LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
witte
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 nov 2003 09:43

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door witte »

Citaat: " Er ontbreekt natuurlijk nog de vraag: word ik thuis opgehaald?
Ton "

Ik heb me al aangemeld; ik stel daarna een paar vragen en dan verwacht ik enig respect en niet steeds 'steken onder water' . Laat dat toch aub; makkelijk is dat!!

Jammer.

Wordt vervolgd.
Hopelijk sluiten zich meer mensen aan!!

witte

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door aert0001 »

:shock: ?

Ton

Robert Jan
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:45

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Robert Jan »

Beste Pay Backers,

Zojuist aangemeld bij Janneke (overijsel/geld)

Ik wil niet meer wachten, ik wil actie

gr
rob

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Piet »

Halaas heeft Janneke zich terug moeten trekken als contactpersoon voor de regio Overijssel/ Gelderland wegens haar drukke werkzaamheden.

Janneke bedankt voor je inzet en enthousiasme!

Wie wil dit van haar overnemen en contactpersoon worden voor de regio Overijssel/ Gelderland?

Er zijn inmiddels rond de 15 deelnemers.

Mail naar [email protected]

Ook de rechtbank te Leeuwarden heeft als tussenvonnis beslist dat het huurkoop is en verwezen naar de Sector Kanton te Sneek (uitspraak 10 maart j.l.)

Groeten,
Piet

actiefront
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 okt 2003 13:19

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door actiefront »

aan KORTING OP HET UURTARIEF HEBBEN WE NIETS. WE ZOEKEN EEN ADVOCAAT DIE VOOR EEN VAST EINDBEDRAG ONZE BELANGEN BEHARTIGT.

DUS:
1) TERUGVORDERING INLEG
2) TERUGVORDERING RENTEDERVING
3) KWIJTSCHELDING RESTSCHULD.
4) AANVULLENDE SCHADECLAIM I.V.M. IMMATERIELE SCHADE doordat gezinnen en families jarenlang hebben geleden onder de misleidende praktijken.

[email protected]

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door aert0001 »

Het aantal deelnemers in de Eegalease-groep Noord Brabant is opgelopen tot 23 personen

A.s. vrijdag is voor de groep Noord Brabant een bijeenkomst ten kantore v.d. advocaat, speciaal voor ons een hele middag. Thema's zijn A; Huurkoop B; Zorplicht.

Ton

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

Hallo iedereen,

De site is vandaag online gezet.
Kijk waar de vereniging voor staat en u kunt zich ook meteen inschrijven.

vrgr. Andre de Croos Vereniging Schadeloosstelling.

WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Piet »

Wij hebben gelukkig weer een contactpersoon voor de regio Overijssel/ Gelderland, [email protected] .
Robert Jan, bedankt voor je aanbod.

De groep is de 20 al gepasseerd.
De advocaat is ook al begonnen met zijn voorbereidingen om dexia te dagvaarden.

Ben je Eegaleaser en wil je ook je geld terug vorderen van dexia, meldt je aan en doe mee.

Stop, in overleg met een advocaat, met betalen en vorder je geld terug van dexia!

Elke cent die je dexia betaalt is er één te veel.
De komende tijd worden de rollen omgedraaid, WIJ nemen het initiatief en WIJ gaan dexia dagvaarden.

Groeten,
Piet

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Harry »

Piet, kan je me uitleggen waarom ik iemand moet dagvaarden die geld van mij wil. Dat dexia dat doet moeten ze zelf weten, maar ik ga voor de optie LAAT ZE MAAR KOMEN. De rechter zal uiteindelijk toch zeggen tegen dexia dat het risico van verlies bij de aanbieder ligt, waarom zal je dan nu al onkosten maken met een dure advocaat ( had ik nou maar op school beter mijn best gedaan dan kon ik ook lekker uurlonen schrijven van € 200 en meer, maar ja witte boorden hebben zich altijd al gered ten koste van anderen ) Mijn standpunt is en blijft niet betalen en nergens meer op reageren, ik hoop dat er zich een nieuwe groep vormt die gaat heten WIJ BETALEN NIET, KOM HET MAAR HALEN .

