LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met speeltuin De Vriendenkring Amersfoort
Slechte ervaring met speeltuin De Vriendenkring Amersfoort
Afgelopen zondag hebben we met veel plezier in speeltuin De Vriendenkring in Amersfoort met een aantal volwassenen en kinderen doorgebracht. Helaas kregen we achteraf een slechte ervaring met terugbetaling van de borg.
De speeltuin is gratis toegankelijk maar voor de verhuur van het gebouw wordt er voor avondactiviteiten 150 EUR gevraagd plus 70 EUR borg. Deze betaal je vooraf.
Ondanks dat het gebouw in de staat werd opgelevert zoals die origineel was en we met zijn vijfen hebben staan opruimen, inclusief tafels en bar boenen, de vloer vegen, de vloer dweilen en WC's schoonmaken werd het door de dames van De Vriendenkring als niet schoon genoeg opgegeven. De borg werd niet terugbetaald.
Let er dus op als je deze plek afhuurt op de Arnhemseweg dat je waarschijnlijk naar je borg kan fluiten (je kan net zo goed niet opruimen).
Het is dus waard om hierover na te denken als je het gebouw wilt huren. Nogmaals het is een prachtige speeltuin!
Ik heb de sleutel nog in bezit. Als iemand nog tips heeft voor een snelle afwikkeling van deze zaak dan hoor ik het graag!
De speeltuin is gratis toegankelijk maar voor de verhuur van het gebouw wordt er voor avondactiviteiten 150 EUR gevraagd plus 70 EUR borg. Deze betaal je vooraf.
Ondanks dat het gebouw in de staat werd opgelevert zoals die origineel was en we met zijn vijfen hebben staan opruimen, inclusief tafels en bar boenen, de vloer vegen, de vloer dweilen en WC's schoonmaken werd het door de dames van De Vriendenkring als niet schoon genoeg opgegeven. De borg werd niet terugbetaald.
Let er dus op als je deze plek afhuurt op de Arnhemseweg dat je waarschijnlijk naar je borg kan fluiten (je kan net zo goed niet opruimen).
Het is dus waard om hierover na te denken als je het gebouw wilt huren. Nogmaals het is een prachtige speeltuin!
Ik heb de sleutel nog in bezit. Als iemand nog tips heeft voor een snelle afwikkeling van deze zaak dan hoor ik het graag!
-
- Contacteer:
Re: Slechte ervaring met speeltuin De Vriendenkring Amersfoort
Heb je toevallig foto's toen je erin ging en aan het einde toen weer schoon werd opgeleverd.
Wat mankeerde eraan volgens deze dames aan dat het als niet schoon werd ervaren?
Als je geen antwoorden krijgt, zou ik een schrijven eraan wagen met tevens de mededeling dat hier vermeld staat wat geen reclame is voor hun zaalverhuur.
Sleutel zou ik nog ff houden totdat eindeoordeel is geweest
Wat mankeerde eraan volgens deze dames aan dat het als niet schoon werd ervaren?
Als je geen antwoorden krijgt, zou ik een schrijven eraan wagen met tevens de mededeling dat hier vermeld staat wat geen reclame is voor hun zaalverhuur.
Sleutel zou ik nog ff houden totdat eindeoordeel is geweest
Dank!
Er zijn door mij geen foto's gemaakt van toen we erin gingen en na oplevering.
Volgens de dames lag er nog teveel zand op de vloer en konden ze het in die staat echt niet verhuren.
Ik zal even nadenken over het schrijven, maar lijkt me een goede suggestie. Wordt vervolgd!
Er zijn door mij geen foto's gemaakt van toen we erin gingen en na oplevering.
Volgens de dames lag er nog teveel zand op de vloer en konden ze het in die staat echt niet verhuren.
Ik zal even nadenken over het schrijven, maar lijkt me een goede suggestie. Wordt vervolgd!
-
- Contacteer:
krijg je de kans om alsnog het teveel aan zand op te ruimen of is dit allemaal achteraf geconstateerd?
Bij mijn weten volgt een inspectie de volgende dag samen met huurder en verhuurder.......das mijn ervaring althans.
Borg werd daarna verrekend met zaalhuur danwel consumpties.
Bij mijn weten volgt een inspectie de volgende dag samen met huurder en verhuurder.......das mijn ervaring althans.
Borg werd daarna verrekend met zaalhuur danwel consumpties.
-
Ik ben totaal verbaasd van het lezen van dit bericht.
Herhaaldelijk hebben wij het gebouw van speeltuin de vriendenkring gehuurd in alle tevredenheid.
Ik heb altijd mijn borg terug gekregen na eindcontrole de volgende dag samen met de dames van het verhuur.
