LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mycom laptop reparatie
Mycom laptop reparatie
Meer dan 2 maanden geleden heb ik bij een MyCom filiaal mijn daar gekochte laptop ter reparatie afgestaan:
Asus, kapot backlight, 1 jaar oud, enkel thuis gebruikt.
Ondanks een retourtje fabriek, toezeggingen en beloftes (die niet worden nagekomen), is de reparatie nog niet eens in behandeling genomen.
Heeft iemand advies?
Volledige versie:
De verkoper bevestigd bij inname de garantie, noteert informatie over gebruik en klacht, en schat reparatietijd van ongeveer 6 weken.
Een paar weken later belt zijn collega; de laptop is bij Asus, het scherm is idd stuk, en reparatie kost 150+ euro. Als ik hem niet laat repareren kost het ook geld, en als ik hem niet ophaal of niet reageer wordt hij vernietigd.
Volgens hem valt dit niet onder de garantie, mede omdat het zou gaan om een netbook en niet een laptop.
De medewerker vraagt waar ik het idee vandaan heb dat ik garantie zou moeten krijgen. Ik wijs hem op zijn collega, en op informatie op de website. Er is tevens een pagina over wettelijk verplichte garantie en non-conformiteit op de mycom site, die zij niet vindbaar maken met de zoekmachine of het menu. (via google gevonden, mycom.nl/garantie.aspx) Op deze zeer moeilijk te vinden pagina staat ironisch genoeg:"MyCom wil graag de beste Service van Nederland bieden. " en een verwijzing naar oa Kassa en Radar.
De medewerker complimenteerd mij met het vinden hiervan, en bekend dat zij inderdaad wettelijk verplicht zijn tot deze garantie, dat ik hier idd gebruik van kan maken, en dat het netbook vs laptop verhaal ook niet klopte. Ik moet nogmaals de info over het gebruik en de klacht naar hun doorsturen, dit zou het hoofdkantoor nodig hebben. (ik heb dit plus hun eigen rapport met exact zelfde info teruggestuurd)
- al dit gedoe om mijn reparatie aanvraag / garantie te accepteren, terwijl het filiaal zelf er blijkbaar niks over te vertellen heeft -
Na weer twee weken zonder iets te horen bel ik zelf maar, er is geen nieuws. Ik vraag of zij kunnen nagaan of het in behandeling is en/of de fabrikant al bevestiging heeft. Nu na totaal 2 maanden heb ik, na zelf weer te bellen, begrepen dat de laptop terug is zonder reparatie - de medewerker vond hem na aandringen in de werkplaats / magazijn. Ik moest zelf maar contact opnemen met het hoofdkantoor. Dit heb ik gedaan, en ik ben nog in afwachting van antwoord hiervan.
Het is tot dusver een uiterst vermoeiend en idioot proces, waarin nog niks duidelijk is geworden, en ik uiteindelijk alles zelf moet doen. Gezien de misleidende informatie en gebrek aan activiteit tot dusver, ben ik bang dat dit nog lang gaat duren en mij nog veel meer ongemak gaat bezorgen.
Is er iets dat ik nog kan doen hieraan?
Asus, kapot backlight, 1 jaar oud, enkel thuis gebruikt.
Ondanks een retourtje fabriek, toezeggingen en beloftes (die niet worden nagekomen), is de reparatie nog niet eens in behandeling genomen.
Heeft iemand advies?
Volledige versie:
De verkoper bevestigd bij inname de garantie, noteert informatie over gebruik en klacht, en schat reparatietijd van ongeveer 6 weken.
Een paar weken later belt zijn collega; de laptop is bij Asus, het scherm is idd stuk, en reparatie kost 150+ euro. Als ik hem niet laat repareren kost het ook geld, en als ik hem niet ophaal of niet reageer wordt hij vernietigd.
Volgens hem valt dit niet onder de garantie, mede omdat het zou gaan om een netbook en niet een laptop.
De medewerker vraagt waar ik het idee vandaan heb dat ik garantie zou moeten krijgen. Ik wijs hem op zijn collega, en op informatie op de website. Er is tevens een pagina over wettelijk verplichte garantie en non-conformiteit op de mycom site, die zij niet vindbaar maken met de zoekmachine of het menu. (via google gevonden, mycom.nl/garantie.aspx) Op deze zeer moeilijk te vinden pagina staat ironisch genoeg:"MyCom wil graag de beste Service van Nederland bieden. " en een verwijzing naar oa Kassa en Radar.
