LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met Pricebreaker.nl
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 18 nov 2010 13:39
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Beste,
Kan je ons zeggen over wat het gaat ?
Wij behandelen onze mails altijd binnen de 48 uur in de mate van het mogelijke.
Als er al iets verkeerd is gelopen zullen we dat altijd recht zetten en zijn wij altijd bereid om een commerciële tegenprestatie te doen.
Mail ons via ons contact formulier.
Tegen het einde van het jaar gaat onze showroom open en krijgen we ook een vast toestel.
Mvg,
Ludo De Grave
Kan je ons zeggen over wat het gaat ?
Wij behandelen onze mails altijd binnen de 48 uur in de mate van het mogelijke.
Als er al iets verkeerd is gelopen zullen we dat altijd recht zetten en zijn wij altijd bereid om een commerciële tegenprestatie te doen.
Mail ons via ons contact formulier.
Tegen het einde van het jaar gaat onze showroom open en krijgen we ook een vast toestel.
Mvg,
Ludo De Grave
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Jammer,
Ik heb ook slechte ervaringen met hen. Ik bestelde Grohe kranen en bijhorende voor de totale prijs van 927 Euro. Over de leveringsprocedure heb ik niet echt te klagen. Ik bestelde tijdig genoeg om zo de kranen zeker in mijn bezit te hebben wanneer ik ze zou moeten installeren.
Gezien ik in volle verbouwing was, heb ik de verpakking laattijdig geopend.
Eénmaal geopend stelde ik onmiddellijk vast dat er een aantal goederen verkeerd geleverd werden (ik kreeg een verkeerde douchekop). Na installatie heb ik ook vastgesteld dat één van de kranen schade vertoonde die vermoedelijk afkomstig is door een fabricagefoutje.
Ik heb hen reeds twee mails gezonden, maar zonder antwoord. Zij blijven dus volharden in hun boosheid en doen weinig aan hun klantvriendelijkheid.
Gezien ik niet over andere kranen beschik en ik mij toch wel moet kunnen wassen, ben ik de kranen ook maar gaan gebruiken. Hierdoor heb ik een bijkomend gebrek vastgesteld.
De geleverde goederen zijn duidelijk "tweedekeuze". Beide kranen vertonen gebreken die onmogelijk te wijten zijn aan normaal gebruik. Door tweedekeuzegoederen te verkopen kan je natuurlijk scherp in prijs gaan.
Ondertussen heb ik testaankoop gecontacteerd en samen met hen zal ik overgaan tot een ingebrekestelling met alle nodige gevolgen voor hen.
Volgens Test aankoop moet de verkoper reageren op mijn mails gezien zijn geleverde goederen niet voldoen aan het bestelde. Tevens moet er sprake zijn van een garantie, waardoor ik de kranen zou kunnen inwisselen (burgerlijke procedure)
Daarnaast raden zij ook een gerechtelijke procedure aan voor oplichting. Hiervoor heb ik reeds contact gelegd met de politiediensten van mijn woonplaats.
Ik hou jullie op de hoogte moest de ingebrekestelling iets opgeleverd hebben.
Mvg
Vandenabeele
Ik heb ook slechte ervaringen met hen. Ik bestelde Grohe kranen en bijhorende voor de totale prijs van 927 Euro. Over de leveringsprocedure heb ik niet echt te klagen. Ik bestelde tijdig genoeg om zo de kranen zeker in mijn bezit te hebben wanneer ik ze zou moeten installeren.
Gezien ik in volle verbouwing was, heb ik de verpakking laattijdig geopend.
Eénmaal geopend stelde ik onmiddellijk vast dat er een aantal goederen verkeerd geleverd werden (ik kreeg een verkeerde douchekop). Na installatie heb ik ook vastgesteld dat één van de kranen schade vertoonde die vermoedelijk afkomstig is door een fabricagefoutje.
Ik heb hen reeds twee mails gezonden, maar zonder antwoord. Zij blijven dus volharden in hun boosheid en doen weinig aan hun klantvriendelijkheid.
Gezien ik niet over andere kranen beschik en ik mij toch wel moet kunnen wassen, ben ik de kranen ook maar gaan gebruiken. Hierdoor heb ik een bijkomend gebrek vastgesteld.
De geleverde goederen zijn duidelijk "tweedekeuze". Beide kranen vertonen gebreken die onmogelijk te wijten zijn aan normaal gebruik. Door tweedekeuzegoederen te verkopen kan je natuurlijk scherp in prijs gaan.
