LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel-abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mjha
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2009 08:45

Simpel-abonnement

Ongelezen bericht door mjha »

Sinds 2 maand een abonnement van Simpel.
Voor €5,- per maand, 100 belminuten, en 100 SMS-jes.
Nu is er €9,- afgeschreven van mijn rekening, terwijl ik nog niet eens de helft van de 100 minuten heb gebeld, en nog geen 20 sms-jes heb verstuurd.
Geen antwoord op mijn mail ontvangen...(2 verstuurd)
Wie heeft dit ook meegemaakt?

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Simpel-abonnement

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt wat je abonnement inhoud.
Je betaald 5 euro per maand daarvoor kun je 100 minuten bellen en 100 sms versturen in die maand.

Bron Simpel.nl
Belminuten zijn 1 maand geldig en kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.
.

Je bent nu 2 maanden abonnee waarvan 1 maand denk ik niet volledig en daar betaal je 9 euro voor.Als je maar de helft gebruikt, heb je een te hoog abonnement afgesloten.De rest van je abonnements periode wordt er steeds 5 euro van je rekening gehaald ongeacht of je belminuten of sms en gebruikt.
Vooraf eerst goed de voorwaarden doornemen hoef je ook geen sms te sturen naar Simpel.

gr Henk

mjha
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2009 08:45

Re: Simpel-abonnement

Ongelezen bericht door mjha »

Ik snap echt wel wat mijn abonnement in houd !
Voor €5,- 100 sms-jes en 100 belminuten...
Dit is het abonnement wat GOED bij mij past...maar wil zeker niet meer dan dat betalen!
Ik wacht de volgende rekening wel af, want misschien is dit dan wel voor 2 maanden (waarvan de eerste niet helemaal denk ik)maar de factuur kan je niet inzien.

Gesloten