De medewerker complimenteerd mij met het vinden hiervan, en bekend dat zij inderdaad wettelijk verplicht zijn tot deze garantie, dat ik hier idd gebruik van kan maken, en dat het netbook vs laptop verhaal ook niet klopte. Ik moet nogmaals de info over het gebruik en de klacht naar hun doorsturen, dit zou het hoofdkantoor nodig hebben. (ik heb dit plus hun eigen rapport met exact zelfde info teruggestuurd)
- al dit gedoe om mijn reparatie aanvraag / garantie te accepteren, terwijl het filiaal zelf er blijkbaar niks over te vertellen heeft -
Na weer twee weken zonder iets te horen bel ik zelf maar, er is geen nieuws. Ik vraag of zij kunnen nagaan of het in behandeling is en/of de fabrikant al bevestiging heeft. Nu na totaal 2 maanden heb ik, na zelf weer te bellen, begrepen dat de laptop terug is zonder reparatie - de medewerker vond hem na aandringen in de werkplaats / magazijn. Ik moest zelf maar contact opnemen met het hoofdkantoor. Dit heb ik gedaan, en ik ben nog in afwachting van antwoord hiervan.
Het is tot dusver een uiterst vermoeiend en idioot proces, waarin nog niks duidelijk is geworden, en ik uiteindelijk alles zelf moet doen. Gezien de misleidende informatie en gebrek aan activiteit tot dusver, ben ik bang dat dit nog lang gaat duren en mij nog veel meer ongemak gaat bezorgen.
Is er iets dat ik nog kan doen hieraan?
Re: Mycom laptop reparatie
Inmiddels is de zaak snel en netjes afgehandeld, en heb ik een vervangende laptop aangeboden gekregen:
Na mijn email naar het hoofdkantoor, en mijn bericht hier op het forum, is er spoedig actie ondernomen. Hoewel ik zelf niet had verwezen naar mijn post op dit forum, en in de post ook niet het filiaal bij naam noemde, was men intern blijkbaar snel op de hoogte waarover het ging. Als ik het goed begrijp is er een dag later overleg geweest tussen hoofdkantoor en Filiaal. Ik ontving een email van een medewerker van het hoofdkantoor, die te kennen gaf het in behandeling te nemen, en mij vroeg om mijn telefoonnummer.
Hierna werd ik gebeld door het filiaal dat mij een vervangende Asus laptop/netbook en hun excuses aanbood. Ook werd ik zoals beloofd gebeld door de contactpersoon van het hoofdkantoor. Deze was erg behulpzaam en meelevend, en vroeg of ik tevreden was met de aangeboden oplossing. Daarnaast kreeg ik per email een kortingsbon voor een toekomstige aankoop.
Hoewel het jammer is dat het zover moest komen (tijdsduur, frustraties, andere laptop), ben ik blij dat de situatie uiteindelijk toch snel en netjes is opgelost.
Na mijn email naar het hoofdkantoor, en mijn bericht hier op het forum, is er spoedig actie ondernomen. Hoewel ik zelf niet had verwezen naar mijn post op dit forum, en in de post ook niet het filiaal bij naam noemde, was men intern blijkbaar snel op de hoogte waarover het ging. Als ik het goed begrijp is er een dag later overleg geweest tussen hoofdkantoor en Filiaal. Ik ontving een email van een medewerker van het hoofdkantoor, die te kennen gaf het in behandeling te nemen, en mij vroeg om mijn telefoonnummer.
Hierna werd ik gebeld door het filiaal dat mij een vervangende Asus laptop/netbook en hun excuses aanbood. Ook werd ik zoals beloofd gebeld door de contactpersoon van het hoofdkantoor. Deze was erg behulpzaam en meelevend, en vroeg of ik tevreden was met de aangeboden oplossing. Daarnaast kreeg ik per email een kortingsbon voor een toekomstige aankoop.
Hoewel het jammer is dat het zover moest komen (tijdsduur, frustraties, andere laptop), ben ik blij dat de situatie uiteindelijk toch snel en netjes is opgelost.