Ondertussen heb ik testaankoop gecontacteerd en samen met hen zal ik overgaan tot een ingebrekestelling met alle nodige gevolgen voor hen.
Volgens Test aankoop moet de verkoper reageren op mijn mails gezien zijn geleverde goederen niet voldoen aan het bestelde. Tevens moet er sprake zijn van een garantie, waardoor ik de kranen zou kunnen inwisselen (burgerlijke procedure)
Daarnaast raden zij ook een gerechtelijke procedure aan voor oplichting. Hiervoor heb ik reeds contact gelegd met de politiediensten van mijn woonplaats.
Ik hou jullie op de hoogte moest de ingebrekestelling iets opgeleverd hebben.
Mvg
Vandenabeele
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Ook ik heb problemen met deze club.
08/04/2011
Betaald en in bestelling
Geachte,
Wij hebben uw betaling goed ontvangen. Uw bestelling zal worden verwerkt. Als uw bestelling wordt verzonden, krijgt u hiervan een bericht per e-mail.
Bedankt om Uw aankopen te doen bij PriceBreaker.eu.
13/05/2011
Verzonden via TNT Geachte,
Uw bestelling wordt vandaag verzonden met TNT Post.
Uw pakket volgen
U kunt snel en eenvoudig de status van uw pakket volgen via https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace. Uw barcode is ......................... Deze informatie is beschikbaar binnen 1 à 2 werkdagen.
Voor je aftekent altijd de inhoud controleren op schade en noteren op bon.
Vragen?
Als er een probleem is met de verzending van uw pakket, stuur ons dan e-mail.
Bedankt om uw aankopen te doen bij PriceBreaker.eu.
23/05/2011
Verzonden via TNT Beste IK
Kan je de armatuur terug sturen we zullen laten herstellen:
Kapellestraat 12
1750 Lennik
Mvg,
Ludo De Grave
Goedenavond allen,
In goede orde hebben wij onderstaande order ontvangen. Helaas de volgende
dag begaf het halogeenlampje het in 1 van de Deltalight Kubic. Kan
gebeuren dachten wij, en we hebben er een nieuw lampje ingedaan. Met
electra uit en heel voorzichtig (net als alle andere halogeenlamen zoals
gekocht) en met keukenpapiertje. Helaas; voor de tweede keer knalde hij er
uit. Dus 's avonds erin gedaan, electra aan, genieten van de verlichting ,
verlichting uit in de nacht. Volgende ochtend weer aan en pats , ligt er
weer uit. Poging nummer drie faalde ook. Totaal al 3 halogeentjes verpest
a 2,50 euro. Hoe gaat of kunt u ons helpen?
Met vriendelijke groeten, Mw. M.
Billing Address
BlaBla ik
0031
emailadres van mij
15/06/2011
17/06/2011 NU PAS bevestiging dat lamp aangekomen is.
Verzonden via TNT
Beste,
We hebben de armatuur goed ontvangen is voor controle verzonden.
Mvg,
Ludo De Grave
30/08/2011
Verzonden via TNT Beste IK,
We verwachten deze volgende week.
Mvg,
Ludo
Wanneer komt onze gerepareerde lamp terug??
Groetjes, Monique Gruson
Bestelling nummerblabla
Factuuradres
BlaBla ik
0031
mailadres van mij
Verzendadres
Ik
19/09/2011
Verzonden via TNT Beste,
Ze is vandaag terug gekomen en zal morgen verzonden worden.
Mvg,
Ludo De Grave
Alle initiatieven tot communicatie moeten van mijn kant komen. Deze designlamp is al sinds 23-05-2011 ter reparatie aangeboden en nu is het 02-10-2011. En nog zit ik in het donker.
Heel fout deze service. Hans Mignon heeft getuige zijn werkzaamheden op Facebook andere interesses.
08/04/2011
Betaald en in bestelling
Geachte,
Wij hebben uw betaling goed ontvangen. Uw bestelling zal worden verwerkt. Als uw bestelling wordt verzonden, krijgt u hiervan een bericht per e-mail.
Bedankt om Uw aankopen te doen bij PriceBreaker.eu.
13/05/2011
Verzonden via TNT Geachte,
Uw bestelling wordt vandaag verzonden met TNT Post.
Uw pakket volgen
U kunt snel en eenvoudig de status van uw pakket volgen via https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace. Uw barcode is ......................... Deze informatie is beschikbaar binnen 1 à 2 werkdagen.
