LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bullchat chatbox

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
changi
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2007 09:54

Bullchat chatbox

Ongelezen bericht door changi »

Ik chat tot 1 maand geleden vaak op deze chatbox , soms ook wel op andere chatboxen.

Op al deze boxen kwam ik het probleem tegen dat er drugsdealers aanwezig waren die hard drugs via deze webside's proberen te verkopen. Zelfs als je aangeeft niet geinteresseerd te zijn, blijven ze je lastig vallen.

Ik heb al deze chatboxen dit aangegeven en de meesten, welliswaar na geruime tijd proberen de overlast van deze dealers wat te beperken. Behalve Bullchat dan , die heeft een hele eigen oplossing voor dit probleem gevonden. Ik word kennelijk te lastig en waarschijnlijk wordt Bullchat gesponsord door die dealers want sinds een maand kan ik niet meer inloggen.

Hebben andere mensen ook dergelijke ervaringen ?

Enecodaan
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 okt 2009 22:46

Re: Bullchat chatbox

Ongelezen bericht door Enecodaan »

Bullchat is een vrij anonieme chatbox.. Je IP adres word wel gelogd..

Het kan zijn dat er klachten over jou zijn binnengekomen en ze je IP weren. Denk dat er niet veel aan te doen is.. Bullchat is nou niet echt een chatbox om over naar huis te schrijven;)

changi
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2007 09:54

Re: Bullchat chatbox

Ongelezen bericht door changi »

nou klachten kunnen alleen van Bullchat zelf komen , omdat ik ze continue heb gewezen dat ze fout bezig zijn. Kreeg nimmer enkele reactie. Ja na verloop van tijd hebben ze mij geblokkeerd. Simpele oplossing van hun kant uit.

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Bullchat chatbox

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Een soort Tros Radar Forum oplossing dus :twisted: niet reageren gewoon blokkeren.

HEFlink
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2011 20:26

Re: Bullchat chatbox

Ongelezen bericht door HEFlink »

Ikzelf ben 23jr, zo'n 6jr geleden groeide de nederlander gay-profielen en chatboxen als padenstoelen uit de grond.

Handel in druks zie ik zelf nog steeds op veel chatboxen. naast dat de overhied hier ook een rol in heeft.
moet de website beheerder deze vorm van het aanbieden van drugs bannen van hun website.
Ik weet, en zie dat bullchat er veel aan doet om deze mensen te bannen. Het aanbieden van drugs via de chatbox is niet tegestaan.
alleen in geen regel of regelement waar in staat dat een chat-gesprek over drugs en/of het gebruiken verboden is.

changi:
"Ik heb al deze chatboxen dit aangegeven en de meesten, welliswaar na geruime tijd proberen de overlast van deze dealers wat te beperken."

Ik zou graag hier van een lijst van changi mogen ontvangen van deze website ben er geintreseert in hun manier van handelen. Ik kan u verzeker dat het aangeven van iligaale/ongewenste activiteiten bij bullchat niet geleid heeft tot een blokade.

graag wil ik toevoegen dat ikzelf bij aantal grote en bekend gay-chatboxen als admin gewerkt heb. niet bij bullchat maar ik weet dat het in de gaten van alle berichten en teksten eigelijk geen doen is. maar mensen zo als changi hebben zeker hun bijdragen aan het verbeteren.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Bullchat chatbox

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Bullchat chatbox

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Pindakaaspotje schreef:beetje stoffig topic vind je niet..
Tis meer een beetje (wit) poederig.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Bullchat chatbox

Ongelezen bericht door snepke »

HEFlink schreef:
Ik zou graag hier van een lijst van changi mogen ontvangen van deze website ben er geintreseert in hun manier van handelen. Ik kan u verzeker dat het aangeven van iligaale/ongewenste activiteiten bij bullchat niet geleid heeft tot een blokade.

.
Jij vraagt iets uit een topic van 2009.
Beetje laat ,denk je ook niet.

vincent20
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 okt 2011 23:37

Re: Bullchat chatbox

Ongelezen bericht door vincent20 »

Drugsdealers druk ik gewoon weg. Waar ik ben tegenaan ben gelopen is dat ik andere waarschuwde voor een zeer slimme oplichter. Sinds ik dat heb geprobeert wordt ik geweerd van de site.
En die jongen kan gewoon doorgaan en gebruikt gewoon een 06nummer. In de politie heb ik niet veel vertrouwen. Alleen al als ik naar TROS opgelicht kijk. Daarom dat ik mensen direct voor hem waarschuwde. Maar dat mag niet van Bullchat?

Gesloten