Op 16-09-2011 is mijn ASUS laptop opgehaald voor reparatie. Maandag 26 september werd deze weer bij mij afgeleverd. Bij het openen van de doos werd ik geconfronteerd met een vreemde laptop. Het is wel de doos waarin mijn laptop was verpakt en verstuurd. Hierover is direct telefonisch contact geweest met ASUS repair. Er is toegezegd dat er binnen twee dagen contact met mij zou worden opgenomen. En dat mijn laptop diezelfde week nog bij mij zou worden afgeleverd. Ik heb geen enkel bericht ontvangen
Vrijdag 1 oktober heb ik weer contact opgenomen met ASUS repair service en wederom is mij toegezegd dat ik diezelfde dag nog zou worden gebeld. Dit is niet gebeurd
Maandag 3 oktober wederom telefonisch contact gehad en dinsdag 4 oktober nogmaals iedere keer met de toezegging dat er contact met mij opgenomen zal worden. Wat wederom niet gebeurt. 6 oktober heb ik weer gebeld en wordt mij verteld dat er niets over in de computer staat.
Tijdens de telefonische contacten wordt gezegd dat het eerste telefonisch contact niet geregistreerd staat. Dat men weet waar mijn laptop is. Dat er een onderzoek plaatsvindt hoe dit heeft kunnen gebeuren. Bij dat laatste lijkt mij het niet noodzakelijk dat mijn laptop daarvoor vastgehouden moet worden. Wat opvallend is is dat er tijdens de telefoongesprekken meer aandacht uitgaat naar de laptop die ik hier in "bewaring" heb dan naar het oplossen van mijn probleem.
Vandaag 7 oktober ben ik eindelijk dan wel volgens afspraak terug gebeld met de mededeling dat het nog steeds in onderzoek is. En dat men wacht op een reactie van het bedrijf waar mijn laptop zou zijn afgeverd. Wederom zal ik op dinsdag 11 oktober a.s. gebeld worden hoe de zaken er voor staan en is er nog geen andere oplossing.
Bellen met het hoofdkantoor van ASUS heeft geen zin, wordt weer terug verwezen naar de Repair afdeling. Vandaag heb ik een aangetekende brief verstuurd. Maar hoe zin vol is dat?
Dat er fouten gemaakt kunnen worden kan ik mee leven, maar krijg nu heel sterk het gevoel door ASUS aan het lijntje te worden gehouden. Ik wordt er een beetje raar van...mijn laptop staat ondertussen bij een ander bedrijf, hebben zij mijn laptop misschien in gebruik genomen?
Ik vind het allemaal vaag. En heb geen idee wat nu nog te doen.
In ieder geval fijn dat ik mijn verhaal hier even kwijt kon.
Grt Janneke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkeerde laptop afgeleverd.......waar is mijn laptop
Re: Verkeerde laptop afgeleverd.......waar is mijn laptop
vandaag is het dus de 11e en was mij beloofd dat ik gebeld zou worden tussen 11.00 uur en 11.30 uur.
De telefoon bleef stil. Zelf maar weer gebeld.
Het schijnt dat mijn laptop bij een bedrijf is afgeleverd en dat dat bedrijf niet terug reageert op de telefoontjes en mailtjes van ASUS?
Ik moet maar afwachten en heb nergens verder recht op?
Het schijnt dat mijn laptop bij een bedrijf is afgeleverd en dat dat bedrijf niet terug reageert op de telefoontjes en mailtjes van ASUS?
Natuurlijk heb je recht op teruggaaf van je eigen laptop! Kan me echter voorstellen dat jij die van dat bedrijf nu hebt en die willen ze vast graag terug. Kan je hem opstarten en achterhalen van wie hij is? Misschien kan je dan enig zoekwerk verrichten en het bedrijf of die persoon zelf bellen?Jannekekb schreef:vandaag is het dus de 11e en was mij beloofd dat ik gebeld zou worden tussen 11.00 uur en 11.30 uur.
-
- Contacteer:
@ newmikey - als het een zakelijke is - zou ik niet direct gaan 'snuffelen'.
Niet elk bedrijf is hier gecharmeerd van.
@ TS - schrijf ASUS een brief - zeg dat de reparatie van je laptop nu al te lang duurt, dat je hem terug wilt of een identieke of betere ter vervanging.
Die andere laptop is leuk - maar doet (nog) niet ter zake.
Asus maakt de fout - dus zullen zij voor herstel moeten opdraaien.
Een reparatietermijn van 16 sept tot nu is relatief lang..
Niet elk bedrijf is hier gecharmeerd van.
@ TS - schrijf ASUS een brief - zeg dat de reparatie van je laptop nu al te lang duurt, dat je hem terug wilt of een identieke of betere ter vervanging.
Die andere laptop is leuk - maar doet (nog) niet ter zake.
Asus maakt de fout - dus zullen zij voor herstel moeten opdraaien.
Een reparatietermijn van 16 sept tot nu is relatief lang..
Heb je hem nu al terug? dit is wel erg slecht van asus moet ik eerlijk zeggen dat kun je gewoon niet maken om het zo op te lossen, telkens uitstellen