groetjes Harry

Bezoeker
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:11

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Bezoeker »

Ongeloofelijk wat een naieve mensen er toch nog rondlopen. Heb vernomen dat er wekelijks zo'n vijf rechtszaken spelen waarbij Dexia mensen dagvaard die nergens op reageren en ook niet komen opdagen bij de dagvaarding. Deze schijnen alle bij verstek te worden veroordeeld en Dexia maar lachen want dat zijn dan wel hele makkelijke zaken die worden binnengehaald.
De aanval blijkt altijd nog de beste verdediging te zijn! !

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Harry »

Bezoeker, kan je dit bewijzen welke rechtbanken waren dat ?????

groetjes Harry

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Harry »

Graag reactie ?????????

groetjes Harry

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door HS »

Deze geruchten worden blijkbaar door Dexia de wereld in geholpen ??

Be Alert.

HS

MarjanS

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door MarjanS »

HS is dat niet een tikkie overbodige opmerking? Iedereen die deze site bezoekt is alert. dat ben je wel geworden door die ellende, allemaal wantrouwige mensen
Marjan

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door HS »

Bezoeker heeft dat vernomen en doorgaans zijn die berichten betrouwbaar. Mensen reageren zo, niets is onvoorspelbaarder dan een mens in nood.

HS

MarjanS

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door MarjanS »

You're right!
welterusten
Marjan

Bezoeker
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:11

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Bezoeker »

Voordat iemand hier mij als een "dexia mol" zou gaan bestempelen - wat een geen geval zo is - wil ik nogmaals wijzen dat ik heb gezegd dat ik dat vernomen heb. Wel vernam ik dat uit een goede tot zeer betrouwbare bron. Het is absoluut naief als men beweerd:
WIJ BETALEN NIET, KOM HET MAAR HALEN
en daar verder geen enkele actie in onderneemt. Uit de vraagstelling aan Piet mag je concluderen dat deze persoon ook niet van plan was om ook maar iets te gaan ondernemen. Mijn bron vertelde mij ook dat het absoluut funest is als je wordt gedagvaard en dan helemaal niets onderneemt en ook niet ter zitting verschijnt. Daarmee verspeel je echt je rechten en wordt men veroordeeld.

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door HS »

Het is altijd goed om je bronnen ook te checken en niet zo maar iets klakkeloos aan te nemen als iemand iets beweert. Daarmee bedoel ik vraag zo veel mogelijk informatie desnoods aan de persoon/slachtoffer zelf als je daar toe de gelegenheid hebt.

Verder iedereen succes en welterusten.

HS.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Pieter »

Enige weken geleden heeft de vereniging PAYBACK informatie ingewonnen bij de Rechtbank te Arnhem.

Het blijkt dat er gemiddeld vijf gedupeerde van dexia bij verstek veroordeeld worden.

Dit is een kwalijke zaak zowel voor de gedaagde als voor de overige gedupeerde die in een zelfde schuitje zitten als wij.

Een van de conclusies die je hieruit kunt trekken is dat er nog veel gedupeerde zijn die niet weten dat er belangenbehartigers voor hen op de bres springen met alle nadelige gevolgen vandien.


Mvg Pieter

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door HS »

Dan moeten dat mensen geweest zijn die zeer kwetsbaar zijn en met een te lage restschuld om ze bij te laten staan door een advocaat. De eerste slachtoffers van de 150 gedagvaarden waar Dexia opmikte toen ze overgingen om naar de rechter te stappen.

M.a.w. wat een smerige bank is het toch. Deze mensen zijn dus geslachtofferd.

Waar zijn de mensen met de goeie ideeën gebleven om zulke mensen financieël te helpen. Al in een veel vroeger stadium ????????

HS

Gesloten