Re: Mycom laptop reparatie
In dit soort situaties heb je een wettelijk recht om de koop te ontbinden. Nu is het te laat maar de volgende keer zou ik dat direct doen.
Met deze prutsers zou niemand zaken moeten willen doen.
Met deze prutsers zou niemand zaken moeten willen doen.
Re: Mycom laptop reparatie
Prutsers?"... kom nou... het is tot tevredenheid van de TS opgelost?!
Oké... er waren wat misverstanden tussen diverse collega's van Mycom, maar evengoed heeft het hoofdkantoor van Mycom het netjes opgelost, een nieuw netbook én een kortingsbon.
Er zijn zat computerwinkels die het niet zo oplossen!
Enne... ik werk niet bij Mycom en heb er ook geen belangen bij.
Oké... er waren wat misverstanden tussen diverse collega's van Mycom, maar evengoed heeft het hoofdkantoor van Mycom het netjes opgelost, een nieuw netbook én een kortingsbon.
Er zijn zat computerwinkels die het niet zo oplossen!
Enne... ik werk niet bij Mycom en heb er ook geen belangen bij.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 06 okt 2011 16:39
Re: Mycom laptop reparatie
Hi hi,
Wij zitten met een soort gelijk probleem. Onze laptop is al 2 maanden weg en nog steeds niet klaar.. fout op fout... zie onze ervaringen hieronder. De opmerking van Leoz dat het nu toch goed is afgehandeld en dat je niet mag zeuren vind ik belachelijk! Al maanden ben ik bezig met bellen, langsgaan etc. Het MINSTE wat ze kunnen doen na 2 maanden is het snel en goed op lossen. Maar goed... dat hadden ze in mijn ogen een maand geleden al moeten doen.
-----------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 13 augustus 2011 hebben wij onze Asus laptop ter reparatie aangeboden bij de Mycom vestiging in leiden. Het beeldscherm flikkerde, waarschijnlijk iets met een kabeltje. Hij zou binnen 10 werkdagen klaar zijn. Inmiddels is het 6 oktober (8 weken later) en hij nog steeds niet gerepareerd retour.
Wat is er in de 8 weken allemaal gebeurd?
-13 augustus laptop ingeleverd bij Mycom Leiden
-14 augustus aankoopbon gemaild naar Mycom Leiden ivm garantie
-31 augustus gebeld voor status: antwoord: nog in behandeling
-5 t/m 19 september 6 keer gebeld voor status: onderdeel besteld, in afwachting
-20 september fysiek naar winkel: daar lazen we een email vanuit Asus Duitsland waar men vroeg of dit nog onder de garantie valt. Zonder reactie van Mycom Leiden zouden ze niks doen met het apparaat. Dit mailtje is niet beantwoord door Mycom Leiden en heeft ruim 4 weken onbeantwoord in het systeem gestaan. Ter plekke alsnog gedaan... dus ook 4 weken niks met de laptop gebeurd. Hoezo onderdelen bestelt?????? helemaal niet waar.
-Week 38 belde Mycom Leiden dat hij klaar was. Thuis bleek het beeldscherm nog steeds kapot te zijn, blijkt de harde schijf geformatteerd te zijn en een franse versie van Windows te bevatten (?). Weer terug naar Mycom en een nieuw beeldscherm besteld.
-28 september: Mycom Leiden belde dat hij klaar was en we hem konden ophalen. 10 minuten later weer een belletje vanuit Mycom Leiden dat hij het beeldscherm toch nog kapot was. Weer nieuw beeldscherm besteld.
-6 oktober: weer gebeld naar Mycom voor status… nog steeds niet klaar.
