Ik sta dagelijks in de winkel om fietsen te verkopen dus je hoeft mij echt niets te vertellen over de consument en hun gedrag in de winkel... in de meeste gevallen vinden mensen 800 / 900 euro al een hoop geld voor een fiets en hoef ik duurdere modellen al niet eens aan te dragen.seconds-out schreef:Tss...Jij draait de boel om zeg!W.E. schreef:Als fietsenmaker zijnde valt me echt de mond open als ik dit allemaal lees..
Dat de fietsen niet meer de kwaliteit hebben van vroeger ben ik deels met jullie eens maar hoe zou dat toch komen?
Heel simpel, omdat de consument steeds meer verwacht voor steeds minder geld, als de kwaliteit van vroeger nu nog steeds gehanteerd zou moeten worden zou alles een heel stuk duurder zijn en dan word daar weer over geklaagd..
Consumenten zijn best bereid om te betalen voor kwaliteit!
Daarvoor kopen ze juist een Gazelle. Die heeft altijd een goede reputatie...(gehad)
Dat zijn al dure fietsen, dan heb ik het over fietsen van 1000 euro of meer.
Eigenlijk spreek je je zelf ook tegen Je vindt het blijkbaar ook vanzelfsprekend dat een Gazelle minder goeie kwaliteit levert, want daar gaat dit topic tenslotte over.
Ik vind het niet vanzelfsprekend dat Gazelle niet meer de kwaliteit van vroeger levert maar ik zie wel waar het vandaan komt, en zoals ik al aangaf ligt het ook vaak aan de consument of dealer.
Alles breek tegenwoordig 'zomaar' af als je de consument moet geloven