs die apparaat wat digitenne ook gebruikt nooit ontvangen. Ik weet dat sommige bedrijven hun producten ongevraagd aan mensen opdringen, maar ze sturen tenminste nog iets op. Nu heb ik kpn gebeld en alles uitgelegd, maar werd direct in de wacht gegooid en na lang wachten werd de connectie verbroken. Ik verwacht al niet veel van kpn, maar dat er zo met hun klanten omgaan. Dit slaat echt alles! Maar ik zal het blijven proberen.
Heeft iemand hier vergelijkbare ervaringen en hoe ik van hun af kun komen? Het enige wat ik nu kan doen is hun afschrijvingen storneren.
Hun telefoonnummer kost 10cent/minuut. Heeft iemand een alternatieve nummer? Het wordt erg prijzig als ik elke keer zo verbroken word.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kpn digitenne geen klant wel geld afgeschreven
Re: Kpn digitenne geen klant wel geld afgeschreven
KPN
Alternatief0900nummer.nl heeft een alternatief nummer behorende bij het 0900 nummer van KPN gevonden. Het betaalde service nummer 09000244 is gekoppeld aan het gewone vaste nummer 0402993499
Dat was wat ik vond via google, maar of het zo is ?????
Alternatief0900nummer.nl heeft een alternatief nummer behorende bij het 0900 nummer van KPN gevonden. Het betaalde service nummer 09000244 is gekoppeld aan het gewone vaste nummer 0402993499
Dat was wat ik vond via google, maar of het zo is ?????
Re: Kpn digitenne geen klant wel geld afgeschreven
Bedankt voor de telefoonnummer, maar ik zag dat je ook een klacht kunt indienen via hun website dus heb ik gedaan.
Nu heb ik een reactie gehad dat de abonnement beëindigd zal worden alleen is het nog niet definitief omdat het per email kennelijk niet mogelijk is. Alleen heb ik dus nu herinnering van betaling ontvangen, omdat ik hun laatste incasso's heb gestorneerd. Ik ga het natuurlijk niet betalen aangezien ik nooit kpn digitenne heb gehad of ook maar aangevraagd heb. Ik zou nog terug gebeld worden, maar aangezien het nog niet gebeurd is en ik niet langer wil wachten, heb ik hun dus weer gebeld. Deze keer werd ik wel geholpen misschien ook omdat ik op mijn werk heb gebeld (zakelijk kpn abonnement), alleen kan die persoon mij niet verder helpen. Die persoon zal dit wel doorgeven aan de afdeling die mijn klacht zal behandelen. Hij kan mij namelijk niet doorverbinden met die afdeling (juist?!).
Ik ga dus nog een aantal dagen wachten. Hopelijk wordt dit snel en adequaat opgelost, maar als ik hier al die verhalen lees acht ik de kans niet erg groot. En het zal zeker ook moeilijk worden om het geld wat ze al hebben afgeschreven terug te krijgen.
Nu heb ik een reactie gehad dat de abonnement beëindigd zal worden alleen is het nog niet definitief omdat het per email kennelijk niet mogelijk is. Alleen heb ik dus nu herinnering van betaling ontvangen, omdat ik hun laatste incasso's heb gestorneerd. Ik ga het natuurlijk niet betalen aangezien ik nooit kpn digitenne heb gehad of ook maar aangevraagd heb. Ik zou nog terug gebeld worden, maar aangezien het nog niet gebeurd is en ik niet langer wil wachten, heb ik hun dus weer gebeld. Deze keer werd ik wel geholpen misschien ook omdat ik op mijn werk heb gebeld (zakelijk kpn abonnement), alleen kan die persoon mij niet verder helpen. Die persoon zal dit wel doorgeven aan de afdeling die mijn klacht zal behandelen. Hij kan mij namelijk niet doorverbinden met die afdeling (juist?!).
Ik ga dus nog een aantal dagen wachten. Hopelijk wordt dit snel en adequaat opgelost, maar als ik hier al die verhalen lees acht ik de kans niet erg groot. En het zal zeker ook moeilijk worden om het geld wat ze al hebben afgeschreven terug te krijgen.