Voor je aftekent altijd de inhoud controleren op schade en noteren op bon.
Vragen?
Als er een probleem is met de verzending van uw pakket, stuur ons dan e-mail.
Bedankt om uw aankopen te doen bij PriceBreaker.eu.
23/05/2011
Verzonden via TNT Beste IK
Kan je de armatuur terug sturen we zullen laten herstellen:
Kapellestraat 12
1750 Lennik
Mvg,
Ludo De Grave
Goedenavond allen,
In goede orde hebben wij onderstaande order ontvangen. Helaas de volgende
dag begaf het halogeenlampje het in 1 van de Deltalight Kubic. Kan
gebeuren dachten wij, en we hebben er een nieuw lampje ingedaan. Met
electra uit en heel voorzichtig (net als alle andere halogeenlamen zoals
gekocht) en met keukenpapiertje. Helaas; voor de tweede keer knalde hij er
uit. Dus 's avonds erin gedaan, electra aan, genieten van de verlichting ,
verlichting uit in de nacht. Volgende ochtend weer aan en pats , ligt er
weer uit. Poging nummer drie faalde ook. Totaal al 3 halogeentjes verpest
a 2,50 euro. Hoe gaat of kunt u ons helpen?
Met vriendelijke groeten, Mw. M.
Billing Address
BlaBla ik
0031
emailadres van mij
15/06/2011
17/06/2011 NU PAS bevestiging dat lamp aangekomen is.
Verzonden via TNT
Beste,
We hebben de armatuur goed ontvangen is voor controle verzonden.
Mvg,
Ludo De Grave
30/08/2011
Verzonden via TNT Beste IK,
We verwachten deze volgende week.
Mvg,
Ludo
Wanneer komt onze gerepareerde lamp terug??
Groetjes, Monique Gruson
Bestelling nummerblabla
Factuuradres
BlaBla ik
0031
mailadres van mij
Verzendadres
Ik
19/09/2011
Verzonden via TNT Beste,
Ze is vandaag terug gekomen en zal morgen verzonden worden.
Mvg,
Ludo De Grave
Alle initiatieven tot communicatie moeten van mijn kant komen. Deze designlamp is al sinds 23-05-2011 ter reparatie aangeboden en nu is het 02-10-2011. En nog zit ik in het donker.
Heel fout deze service. Hans Mignon heeft getuige zijn werkzaamheden op Facebook andere interesses.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 18 nov 2010 13:39
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Geachte,
Wij hebben een nieuwe Kubic besteld en zal deze week nog vertrekken bij ons.
Dus U krijgt het voordeel van de twijfel en u krijgt een nieuw stuk.
Daarom hebben wij U ook het track en trace nummer gevraagd zodat we kunnen
gaan zien waar de kubic is. Want wij kunnen hem niet vinden in on magazijn.
En stuur ons gewoon een email U zal altijd antwoord krijgen.
Wat betreft de facebook U heeft inderdaag vriendschap aangevraagd met de heer
Mignon. Hij heeft U ook direct gevraagd van waar hij U kende. Nooit geen
antwoord gekregen. Nadien bent U beginnen commentaar geven op al zijn prive
foto's dus hij was dan ook genoodzaakt om U te ontvrienden.
Als U vragen heeft mailt U ons gewoon.
Mvg,
Ludo De Grave
Wij hebben een nieuwe Kubic besteld en zal deze week nog vertrekken bij ons.
Dus U krijgt het voordeel van de twijfel en u krijgt een nieuw stuk.
Daarom hebben wij U ook het track en trace nummer gevraagd zodat we kunnen
gaan zien waar de kubic is. Want wij kunnen hem niet vinden in on magazijn.
En stuur ons gewoon een email U zal altijd antwoord krijgen.
Wat betreft de facebook U heeft inderdaag vriendschap aangevraagd met de heer
Mignon. Hij heeft U ook direct gevraagd van waar hij U kende. Nooit geen
antwoord gekregen. Nadien bent U beginnen commentaar geven op al zijn prive
foto's dus hij was dan ook genoodzaakt om U te ontvrienden.
Als U vragen heeft mailt U ons gewoon.
Mvg,
Ludo De Grave
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 18 nov 2010 13:39
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Beste Heer Vandenabeele,
Wij verkopen enkel luxe merken aan de beste prijs. Als er echter iets fout is er altijd de fabrieksgarantie.