Wij zijn woedend dat er keer op keer fouten worden gemaakt!:
-Eerst staat onze laptop ruim 4 weken stil vanwege een communicatie fout
-Al de keren dat wij gebeld hebben zijn we voorgelogen dat er een onderdeel besteld is
-Vervolgens lukt het tot 2 keer toe niet een nieuw beeldscherm dusdanig te plaatsen dat het euvel verholpen is
-De harde schijf is geformatteerd. Dit betekend dat we data kwijt zijn en enorm veel werk om alles weer op de laptop te zetten
-Een franse versie van Windows? Het beeldscherm was kapot.... niks mis met Windows of onze harde schijf
-Na 8 weken nog geen laptop en wie weet hoe lang het nog gaat duren
Het meest boos zijn wij om het feit dat men niet eerlijk is, ons niet goed op de hoogte houdt en we na 8 weken nog geen resultaat hebben. Dit kan echt niet! Ik weet 1 ding zeker: wij zullen NOOIT meer gebruik maken van de diensten van Mycom. Fouten worden gemaakt, ook ik maak fouten, maar deze dienen netjes en snel opgelost te worden. Maar in ons geval maakt men fout op fout en gaat het alles behalve snel. En nu krijgen we ook nog eens te horen dat we niks hoeven te betalen. Deze reparatie valt onder de garantie dus die opmerking gaat nergens over… eigenlijk bereikt het nog eens een tegenovergestelde effect: worden er alleen maar bozer om! We laten ons niet meer afschepen met rare praatjes.
Wij willen hier een officiële klacht voor indienen en Mycom in gebreke stellen. Waarom? Dat is 3 ledig:
1. Hopelijk leert er iemand wat van om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.
2. Wij willen een datum afspreken wanneer de laptop klaar moet zijn. Is hij daarna niet klaar dan verzuimt u onze overeengekomen prestatie zijn wij genoodzaakt andere stappen te ondernemen.
3.Wij zien graag vanuit Mycom een tegemoetkoming voor deze situatie.
------------------------------------------------------------------------------------
Heeft er iemand tips om deze situatie asap op te lossen? Wij zijn bijna geneigd om hem op te halen en hem ergens anders te laten repareren.
Wij zitten met een soort gelijk probleem. Onze laptop is al 2 maanden weg en nog steeds niet klaar.. fout op fout... zie onze ervaringen hieronder. De opmerking van Leoz dat het nu toch goed is afgehandeld en dat je niet mag zeuren vind ik belachelijk! Al maanden ben ik bezig met bellen, langsgaan etc. Het MINSTE wat ze kunnen doen na 2 maanden is het snel en goed op lossen. Maar goed... dat hadden ze in mijn ogen een maand geleden al moeten doen.
-----------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 13 augustus 2011 hebben wij onze Asus laptop ter reparatie aangeboden bij de Mycom vestiging in leiden. Het beeldscherm flikkerde, waarschijnlijk iets met een kabeltje. Hij zou binnen 10 werkdagen klaar zijn. Inmiddels is het 6 oktober (8 weken later) en hij nog steeds niet gerepareerd retour.
Wat is er in de 8 weken allemaal gebeurd?
-13 augustus laptop ingeleverd bij Mycom Leiden
-14 augustus aankoopbon gemaild naar Mycom Leiden ivm garantie
-31 augustus gebeld voor status: antwoord: nog in behandeling
-5 t/m 19 september 6 keer gebeld voor status: onderdeel besteld, in afwachting
-20 september fysiek naar winkel: daar lazen we een email vanuit Asus Duitsland waar men vroeg of dit nog onder de garantie valt. Zonder reactie van Mycom Leiden zouden ze niks doen met het apparaat. Dit mailtje is niet beantwoord door Mycom Leiden en heeft ruim 4 weken onbeantwoord in het systeem gestaan. Ter plekke alsnog gedaan... dus ook 4 weken niks met de laptop gebeurd. Hoezo onderdelen bestelt?????? helemaal niet waar.
-Week 38 belde Mycom Leiden dat hij klaar was. Thuis bleek het beeldscherm nog steeds kapot te zijn, blijkt de harde schijf geformatteerd te zijn en een franse versie van Windows te bevatten (?). Weer terug naar Mycom en een nieuw beeldscherm besteld.
-28 september: Mycom Leiden belde dat hij klaar was en we hem konden ophalen. 10 minuten later weer een belletje vanuit Mycom Leiden dat hij het beeldscherm toch nog kapot was. Weer nieuw beeldscherm besteld.
-6 oktober: weer gebeld naar Mycom voor status… nog steeds niet klaar.
