LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
RonMeter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:46

Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door RonMeter »

Edit...


Probleem is opgelost.
Laatst gewijzigd door RonMeter op 08 mar 2012 01:16, 2 keer totaal gewijzigd.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door trebelski »

RonMeter schreef: Heeft iemand misschien tips hoe ik hier mee om moet gaan want ik wil het er niet bij laten zitten.
Ik kan me voorstellen dat u boos bent maar de naam van deze verkoper voegt niets toe aan het verhaal en is ook tegen de gedragsregels hier.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door ronald g »

Iemand in een vraag bij de naam noemen is not done, ik begrijp uw boosheid wel maar zie het somber in. Bewijs maar eens of de schade daadwerkelijk niet aanwezig was, gezien het vuil op de deuk kan die er al geweest zijn maar tot op heden niet opgevallen. De garagehouder aansprakelijk stellen wordt een gebed zonder eind, het is uw woord tegen een legio aan monteurs.

RonMeter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:46

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door RonMeter »

trebelski schreef: Ik kan me voorstellen dat u boos bent maar de naam van deze verkoper voegt niets toe aan het verhaal en is ook tegen de gedragsregels hier.
Dat ik jouw mening maar mijn mening is iets anders.
Ik vind dat het wel degelijk iets toevoegd omdat dit persoon al gelijk een voor ingenomen houding aannam van het zal wel oude schade zijn.
En dit alleen om in een goed blaadje te komen staan bij zijn baas cq chef die er bij stond.
Het is gewoon een schande dat dit persoon de mentaliteit heeft om een klant voor een schade te laten opdraaien omdat hij mooi weer wil spelen bij zijn baas... over mijn rug heen.
Daarom staat de naam erbij omdat iedereen moet weten wat voor persoon het is.
Ja als je geld komt brengen zijn ze zo aardig... maar dat is gelijk afgelopen als je een keer geen geld komt brengen en hun ergens voor nodig hebt.

RonMeter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:46

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door RonMeter »

ronald g schreef:Iemand in een vraag bij de naam noemen is not done, ik begrijp uw boosheid wel maar zie het somber in. Bewijs maar eens of de schade daadwerkelijk niet aanwezig was, gezien het vuil op de deuk kan die er al geweest zijn maar tot op heden niet opgevallen. De garagehouder aansprakelijk stellen wordt een gebed zonder eind, het is uw woord tegen een legio aan monteurs.
Zoveel was het vuil niet want als ik er 2 vingers op deed was het helemaal bedekt en de plek van de schade is naar ik schat zo'n 40 bij 20 centimeter.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ik zou zelf in elk geval even Nefkens zelf een beklagbrief doen.
Zelf weet ik dat Nefkens vrij streng is richting hun vestigingen en ik vermoed dat het de plek is waar je het meest kunt bereiken.
Je verzekering was dus in feite niet eens nodig geweest volgens mij.

En namen vermelden is hier niet van toepassing en enigszins te open ivm bepaalde privacy. Niet meer doen dus en ik zou de namen uit uw openingspost halen.

Deze namen zijn alleen van belang in een brief of telefoontje richting het hoofdkantoor.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door ronald g »

40 bij 20 centimeter schade aan de deur, dan moet er een auto vol ingereden zijn.

RonMeter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:46

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door RonMeter »

ronald g schreef:40 bij 20 centimeter schade aan de deur, dan moet er een auto vol ingereden zijn.
Waarom zou een auto er vol ingereden moeten zijn?
Je kan al een schade van voor naar achter oplopen als iemand bijv met achteruit rijden te kort langs jouw auto rijd en het veel te laat in de gaten heeft.
Maar laat het dan 30 bij 20 ofzo zijn... ik heb er niet met een meetlat naast gelegen dus het is een om en nabij schatting.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Zo te zien heeft de moderator in elk geval zijn werk al gedaan. Namen zijn netjes uit de openingspost gehaald.

Spuiter
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:55

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door Spuiter »

Dus als je auto vies is en je rijd een deuk in de deur dan is die weer schoon,zo niet dan zat die deuk er al in :?
Het gaat je ook 135 of 150 euro eigen risico kosten, en als je weer wat krijgt nog veeel meer.
Fijn zulke garage's die het zo oplossen.

RonMeter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:46

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door RonMeter »

Het lijkt erop dat het toch netjes opgelost gaat worden want gisteren tegen het eind van de dag belde ze me op met de mededeling dat ze het toch eigenlijk wel wilde oplossen.
Vanmiddag een schadeformulier ingevuld met de notitie erop dat de schade is veroorzaakt op hun terrein.
Nu opsturen naar de verzekering en afwachten maar.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door trebelski »

RonMeter schreef:Het lijkt erop dat het toch netjes opgelost gaat worden want gisteren tegen het eind van de dag belde ze me op met de mededeling dat ze het toch eigenlijk wel wilde oplossen.
Heel mooi toch? En zo zie je dat je ook zonder namen te noemen wel iets gedaan kan krijgen.
Succes met de afwikkeling.

