LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door vervelend »

Sorry dat ik het zeg croosjes, maar ik krijg altijd het gevoel met betrekking tot de nederlandse grammatica dat hier iets niet goed zit.

Neem het mij niet kwalijk als ik het verkeerd zou zien.

Wat staan er een taalfouten in.

0001
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 mar 2004 17:55

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door 0001 »

Gezegend is hij die zonder taal fouten toch het slachtoffer van effectenlease is geworden :idea:

mm

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste André

eigenlijk begrijp ik er absoluut niets van?

Ton

Meander
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 nov 2003 16:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Meander »

Andre is een lieve man en bedoelt het goed het zijn economisch gezien zware tijden en andre moet ook overleven . Hij laat zich niet zonder slag of stoot om zeep helpen.

Natuurlijk heeft zijn Vereniging geen enkele kans van slagen. Bedrijven storten heus geen geld om domme gedupeerden van banken te helpen.

De werkelijkheid is je moet net zoals met alles in het leven.HET ZELF DOEN.

Een goed verstaander heeft maar een enkel woord nodig.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

vervelend,zonder taalfouten kom je de wereld niet rond.Eerlijk en betrouwbaarheid is ook een factor.

ton,het is zo simpel dat jij het snapt,het is gewoon gratis.overschrijving factuur via vereniging schadeloosstelling en aspider belt je terug er wordt geen contract op gesteld en je blijft de zelfde provider behouden en de kwaliteit blijft.

mm,dat klopt want dan zou je de contracten begrijpen en geen schuld hebben.

meander,waarom zou apsider commucatie het dan wel doen voor aandelenlease €7.50,-bij elke inschrijving en % terug gestort van het belfactuur voor advocaat kosten.Dus er is al een sponsor.
Waarom heeft vereniging schadeloosstelling geen toekomst,Dat is jouw meniging,omdat het te transparant, toekomst gericht is en de gedupeerde verlost van hun schulden.


Maar één ding jullie moeten niet jullie mogen de keus is aan jullie.En laat andere ook een eigen keus hebben.
vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

""DE GEDUPEERDE BEPALEN DE INGESLAGEN WEG""

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,doe wat je doen moet neem een beslissing en bescherm je zelf hier mee.vrgr.andre de croos.vereniging schadeloosstelling

Inkydinky
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2004 09:39

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Inkydinky »

Beste Croosje

Ik vind het goed dat er iemand mensen zijn zoals jij, die niet op willen geven. Alleen ik twijfel ontzettend aan de manier waarop. Niks tegen jouw, maar ik geloof er allemaal weinig van.
Geld wat ze aan het inzamelijk zijn om uiteindelijk aan advocaten te geven..? NEe, dat klinkt mij te mooi om waar te zijn.

mvg

Cees Oudshoorn
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:42

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Cees Oudshoorn »

maar ik geloof er allemaal weinig van.
Geld wat ze aan het inzamelijk zijn om uiteindelijk aan advocaten te geven..? NEe, dat klinkt mij te mooi om waar te zijn. (Inkydinky)
Wat ik ervan begrepen heb is dat er een stuk winstdeling naar de vereniging gaat van 10%, een soort van acquisitiekosten dus als dank voor de nieuwe klanten...

bijvoorbeeld:
bij 5000 aanmeldingen en een telefoonrekening van gem. 35,- p.mnd krijgt de stichting 17.500 euro per maand voor de advokaten (is 10%).

Hartelijke groet,

cees

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

inkydinky,Als ik klaar ben met de site kunnen jullie alles lezen over de sponsor,tarief,aanmeldingformulier enz.Nog even geduld.Het is niet te mooi het is de waarheid en het kost je niets.En je hebt nu nog een keus.

cees,het is voor iedere overgeschakelde en actief blijvende €7.50,- en % uit de totale belfactuur van de overgeschakelde gedupeerde in de vereniging schadeloosstelling en dit wordt gebruik voor advocaat kosten enz.Hieruit krijgt de agentschap organisatie voor het aan brengen van sponsors enz.30% en 70% gaat altijd naar de vereniging voor kosten advocaat enz.
vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Waarom worden wij aangespoort om te kiezen of een beslissing te nemen.Om de duidelijke reden dat wij een duwtje in de rug nodig hebben om iets te ondernemen wat nieuw voor ons is of waar we onzeker over zijn.Meld je aan en strijd mee met de vereniging schadeloosstelling vrgr.andre de croos

Don
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mar 2004 20:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Don »

Jeetje wat een verenigingen, stichtingen en nog wat zijn er opgericht. Misschien kan de ANWB wat voor ons doen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

don,de keus is ook waar je voor kiest voor kwaliteit of kwantiteit en de vereniging schadeloosstelling gaat voor kwaliteit.vrgr.andre de croos

Don
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mar 2004 20:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Don »

Doen jullie ook in verzekeringen ??

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door trudy »

Ik geloof niet dat je op die Don moet reageren Croosjes, die reageert alleen maar negatief op alles.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

trudy,bedankt voor de steun.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,de enigste afspraak over een deal wordt onder begeleiding door een advocaat via de rechter afgedwongen.Een andere deal moet je nooit aan gaan.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

willems,je weet toch dat de welvaart gebaard gaat met de economie en dergelijke.Jaren ging alles voor de wind paars 1,2 hier door ontstond het idee van voordeeltjes voor de consument maar de regering vergat dat het bedrijfsleven hier van profiteerde""banken en verzekeringsmaatschappyen"" en het ergste vind ik nog dat er werd bezuinigd op de politie,bewaking van onze zorgplicht (controle)en de zorgstelsel(zieken en verzorgingshuizen).Dit alles zorgde er voor dat er geen overzicht meer was,dit is het probleem waarom de gedupeerde en andere in de fin.problemen zijn gekomen en het leven duurder is voor de consument.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

erik,ik zal het op deze manier zeggen,als er 5000 gedupeerde via de site(die zeer binnekort klaar is)van de vereniging schadeloosstelling zich via de inschrijf formulier zich laten overschakelen naar de sponsor""wat niets kost"" en wel actief als beller mee blijven doen.Dan kunnen de groepen die nu geformeerd zijn gelijk een advocaat in de arm nemen na vier maanden waar ze niks voor betalen.Aan jullie de keus om deze beslissing te nemen.En het gaat uiteraard om vaste telefoonnet.Dus nu massaal inschrijven is over vier maanden een groepsadvocaat.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

aert0001, even voor de duidelijkheid;

ga je weg bij PAY-BACK en maak je de overstap naar de telefoonmaatschappij van Croosjes of blijf je Noord Brabant vertegenwoordigen?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Janneke52 »

aert0001, even voor de duidelijkheid;

ga je weg bij PAY-BACK en maak je de overstap naar de telefoonmaatschappij van Croosjes of blijf je Noord Brabant vertegenwoordigen?
Ik was een beetje dom: was???
Als je Ton een beetje gevolgd hebt, weet je dat hij NIET naar Croosje gaat.

Gesloten