Wij zijn woedend dat er keer op keer fouten worden gemaakt!:
-Eerst staat onze laptop ruim 4 weken stil vanwege een communicatie fout
-Al de keren dat wij gebeld hebben zijn we voorgelogen dat er een onderdeel besteld is
-Vervolgens lukt het tot 2 keer toe niet een nieuw beeldscherm dusdanig te plaatsen dat het euvel verholpen is
-De harde schijf is geformatteerd. Dit betekend dat we data kwijt zijn en enorm veel werk om alles weer op de laptop te zetten
-Een franse versie van Windows? Het beeldscherm was kapot.... niks mis met Windows of onze harde schijf
-Na 8 weken nog geen laptop en wie weet hoe lang het nog gaat duren
Het meest boos zijn wij om het feit dat men niet eerlijk is, ons niet goed op de hoogte houdt en we na 8 weken nog geen resultaat hebben. Dit kan echt niet! Ik weet 1 ding zeker: wij zullen NOOIT meer gebruik maken van de diensten van Mycom. Fouten worden gemaakt, ook ik maak fouten, maar deze dienen netjes en snel opgelost te worden. Maar in ons geval maakt men fout op fout en gaat het alles behalve snel. En nu krijgen we ook nog eens te horen dat we niks hoeven te betalen. Deze reparatie valt onder de garantie dus die opmerking gaat nergens over… eigenlijk bereikt het nog eens een tegenovergestelde effect: worden er alleen maar bozer om! We laten ons niet meer afschepen met rare praatjes.
Wij willen hier een officiële klacht voor indienen en Mycom in gebreke stellen. Waarom? Dat is 3 ledig:
1. Hopelijk leert er iemand wat van om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.
2. Wij willen een datum afspreken wanneer de laptop klaar moet zijn. Is hij daarna niet klaar dan verzuimt u onze overeengekomen prestatie zijn wij genoodzaakt andere stappen te ondernemen.
3.Wij zien graag vanuit Mycom een tegemoetkoming voor deze situatie.
------------------------------------------------------------------------------------
Heeft er iemand tips om deze situatie asap op te lossen? Wij zijn bijna geneigd om hem op te halen en hem ergens anders te laten repareren.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 06 okt 2011 16:39
Re: Mycom laptop reparatie
leoz... misschien moet je eens gaan solliciteren bij Mycom.... je hebt hart voor de zaak! wel een K. zaak.
Re: Mycom laptop reparatie
LeoZ ... hoe kan jij dit bedrijf nou nog goed praten?? vind jij het normaal dat een gespecialiseerd bedrijf (zo doen ze zich in ieder geval voor) je twee maal een laptop wat HUN als BEDRIJF als goed beschouwen ons laten ophalen waar je met thuis komt en je een GROTERE PUINBAK aantreft als dat je je defecte apparaat hebt afgeleverd?
En jij zegt dat doen ze goed ??? LOL ..
er staat een vacature vrij trouwens ... zou zeggen geef je op- !!! je word ZO aangenomen!
En jij zegt dat doen ze goed ??? LOL ..
er staat een vacature vrij trouwens ... zou zeggen geef je op- !!! je word ZO aangenomen!
Re: Mycom laptop reparatie
Ook ik heb een soortgelijke ervaring met MyCom.
Mijn laptop was gevallen op vakantie en dus ging ik ermee terug naar MyCom. Dit viel begrijpelijk niet onder de garantie, maar alles was er geregeld met de verzekering. De laptop werd ingenomen voor reparatie en ik kreeg hem na 10 werkdagen weer terug, met een nieuw beeldscherm. Thuis aangekomen zag ik mijn bureaublad 4x en werkte het beeldscherm dus nog niet naar behoren. Ik ben terug gegaan naar de MyCom en hij werd weer ingenomen voor reparatie (ze hadden de laptop overigens wel getest, vreemd).
Deze inname was op 17-08-2011.
De laptop is onderzocht en op de vestiging konden ze niet vinden wat er mis mee was. Dus werd de laptop naar een andere vestiging gestuurd voor een second opinion. Hier kwam uit dat de videokaart kapot was en het moederboard vervangen moest worden. De laptop werd op 05-09-2011 opgestuurd naar Acer voor verdere diagnose en een prijsopgave voor reparatie. Op 13-09-2011 was de laptop afgeleverd bij het reparatie centrum van Acer. Binnen een week kreeg ik een prijsopgave voorgelegd en daar ben ik mee akkoord gegaan. De reparatie zou nu nog ongeveer 3 weken duren.