RonMeter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:46

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door RonMeter »

Uiteindelijk zijn het toch een stel huigelaars.
Ze deden net of het toch netjes via de verzekering geregeld zou worden en nu krijg ik van de week bericht van mijn eigen verzekering dat de schade niet verhaald kan worden omdat hun verzekering de claim afwijst omdat Nefkens nu weer beweert dat het toch oude schade zou zijn.
Dit gaat mij nu schade vrije jaren kosten.
Ik heb 2x eerder een nieuwe Peugeot bij hun gekocht (206CC) en een (307CC) maar dat is dus gelijk de laatste keer geweest.

Veldt01
Berichten: 995
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Typisch Nefkens, snap sowieso niet dat iemand daar al voor zijn plezier een auto zou willen kopen maar eerst iets toezeggen en vervolgens weer de boel intrekken is wel heel erg typerend...... zijn ze dus inderdaad net zo betrouwbaar als een aantal typen van de auto's die ze verkopen.....

NefkensWebcare
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2011 15:00

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door NefkensWebcare »

*** update ***

Wij betreuren natuurlijk de hele gang van zaken. In december 2011 hebben we contact gehad met de auteur, en een oplossing aangeboden. Inmiddels ruim 6 weken later is nog steeds geen reactie van de auteur. Wij zijn ons er van bewust dat de communicatie in het begin niet goed is verlopen, dat is erg jammer voor alle betrokkenen, en daarom willen we het graag oplossen. Wij hopen zsm een reactie te ontvangen van de auteur.
(er is afgesproken om niet inhoudelijk in te gaan op de aangeboden tegemoetkoming.)

Nefkens Webcare

HBD
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2012 13:35

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door HBD »

Lekker dat die auteur nu zo opeens niets meer te melden heeft. Wel het internet vinden als er klachten zijn, maar als er een oplossing is niet meer huis geven.

Koekje van eigen deeg geven? nefkens, zet ook maar even de volledige naam van de auteur erbij, hahaha.

Tip voor Nefkens: gebruik geen termen als "Nefkens Webcare". Dit komt toch zo vreselijk afstandelijk en onpersoonlijk over. Alsof ik klant ben bij UPC of KPN in plaats van bij een autogarage.

SDD
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 dec 2011 08:26

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door SDD »

!
Laatst gewijzigd door SDD op 06 mar 2012 06:11, 2 keer totaal gewijzigd.

thecure
Berichten: 2709
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door thecure »

eigenlijk net zon verhaal als in dit topic:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 3&t=111544

er wordt een onjuiste diagnose gesteld, maar de klant mag toch betalen.
vraag nefkens de oude gloeibougies terug te zetten, deze waren dus niet defect.
het bedrag van 371 euro hoeft naar mijn mening niet betaald te worden, immers deze reparatie heeft helemaal niets uitgehaald.

Veldt01
Berichten: 995
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Probleem is niet specifiek/bijzonder voor Nefkens. Deze problemen zie je keer op keer weer op het moment dat de computer geen of een vage foutmelding geeft.
Bij peugeot zijn het vervangen van de gloeibougies (relatief goedkoop) en vervolgens de startmotor (iets duurder) enkel de eerste stappen om te komen tot de werkelijke oorzaak van het probleem. Allereerst dient een garage te checken hoe de compressie van de cyllinders is en of de verstuivers nog optimaal functioneren. Dit zijn veel vaker de veroorzakers van genoemde ellende bij Hdi's maar daar het je een goede monteur voor nodig en die zaken zijn zo duur dat je er liever niet aan wilt denken.

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Garage Nefkens, Meijewetering 19 in Utrecht

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

HBD schreef:Lekker dat die auteur nu zo opeens niets meer te melden heeft. Wel het internet vinden als er klachten zijn, maar als er een oplossing is niet meer huis geven.

Koekje van eigen deeg geven? nefkens, zet ook maar even de volledige naam van de auteur erbij, hahaha.

Tip voor Nefkens: gebruik geen termen als "Nefkens Webcare". Dit komt toch zo vreselijk afstandelijk en onpersoonlijk over. Alsof ik klant ben bij UPC of KPN in plaats van bij een autogarage.

Wat wil je na 3 maanden......ineens is er een reactie van webcare ( normale benaming hoor voor bedrijven welke klachten via forum afhandelen ) had anders ook wel wat eerder gemogen.

Gesloten