Ziggo waar zijn jullie mee bezig....voorlopig het abbo maar gedowngrade naar 40/4 scheelt toch 15 euries per maand.
Glasvezel is aangesloten hier dus een alternatief
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het zou toch aardig zijn als we met z'n allen iets voorzichtiger worden met dit soort uitspraken. Ietwat kortzichtig om (ook nog met een schrijffout) een leverancier te beschuldigen dat hij de boel belazert (met een t) zonder daarvoor ook maar één redelijk bewijs te leveren.magere janus schreef:Eerst het digitale TV tijdperk ten koste van de anologe zenders en nu weer iets nieuws een 120/10 abbo wordt op bepaalde tijden van de dag wel gehaald maar na middernacht wordt de boel geknepen net als je iets wilt downloaden.
Ziggo waar zijn jullie mee bezig....voorlopig het abbo maar gedowngrade naar 40/4 scheelt toch 15 euries per maand.
Glasvezel is aangesloten hier dus een alternatief![]()
Daarbovenop komt dat de gepubliceerde snelheden van alle wifi standaarden maxima zijn, gemeten onder ideale omstandigheden. De echte snelheid ligt vaker rond de 50% of minder, afhankelijk van afstand tot router, bouwwijze van het huis, bestaande storingen in de omgeving etc. etc.Cons of 802.11n - the use of multiple signals may greatly interfere with nearby 802.11b/g based networks.
'k Hou het bij, en het komt zeker neer op 2 op de 3..bprosman schreef:Zelf gokte ik op 80..90% in een ander topicen ik kan met eerlijkheid zeggen dat 2 op de 3 problemen bij de mensen thuis ligt en dus niet door de provider veroorzaakt is.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 2&start=40
Dit ging over het zogenaamde "knijpen" van het duurste (120Mbit) abboVoor mij is het al lang duidelijk Ziggo knijpt en ontmoedigt expres de goedkoopste abboos (ook met de tv) om iedereen te dwingen naar een duurdere oplossing!
Zoals je ziet is het probleem van TS opgelost. Ik heb als sinds de tijd dat hier nog Multikabel zat het op één na langzaamste (tegenwoordig Ziggo) abonnement. Het is nog altijd vele malen sneller dan de wifi verbinding met mijn laptop. Op de enige bekabelde PC in huis zijn de snelheden altijd voldoende. In totaal hangen er 3 desktops en 1 laptop aand de wireless router (211.8g). De ene keer dat er een issue was bleek de oude Philips router de kwaaie pier.seconds-out schreef:Ja goeie vraag!Kangodo schreef:Waarom zouden ze je verbinding express willen knijpen?
Dat zou ze meer kosten dan dat het ooit zou kunnen 'opleveren', dat heet: Als het uberhaupt al iets oplevert.
Waarom adverteert Ziggo uberhaupt met reclamespotjes die laten zien dat de verbinding soms gebrekkig kan zijn en soms wegvalt?
Omdat Ziggo ons willen laten geloven dat het helemaal NIET zo vanzelfsprekend is om storingsvrij internet te hebben. (wat het dus wel KAN zijn,ook al zit je met meerdere gebruikers op het net!
Dan moet je zogenaamd naar een zwaarder (lees duurder) abbo.
An me hoela dus!
Voor mij is het al lang duidelijkZiggo knijpt en ontmoedigt expres de goedkoopste abboos (ook met de tv) om iedereen te dwingen naar een duurdere oplossing!
Jouw conclusie is dat Ziggo dit bewust doet om mensen naar een DUURDERE oplossing te "dwingen", er IS geen duurdere oplossing, dit was al het duurste abbo. Of doen ze dit expres om mensen naar de concurrent te dwingen ?om iedereen te dwingen naar een duurdere oplossing!
Als je verbinding crap is, dan helpt het niet om een hoger abonnement te pakken.seconds-out schreef:Ja goeie vraag!Kangodo schreef:Waarom zouden ze je verbinding express willen knijpen?
Dat zou ze meer kosten dan dat het ooit zou kunnen 'opleveren', dat heet: Als het uberhaupt al iets oplevert.
Waarom adverteert Ziggo uberhaupt met reclamespotjes die laten zien dat de verbinding soms gebrekkig kan zijn en soms wegvalt?
Omdat Ziggo ons willen laten geloven dat het helemaal NIET zo vanzelfsprekend is om storingsvrij internet te hebben. (wat het dus wel KAN zijn,ook al zit je met meerdere gebruikers op het net!
Dan moet je zogenaamd naar een zwaarder (lees duurder) abbo.
An me hoela dus!
Voor mij is het al lang duidelijkZiggo knijpt en ontmoedigt expres de goedkoopste abboos (ook met de tv) om iedereen te dwingen naar een duurdere oplossing!