Hallo Allemaal,
Ik heb helaas nog niets van Eneco Marjolein mogen vernemen, heb netjes alle incidenten nummers doorgegeven.....ze wist waarschijnlijk ook geen raad met alle meldingen
Maar er loopt ook een melding bij de geschillencommissie die Eneco tevens hebben opgeroepen.
En daar krijg ik dan weer deze mail op....
Geachte heer, mevrouw
Bedankt voor uw e-mail van 26 september 2011 waarin u schrijft dat u van ons geen correctie heeft ontvangen. Zelfs niet nu u zich tot de Geschillencommissie heeft gewend. Hieronder geef ik u mijn reactie.
Reactie
Op dit moment hebben we een aanmelding ontvangen van de Geschillencommissie. Het is gebruikelijk dat de communicatie in deze kwestie via de Geschilcommissie loopt. Daarom reageer ik niet inhoudelijk op uw klacht over het uitblijven van een correctie.
Ik vertrouw erop dat ik u hiermee duidelijk informeer.
Met vriendelijke groet,
Mike Verheul
Senior medewerker Klachtenmanagement en Webcareteam
Op 28-09-2011 nog een mailtje...
Onlangs heeft u Eneco Klantenservice een vraag gesteld. Hieronder vindt u een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.
Geachte mevrouw,
In mijn e-mail van 26 juli 2011 schrijf ik u dat u binnen tien werkdagen (2 mnd.later)een inhoudelijk antwoord van mij ontvangt.
Uitblijven reactie
Ik vind het jammer dat ik nog niet beschik over de informatie die u nodig heeft. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Ik doe er alles aan om u alsnog zo snel mogelijk een inhoudelijk antwoord te geven.
Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Maja Pulatu
Medewerker Klachtenmanagement
Eneco Services
Daar vallen je toch de schoenen vanuit!?
Als ze in juli 2010 gewoon hun werk hadden gedaan........
Dan zou er nog een zaak komen waarvoor je dan naar Utrecht mag komen om je woordje te doen, 360km vv. Voor 15min. En een dagje verlof,terwijl het een questie is van even met Essent mailen om de goede correctie te ontvangen en dan met mij te verrekenen, simpel!
Maar we wachten nog nog even af, we hebben nog meer troeven in handen.
Het is alleen zo n gedoe om niets.

(paar honderd euro)