Ik wil op korte termijn beginnen met de thuisstudie SPW.
Nou heb ik heel internet afgespeurd naar aanbieders en sprongen LOI en NTI er voor mij het meeste uit.
Het is me allemaal niet heel erg duidelijk hoe de begeleiding is.
Heeft iemand hier ervaring mee? hoe is bijvoorbeeld de begeleiding bij stages?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LOI of NTI?
Re: LOI of NTI?
LOI heeft minder klachten dan NTI, maar de stage en begeleiders vind ik maar matig...
Het blijft op afstand en je moet wel erg zelfstandig kunnen werken om hier een diploma te halen.
Dit geld voor elke studie die je online of per post doet.
Ook vroeger, 40 jaren terug was het aantal geslaagde ver onder het landelijk gemiddelde van alle normale scholen.
Het blijft op afstand en je moet wel erg zelfstandig kunnen werken om hier een diploma te halen.
Dit geld voor elke studie die je online of per post doet.
Ook vroeger, 40 jaren terug was het aantal geslaagde ver onder het landelijk gemiddelde van alle normale scholen.
LOI heb ik de beste ervaringen mee, maar waarom niet een BBL opleiding dat is een dag naar school en 20 uur werken
Geeft veel beter resultaat
succes met de keuze
Geeft veel beter resultaat
succes met de keuze
BBL kan ik me nu niet meer voor inschrijven.
Ik heb dan al een leerbedrijf nodig en die opleiding is in augustus/september al gestart helaas.
En eerlijk gezegt wil ik geen jaar wachten..
Ik heb dan al een leerbedrijf nodig en die opleiding is in augustus/september al gestart helaas.
En eerlijk gezegt wil ik geen jaar wachten..
Wat ik uit ervaring (werk) weet is dat als je een werk adres hebt kun je ten alle tijden in stromen in de opleiding. Of deze moet echt vol zitten wat niet vaak voorkomt.
Er zijn website's waar je werk plekken kunt vinden speciaal voor BBL, je zou even een school in jou buurt kunnen bellen die kunnen je vaak verder helpen hier mee, die hebben die adressen.
Of deze moet echt helemaal vol zitten, wat niet vaak gebeurt
Anders zou ik voor loi gaan, hebben goeie persoonlijke begeleiding
Succes, ik zal je volgen in je besluit als je het hier plaatst
Er zijn website's waar je werk plekken kunt vinden speciaal voor BBL, je zou even een school in jou buurt kunnen bellen die kunnen je vaak verder helpen hier mee, die hebben die adressen.
Of deze moet echt helemaal vol zitten, wat niet vaak gebeurt
Anders zou ik voor loi gaan, hebben goeie persoonlijke begeleiding
Succes, ik zal je volgen in je besluit als je het hier plaatst
Hallo,
Ik wil graag een thuis studie volgen, nu hoorde ik over de opleidingen van associatie.nl. Graag zou ik willen weten of dit een goede opleidingsinstituut is, heeft iemand ervaring met deze opleidingen?
Ik wil graag een thuis studie volgen, nu hoorde ik over de opleidingen van associatie.nl. Graag zou ik willen weten of dit een goede opleidingsinstituut is, heeft iemand ervaring met deze opleidingen?