Ik ben op 10-10-11 gebeld door de MyCom, maar deze oproep heb ik niet kunnen beantwoorden omdat ik in New York zat, i.v.m het tijdsverschil. Eenmaal in Nederland aangekomen ben ik op 14-10-11 weer bij MyCom langs geweest. In de winkel konden ze mij niks vertellen omdat het systeem gecrashed was (kan gebeuren). Ze zouden mij hierover terugbellen. Om half 6 heb ik de telefoon gepakt om er weer achteraan te bellen en kreeg ik als reactie dat ik nog akkoord moest gaan met de prijsopgave. Dit heb ik toen weer gedaan.
Op 14-10-11 kreeg ik een mailtje van de filiaalmanager als update. In dit mailtje stonden de volgende fouten:
- 'Op 10-10-11 hebben wij de prijsopgave binnen gehad' terwijl ik daar al in September mee akkoord was gegaan.
- 'Sinds 10-10-11 hebben wij elke dag geprobeerd contact met u op te nemen' ze hebben mij welgeteld 1x gebeld.
Bovendien hebben ze mij tot 4x toe beloofd terug te bellen (op verschillende data) en heb ik dat tot op heden elke keer zelf moeten doen.
Heeft iemand enig idee wat ik hier mee aan moet?
Mijn laptop was gevallen op vakantie en dus ging ik ermee terug naar MyCom. Dit viel begrijpelijk niet onder de garantie, maar alles was er geregeld met de verzekering. De laptop werd ingenomen voor reparatie en ik kreeg hem na 10 werkdagen weer terug, met een nieuw beeldscherm. Thuis aangekomen zag ik mijn bureaublad 4x en werkte het beeldscherm dus nog niet naar behoren. Ik ben terug gegaan naar de MyCom en hij werd weer ingenomen voor reparatie (ze hadden de laptop overigens wel getest, vreemd).
Deze inname was op 17-08-2011.
De laptop is onderzocht en op de vestiging konden ze niet vinden wat er mis mee was. Dus werd de laptop naar een andere vestiging gestuurd voor een second opinion. Hier kwam uit dat de videokaart kapot was en het moederboard vervangen moest worden. De laptop werd op 05-09-2011 opgestuurd naar Acer voor verdere diagnose en een prijsopgave voor reparatie. Op 13-09-2011 was de laptop afgeleverd bij het reparatie centrum van Acer. Binnen een week kreeg ik een prijsopgave voorgelegd en daar ben ik mee akkoord gegaan. De reparatie zou nu nog ongeveer 3 weken duren.
Ik ben op 10-10-11 gebeld door de MyCom, maar deze oproep heb ik niet kunnen beantwoorden omdat ik in New York zat, i.v.m het tijdsverschil. Eenmaal in Nederland aangekomen ben ik op 14-10-11 weer bij MyCom langs geweest. In de winkel konden ze mij niks vertellen omdat het systeem gecrashed was (kan gebeuren). Ze zouden mij hierover terugbellen. Om half 6 heb ik de telefoon gepakt om er weer achteraan te bellen en kreeg ik als reactie dat ik nog akkoord moest gaan met de prijsopgave. Dit heb ik toen weer gedaan.
Op 14-10-11 kreeg ik een mailtje van de filiaalmanager als update. In dit mailtje stonden de volgende fouten:
- 'Op 10-10-11 hebben wij de prijsopgave binnen gehad' terwijl ik daar al in September mee akkoord was gegaan.
- 'Sinds 10-10-11 hebben wij elke dag geprobeerd contact met u op te nemen' ze hebben mij welgeteld 1x gebeld.
Bovendien hebben ze mij tot 4x toe beloofd terug te bellen (op verschillende data) en heb ik dat tot op heden elke keer zelf moeten doen.
Heeft iemand enig idee wat ik hier mee aan moet?
Re: Mycom laptop reparatie
Ik zou een ingebrekenstelling sturen en daarin aankondigen dat je een schade claim indien wanneer je het product niet voor de gestelde datum gerepareerd terug hebt.
-
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25
Re: Mycom laptop reparatie
Ik heb bij MyCom Leiden gewerkt (2 jaar geleden) en ik zou zeker een klacht indienen bij het hoofdkantoor hierover. Toen ik er werkte werd dit echt niet zo opgelost. In die tijd hadden we een andere filliaalmanager en team, die wel alles professioneel maar volgende bepaalde richtlijnen en ons gezond verstand dingen probeerde op te lossen.