LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kampioenen van de financiele arena

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
reiziger
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2004 13:08

kampioenen van de financiele arena

Ongelezen bericht door reiziger »

Overtuigd van haar eigen gelijk, heeft Dexia met haar handelen, de status verworven van de meest gehate financiele instelling in Nederland.

We wensen Dexia allemaal veel succes met haar eigen gelijk.

Met de boodschap dat wij, haar 100.000 plus klanten haar (Dexia) uitkotsen en het ons groot genoegen zal doen om je van de aardbodem te zien worden weggevaagd.

Ach, wie ziet nog het belang /bestaansrecht van dit soort instellingen. Welke positieve bijdrage aan (het bouwen van) de maatschappij kun je van dit soort instellingen verwachten? Wie het weet, mag het zeggen. Ik weet het niet in ieder geval. Weg ermee. Dus Dexia, pak je spullen en donder op. En schaam je jezelf de rest van je leven voor de praktijken die gebezigd zijn. En geniet daarbij van je eigen gelijk dat je denkt te hebben.

Nu naar een ander fraai lid van de financiele arena in Nederland. De arena met eigen regels, waar de leugen regeert en waar fatsoen niet relevant is. De pontius pilatus zelf: Aegon die net doet of ze niets ziet en haar handen in onschuld wast. Zichzelf lekker veilig verschuilt achter de brede rug van ook haar slachtoffer Dexia. Die klaarblijkelijk ervan uitgaat dat de storm wel zal overtrekken zolang ze (Aegon) zich maar stil houd.

Reken daar maar niet op hoor. De praktijken van misleiding en bedrog door Laboucher/Legio zijn tenslotte begonnen in de tijd dat jullie (Aegon) eigenaar waren dit monster. En dat het management van Aegon vond dat men zich wat maar wat agressiever moest gaan opstellen.

Nou goed gelukt hoor. Alleen om volwassen te worden, is het ook belangrijk om leren verantwoordelijkheid te nemen. En dat zit er bij jullie Aegon nog niet echt in. Met deze lafheid overtreffen jullie Dexia, want lafheid dat kan Dexia niet aangerekend worden.

En dat maakt jullie (Aegon) de absolute kampioen in list, leugen, bedrog van de financiele arena in Nederland. Nummer 1: Van harte!

Vergeet niet... als ik de woede die ik in mij voel met 100.000 keer vermenigvuldig, dan kunnen jullie nog heel veel van ons verwachten. Er zijn er meer dan genoeg van ons die jullie kampioenen knockout willen slaan.

En dat zal er zeker een van ons gaan lukken!

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: kampioenen van de financiele arena

Ongelezen bericht door Sonja »

YOU AIN'T SEEN NOTHING YET!!!!!

Gesloten