Ik snap het ook niet waar het bij u fout is gegaan.
In mijn beleving zal het dan niet goed genoeg schoon geweest zijn.
De dames zijn er altijd heel nadrukkelijk op dat de speeltuin goed schoon achter gelaten moet worden.
Als je de speeltuin huurt ziet het er ook altijd keurig netjes uit.
En dat hun het ook zo terug willen hebben lijkt mij het meest logische.
Herhaaldelijk hebben wij het gebouw van speeltuin de vriendenkring gehuurd in alle tevredenheid.
Ik heb altijd mijn borg terug gekregen na eindcontrole de volgende dag samen met de dames van het verhuur.
De dames zijn er altijd heel nadrukkelijk op dat de speeltuin goed schoon achter gelaten moet worden.
-
^^ Misschien ben ik inmiddels te lang op dit forum actief, maar het is wel een beetje verdacht dat hier iemand zich speciaal registreert om een positief bericht neer te zetten, waarin gelijk de beschuldigende vinger naar TS wordt uitgestoken.
Op dezelfde dag als dat onderwerp geplaatst is ook nog.
Ik zet hier een beetje mijn vraagtekens bij.
Dus: ??????
Op dezelfde dag als dat onderwerp geplaatst is ook nog.
Ik zet hier een beetje mijn vraagtekens bij.
Dus: ??????
Wat is er mis met de waarheidsgehalte van een persoon ndie eendag een account heeft ??, wantrouwig zijn is ook een kunst.Danoontjee schreef:Ik ben totaal verbaasd van het lezen van dit bericht.
Zo is het maar net, vaak zijn de huurders in een een jolige bui en drinken meer dan ze poetsen, als je zand ziet liggen is er niet gepoetst,er zal wel meer aan d ehand zijn.
-
An sich is daar niks mis mee.Henri42 schreef:Wat is er mis met de waarheidsgehalte van een persoon ndie eendag een account heeft ??, wantrouwig zijn is ook een kunst.
Maar om dan gelijk een knetter positief bericht neer te zetten en direct TS de schuld te geven terwijl hij geen vreemde vraag stelt, vind ik inderdaad wat vreemd.
-
bij deze een opheldering
ik was aan het google en toen kwam ik hier terecht.
en wou mijn ervaringen delen over de speeltuin
en daarom moest ik mij wel eerst aanmelden anders kon ik er niet op reageren.
en ik beschuldig hier niemand ergens van.
ik vind het belachelijk dat ik mezelf moet verdedigen.
terwijl ik alleen mijn mening geef.
we leven in nederland dus vrije meningsuiting!
-
Klopt, we hebben vrijheid van meningsuiting.Danoontjee schreef:bij deze een opheldering
En die van mij valt daar ook onder, niet alleen die van u.
Ik zeg nergens dat u uw mening niet mag uiten, ik laat u volkomen in uw waarde en val u nergens aan.
Ik zeg enkel dat ik mijn vraagtekens heb bij uw enthousiaste bericht.
U stelt nu dat u niemand ergens van beschuldigd, echter in uw eerste bericht zegt u dit:
Het kan uw beleving niet zijn, tenzij u erbij was toen de oplevering van TS plaatsvond.Danoontjee schreef:In mijn beleving zal het dan niet goed genoeg schoon geweest zijn.
U impliceert hier wel degelijk dat TS wel niet goed genoeg schoon zal hebben gemaakt.
En tja, met wel 1 bericht op uw naam heb ik dan vraagtekens.
-
Dan vind ik het raar.
dat u praat met TS??
ik weet niet eens wat TS?? betekent
ik heb me vraagtekens daarbij of u niet een bekende bent van het slachtoffer in dit opzicht waar het over gaat.
en ik zeg niet dat meneer niet goed schoon gemaakt heeft.
uit EIGEN ERVARING weet ik dat als de speeltuin goed schoongemaakt is
dat je je borg ook netjes terug krijgt.
ik heb verschijnde keren de speeltuin zelf ook gehuurd
voor mijn kinderen voor hun verjaardagsfeestjes.
en heb hier nooit problemen mee gehad.
bij deze hoop ik u hier over goed hebben ingelicht.
en doe de groetjes aan 'TS'??????????
wie dat ook mag zijn.
dat u praat met TS??
ik weet niet eens wat TS?? betekent
ik heb me vraagtekens daarbij of u niet een bekende bent van het slachtoffer in dit opzicht waar het over gaat.
en ik zeg niet dat meneer niet goed schoon gemaakt heeft.
uit EIGEN ERVARING weet ik dat als de speeltuin goed schoongemaakt is
dat je je borg ook netjes terug krijgt.
ik heb verschijnde keren de speeltuin zelf ook gehuurd
voor mijn kinderen voor hun verjaardagsfeestjes.
en heb hier nooit problemen mee gehad.
bij deze hoop ik u hier over goed hebben ingelicht.
en doe de groetjes aan 'TS'??????????
wie dat ook mag zijn.
