LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vectone Mobile Oplichters
-
Vectone Mobile Oplichters
Ik wil u waarschuwen voor Vectone Mobile. Dit bedrijf claimt dat je gratis kunt bellen met Vectone nummers maar niets is minder waar. Er wordt gewoon beltegoed afgeschreven.
Wanneer je de klantenservice probeerd te bellen via 1244 wordt de verbinding verbroken.
Op mail wordt, in tegenstelling tot het retourmailtje dat je binnen 48 antwoord krijgt, helemaal niet gereageerd.
Trap hier dus niet in.
Wanneer je de klantenservice probeerd te bellen via 1244 wordt de verbinding verbroken.
Op mail wordt, in tegenstelling tot het retourmailtje dat je binnen 48 antwoord krijgt, helemaal niet gereageerd.
Trap hier dus niet in.
Re: Vectone Mobile Oplichters
Volgens voorwaarden van Vectone:
10. Fair use policy
1. Om al onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, hanteren wij een fair use policy. Om ons te helpen dit te bereiken, vragen we onze klanten en de gebruikers van onze diensten om op een redelijke manier te handelen en om geen misbruik te maken van de aanbiedingen en pakketten die wij onze klanten aanbieden. De wijze waarop wij proberen al onze klanten de beste dienstverlening te bieden is het managen van de diensten en/of het beperken van de diensten tot klanten en gebruikers zolang dat mogelijk is. Hierdoor kan het zijn dat bepaalde diensten kunnen worden opgeschort of beindigd en dat we u kunnen weerhouden van het plaatsen of ontvangen van oproepen en SMS-berichten.
2. Vectone naar Vectone gesprekken: gratis gesprekken gelimiteerd tot 30 minuten per gesprek, daarna zullen gesprekken verrekend worden als het nationale mobiele gesprekstarief als getoond in uw prijsplan. Er is geen limiet aan het aantal Vectone naar Vectone gesprekken.
(i) Vectone naar Vectone gesprekken: gratis gesprekken gelimiteerd tot 10 minuten per gesprek, daarna zullen gesprekken verrekend worden als het nationale mobiele gesprekstarief als getoond in uw prijsplan. Er is geen limiet aan het aantal Vectone naar Vectone gesprekken.
Heeft u deze ook gelezen?
10. Fair use policy
1. Om al onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, hanteren wij een fair use policy. Om ons te helpen dit te bereiken, vragen we onze klanten en de gebruikers van onze diensten om op een redelijke manier te handelen en om geen misbruik te maken van de aanbiedingen en pakketten die wij onze klanten aanbieden. De wijze waarop wij proberen al onze klanten de beste dienstverlening te bieden is het managen van de diensten en/of het beperken van de diensten tot klanten en gebruikers zolang dat mogelijk is. Hierdoor kan het zijn dat bepaalde diensten kunnen worden opgeschort of beindigd en dat we u kunnen weerhouden van het plaatsen of ontvangen van oproepen en SMS-berichten.
2. Vectone naar Vectone gesprekken: gratis gesprekken gelimiteerd tot 30 minuten per gesprek, daarna zullen gesprekken verrekend worden als het nationale mobiele gesprekstarief als getoond in uw prijsplan. Er is geen limiet aan het aantal Vectone naar Vectone gesprekken.
(i) Vectone naar Vectone gesprekken: gratis gesprekken gelimiteerd tot 10 minuten per gesprek, daarna zullen gesprekken verrekend worden als het nationale mobiele gesprekstarief als getoond in uw prijsplan. Er is geen limiet aan het aantal Vectone naar Vectone gesprekken.
-
30 minuten, daar klopt ook niets van, zelfs de 10 minuten niet. Vanaf seconde een worden er kosten berekend.
Klantenservice niet bereikbaar, mail wordt niet beantwoord.
Op de voorpagina staat trouwens heel groot:
Gratis onbeperkt bellen Vectone naar Vectone. Ik zou daar een * bijzetten om te verwijzen naar de voorwaarden.
Ook leuk om te lezen:
http://www.bellen.com/forum/onderwerp.a ... topic=8311
oja, ik had ook nummerbehoud aangevraagd en je raad het al, nooit meer iets vernomen.
Klantenservice niet bereikbaar, mail wordt niet beantwoord.
Op de voorpagina staat trouwens heel groot:
Gratis onbeperkt bellen Vectone naar Vectone. Ik zou daar een * bijzetten om te verwijzen naar de voorwaarden.
Ook leuk om te lezen:
http://www.bellen.com/forum/onderwerp.a ... topic=8311
oja, ik had ook nummerbehoud aangevraagd en je raad het al, nooit meer iets vernomen.
