Misschien is men al op de hoogte maar toch.. het is mooi nieuws;
De rechtbanken hadden enkele maanden geleden nog afgesproken de uitspraak van Amsterdam (SLV-Dexia) af te wachten, dat zou in okt. 2004 zijn. Vele individuele rechtzaken werden stopgezet, waaronder die van mij, ik niet blij natuurlijk... Nu hebben de rechtbanken dus overlegd en erover eens om toch door te gaan, die van mij gaat weer verder, uitspraak verwacht eind april/ mei. Ik hoop alleen niet dat die DSI gevallen als basis worden genomen. Groeten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rechtzaken worden doorgezet
-
Oom Dagobert
Re: Rechtzaken worden doorgezet
Er vanuit gaande dat het CGA-overleg mislukt, en er vanuitgaande dat in het CGA-rapport een "schuldige" van deze mislukking naar voren komt, had ik verwacht dat de rechters hierop zouden wachten en dit "mee"zouden nemen in hun besluitvorming.
Zou het nu andersom gaan, dat Dexia bij CGA nog meer gaat rekken om de uitslag van de rechter in hun eisen te kunnen verwerken?????
Zou het nu andersom gaan, dat Dexia bij CGA nog meer gaat rekken om de uitslag van de rechter in hun eisen te kunnen verwerken?????
Re: Rechtzaken worden doorgezet
Beste mede slachtoffers.....
Stel dat de CGA er niet uit komt met dexia deze kans is 99,9% zeker.
Ik weet toevallig dat de minnaal inzet van de commisie is geen restschuld betalen..................
Iedereen weet dat dexia nogeens akoord gaat met 85%.
Dus deze bemiddeling loopt op niets uit....
Wat kan dan wel bereikt worden door de commiesie.
HEEL BELANGRIJK Dat er een rapport komt over de bevindingen van dit geschil en de praktijken van dexia..........................
Het is in middels wel duidelijk dat Dexia dwars ligt in dit verhaal.
Je maakt mijn niet wijs dat de oren van de rechters in dit land hier geen oor voor hebben.................
Mensen neemt een goed advocaat want hier kan je het mee redden en schat je kansen in ,maar wacht niet af .
Voor mijn is het helaas te laat
Sluit je aan Pay-Back
GR DM
Stel dat de CGA er niet uit komt met dexia deze kans is 99,9% zeker.
Ik weet toevallig dat de minnaal inzet van de commisie is geen restschuld betalen..................
Iedereen weet dat dexia nogeens akoord gaat met 85%.
Dus deze bemiddeling loopt op niets uit....
Wat kan dan wel bereikt worden door de commiesie.
HEEL BELANGRIJK Dat er een rapport komt over de bevindingen van dit geschil en de praktijken van dexia..........................
Het is in middels wel duidelijk dat Dexia dwars ligt in dit verhaal.
Je maakt mijn niet wijs dat de oren van de rechters in dit land hier geen oor voor hebben.................
Mensen neemt een goed advocaat want hier kan je het mee redden en schat je kansen in ,maar wacht niet af .
Voor mijn is het helaas te laat
Sluit je aan Pay-Back
GR DM