TS vraagt geen menig, maar tips om het op te lossen.Danoontjee schreef:bij deze een opheldering
-
wie is TS????????????????????
Topic Starter.
En OP is openingspost (of OB openingsbericht)
PB- persoonlijk bericht.
En OP is openingspost (of OB openingsbericht)
PB- persoonlijk bericht.
Laatst gewijzigd door Jolijn op 11 okt 2011 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
De Topic Starter
Brainless schreef:TS vraagt geen menig, maar tips om het op te lossen.Danoontjee schreef:bij deze een opheldering
Vlg mij had de TS zand in de ogen en zag het zand niet op de vloer liggen,tja veel drank maakt het zien er niet beter op
Tuurlijk Danoontjee heel geloofwaardig.
-
Ik begrijp de reactie naar Danoontje niet zo. Het zou kunnen dat het een medewerker van de speeltuin is, maar het zou ook kunnen dat dat niet het geval is. Eigenlijk weet ik dat laatste wel zeker.
Als Danoontje een medewerker van de speeltuin is dan zou er zeer waarschijnlijk een heel andere reactie zijn gegeven, namelijk de reden dat de borg niet terug wordt gegeven. We zien nu iets heel anders, gewoon een positief verhaal.
Het komt inderdaad vaak voor dat een bedrijf dat hier negatief wordt neergezet, zelf regelmatig accounts aanmaakt om een positief bericht in het negatieve topic te zetten. Dat bedrijf is niet bereid de klachten op te lossen, en doet het dan maar zo.
Hier hebben we het niet over een bedrijf, maar over een speeltuin, zeer waarschijnlijk gerund door een groep vrijwilligers. Als dat zo is, dan hebben die er geen enkel financieel belang bij. De borg is 70 euro, dus ook geen giga bedrag.
Daarnaast mag de ruimte in kwestie waarschijnlijk maar een zeer beperkt aantal keren per jaar verhuurd worden, en dan nog lang niet aan iedereen, waarschijnlijk alleen aan mensen die in de wijk wonen.
Dus wat is het nut van een positief tegenbericht zonder de kwestie toe te lichten of op te lossen?
Als Danoontje een medewerker van de speeltuin is dan zou er zeer waarschijnlijk een heel andere reactie zijn gegeven, namelijk de reden dat de borg niet terug wordt gegeven. We zien nu iets heel anders, gewoon een positief verhaal.
Het komt inderdaad vaak voor dat een bedrijf dat hier negatief wordt neergezet, zelf regelmatig accounts aanmaakt om een positief bericht in het negatieve topic te zetten. Dat bedrijf is niet bereid de klachten op te lossen, en doet het dan maar zo.
Hier hebben we het niet over een bedrijf, maar over een speeltuin, zeer waarschijnlijk gerund door een groep vrijwilligers. Als dat zo is, dan hebben die er geen enkel financieel belang bij. De borg is 70 euro, dus ook geen giga bedrag.
Daarnaast mag de ruimte in kwestie waarschijnlijk maar een zeer beperkt aantal keren per jaar verhuurd worden, en dan nog lang niet aan iedereen, waarschijnlijk alleen aan mensen die in de wijk wonen.
Dus wat is het nut van een positief tegenbericht zonder de kwestie toe te lichten of op te lossen?
Dank voor alle medelingen, ik ben blij om te zien dat het onderwerp leeft en er ook wellicht een positieve ervaring is met het retour krijgen van de borg van De Vriendenkring.
De brief met verzoek tot terugbetaling is verstuurd aan het bestuur, tot de volgende update...
De brief met verzoek tot terugbetaling is verstuurd aan het bestuur, tot de volgende update...
-
Beste mensen, ik zeg toch helemaal nergens dat Danoontjee voor die speeltuin werkt?
Het enige wat ik zeg, is dat ik haar bericht raar vond, omdat zij/hij direct TS beschuldigde van niet goed schoonmaken.
That's all, maak er nou geen groot drama van.
Ik wens Ramon succes met de afhandeling, ik hoop dat je je borg terugkrijgt.
Het enige wat ik zeg, is dat ik haar bericht raar vond, omdat zij/hij direct TS beschuldigde van niet goed schoonmaken.
That's all, maak er nou geen groot drama van.
Ik wens Ramon succes met de afhandeling, ik hoop dat je je borg terugkrijgt.