Laatst gewijzigd door RichardHuisman op 13 okt 2011 17:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het wel gelezen. Kun je ook ff uitleggen wanneer ik 10 minuten per gesprek gratis krijg en wanneer ik 30 minuten per gesprek gratis krijg? Word me niet duidelijk.frenchy schreef:Volgens voorwaarden van Vectone:
10. Fair use policy
-
Umad schreef:Ik heb het wel gelezen. Kun je ook ff uitleggen wanneer ik 10 minuten per gesprek gratis krijg en wanneer ik 30 minuten per gesprek gratis krijg? Word me niet duidelijk.frenchy schreef:Volgens voorwaarden van Vectone:
10. Fair use policy
Precies, zit ik ook mee, en dan nog klopt het niet. Er wordt gewoon beltegoed afgeschreven.
Zoals hier ook al werd opgemerkt is Vectonemobile een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Ze maken je lekker met een bonus van € 10,- als je je oude nummer meeneemt maar als je dat vervolgens allemaal hebt geregeld (is een heel gedoe) dan hoor je nooit never meer wat van ze. Die bonus kan je wel op je buik schrijven. Als je erover belt zeggen ze dat ze het zullen regelen; is een leugen want dat doen ze gewoon niet. Het zijn een stel oplichters. Dat houd je volgens mij niet lang vol want zodra mijn saldo is opgebruikt ben ik uiteraard weg bij deze dieven en leugenaars en ik zal niet de enige zijn!
Vectone adverteert met €10,- opwaarderen €25,- beltegoed krijgen, MAAR.................. als je vervolgens bundels aan wilt schaffen bijv. een 1GB bundel voor €10,- wordt er wel €25,- afgeschreven!!! Dus eigenlijk betaal je voor deze bundel gewoon het volle pond!! Pure misleiding. Ik verzin dit niet, ik heb zojuist de klantenservice gebeld en dit wordt timide toegegeven!!
Dus laat je niet misleiden door Vectone mobile!!!
2x geplaatst?
Er staat nergens dat de 1gb bundel 10 euro beltegoed kost, maar dat deze 10 euro kost. Dat vind ik een behoorlijk wezenlijk verschil en daarom naar mijn mening ook geen misleiding. Ze adverteren ook met voor 20 euro 60 euro beltegoed, betekent niet dat u dan voor 20 euro (dus 60 euro beltegoed) 6 internetbundels van 1gb krijgt.Pondiki schreef:Vectone adverteert met €10,- opwaarderen €25,- beltegoed krijgen, MAAR.................. als je vervolgens bundels aan wilt schaffen bijv. een 1GB bundel voor €10,- wordt er wel €25,- afgeschreven!!! Dus eigenlijk betaal je voor deze bundel gewoon het volle pond!! Pure misleiding. Ik verzin dit niet, ik heb zojuist de klantenservice gebeld en dit wordt timide toegegeven!!
VECTONE pretendeerde goedkoper te zijn dan Lyca of Lebara met hun actie €20,- opwaarderen krijg €60,-. Het verschil echter is, dat je bij Lyca en Lebara dit bonus beltegoed gewoon behoud zolang je opwaardering geldig is, maanden, bij VECTONE krijg je maar 30 dagen om dit bonus tegoed te gebruiken, daarna vervalt het en als je pech hebt, net als ik, zetten ze na 30 dagen gewoon je hele beltegoed op 0,00 ook als je de opgewaardeerde €20,- nog lang niet hebt opgemaakt!! Oplichters zijn het!! VECTONE bad news!!! Ben al 3 dagen bezig het gestolen beltegoed terug te krijgen, maar je wordt gewoon aan `t lijntje gehouden!!
Nadat ik eindelijk mijn verdwenen € 10,- beltegoed terug had (zie eerdere post), dacht ik begin deze maand daarvoor een 300MB internetbundel te nemen a € 5,-! En wat schetst mijn verbazing, hele € 10,- weg!! 4x Gemaild naar VECTONE, totaal geen reactie! Uiteindelijk maar 'ns gebeld en wat is hun uitleg: Die 300MB kost eigenlijk € 12,50!!?? Want.... als je 10 euro opwaardeert krijg je 25 euro, dit is 15 euro bonus. Voor zo'n internetbundel wordt dan 5 euro afgeschreven van je opwaardering en € 7,50 van de bonus, DUS...... kreeg ik te horen: VECTONE heeft eigenlijk nog € 2,50 tegoed van mij!!?? Dat is toch de omgekeerde wereld! Als je dus na een maand je bonustegoed vervalt en je alleen nog je eigen opgewaardeerde 5 euro overhebt, zou je volgens hen dus niet nogmaals een bundel van 300MB à € 5,- kunnen activeren!!?? Terwijl op hun website staat: "De geciteerde prijs voor de bundle/pakket refereerd naar de kosten op u. Wanneer u aanmeldt voor de bundel/pakket, zullen wij het nodige evenredig bedrag met geciteerde prijs die wij geven bij de opwaardering aftrekken". Dus € 5,- is geen € 5,- bij VECTONE. Ze doen gewoon balletje, balletje met dat zogenaamde bonustegoed en jij bent de verliezer!!!!