LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moet je een foutieve factuur betalen?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
alfatrion
Berichten: 21959
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Moet je een foutieve factuur betalen?

Ongelezen bericht door alfatrion »

kapenga schreef:Wettelijk mag het ook nog lees ik her en der.
De herinnering was overigens een email. We zijn straks effectief 14 dagen verder en meneer wil het al bij de gerechtsdeurwaarder hebben liggen met 50 euro verhoging. Man! Ik heb nog niet eens formeel antwoord van mijn juridisch adviseur kunnen regelen!
De verhoging van 50 euro houd zeker geen stand, vanwege de korte termijn, het feit dat het hier om een eerste herinnering gaat, je niet in verzuim bent en rapport voorwerk II als maximum 37 euro hanteert.

kapenga
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 sep 2003 13:32

Re: Moet je een foutieve factuur betalen?

Ongelezen bericht door kapenga »

alfatrion schreef:
kapenga schreef:Wettelijk mag het ook nog lees ik her en der.
De herinnering was overigens een email. We zijn straks effectief 14 dagen verder en meneer wil het al bij de gerechtsdeurwaarder hebben liggen met 50 euro verhoging. Man! Ik heb nog niet eens formeel antwoord van mijn juridisch adviseur kunnen regelen!
De verhoging van 50 euro houd zeker geen stand, vanwege de korte termijn, het feit dat het hier om een eerste herinnering gaat, je niet in verzuim bent en rapport voorwerk II als maximum 37 euro hanteert.
Ik heb ook enkel het originele bedrag betaald. (Dat was al merkwaardig genoeg)Ben geen gekke gerrit.

Gesloten