Wij hebben U al 2 keer gevraagd de kranen terug te sturen naar ons zodat wij ze
kunnen laten maken door Grohe maar daar wil U echter niet op ingaan.
Wij maken deze rma procedure niet deze is in gebruik door alle fabrikanten.
Indien je nog vragen hebt kan je ons altijd mailen.
Mvg,
Ludo De Grave
Wij verkopen enkel luxe merken aan de beste prijs. Als er echter iets fout is er altijd de fabrieksgarantie.
Wij hebben U al 2 keer gevraagd de kranen terug te sturen naar ons zodat wij ze
kunnen laten maken door Grohe maar daar wil U echter niet op ingaan.
Wij maken deze rma procedure niet deze is in gebruik door alle fabrikanten.
Indien je nog vragen hebt kan je ons altijd mailen.
Mvg,
Ludo De Grave
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 26 jan 2010 22:09
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Niks geen voordeel van de twijfel. U heeft zelf gecorrespondeerd dat de lamp terug is.
Ik heb zelf de portokosten naar Belgie moeten betalen. Dat is 8,euro nog wat.
Bewijs: 17/06/2011 NU PAS bevestiging dat lamp aangekomen is.
Verzonden via TNT
Beste,
We hebben de armatuur goed ontvangen is voor controle verzonden.
Mvg,
Ludo De Grave
30/08/2011
Verzonden via TNT Beste IK,
We verwachten deze volgende week.
Mvg,
Ludo
Wanneer komt onze gerepareerde lamp terug??
Groetjes, Monique Gruson
Bestelling nummerblabla
Factuuradres
BlaBla ik
0031
mailadres van mij
Verzendadres
Ik
19/09/2011
Verzonden via TNT Beste,
Ze is vandaag terug gekomen en zal morgen verzonden worden.
Mvg,
Ludo De Grave
Ik heb zelf de portokosten naar Belgie moeten betalen. Dat is 8,euro nog wat.
Bewijs: 17/06/2011 NU PAS bevestiging dat lamp aangekomen is.
Verzonden via TNT
Beste,
We hebben de armatuur goed ontvangen is voor controle verzonden.
Mvg,
Ludo De Grave
30/08/2011
Verzonden via TNT Beste IK,
We verwachten deze volgende week.
Mvg,
Ludo
Wanneer komt onze gerepareerde lamp terug??
Groetjes, Monique Gruson
Bestelling nummerblabla
Factuuradres
BlaBla ik
0031
mailadres van mij
Verzendadres
Ik
19/09/2011
Verzonden via TNT Beste,
Ze is vandaag terug gekomen en zal morgen verzonden worden.
Mvg,
Ludo De Grave
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 26 jan 2010 22:09
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
En stuur ons gewoon een email U zal altijd antwoord krijgen.
Jeetje, ik doe niet anders! Zie bovenstaande verkorte versie van enkele mails van mijn kant.
Jeetje, ik doe niet anders! Zie bovenstaande verkorte versie van enkele mails van mijn kant.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 18 nov 2010 13:39
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Beste Monique,
Het pakje is bij ons nooit aangekomen daar zit het probleem. U heeft naar ons verzonden zonder track and trace:
"Ik heb u al eerder vermeld dat ik zonder track en trace heb verzonden
omdat dat het dubbele kost. Ik zou dan 18 euro moeten betalen i.p.v. de
8,65 die ik nu uit eigen portemonnee heb betaald. "
En inderdaad wij hadden dit verteld maar dat was voor andere klant binnen gekomen.
Maar we versturen U morgen een nieuwe zonder dat we de andere hebben aangekregen. Met track en trace.
Mvg,
Het PriceBreaker team
Het pakje is bij ons nooit aangekomen daar zit het probleem. U heeft naar ons verzonden zonder track and trace:
"Ik heb u al eerder vermeld dat ik zonder track en trace heb verzonden
omdat dat het dubbele kost. Ik zou dan 18 euro moeten betalen i.p.v. de
8,65 die ik nu uit eigen portemonnee heb betaald. "
En inderdaad wij hadden dit verteld maar dat was voor andere klant binnen gekomen.
Maar we versturen U morgen een nieuwe zonder dat we de andere hebben aangekregen. Met track en trace.
Mvg,
Het PriceBreaker team
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Hierbij mijn nederige excuses! Ik heb een defecte Deltalight Transit opgestuurd;echter in de mail heb ik gerept over een defecte Kubic.
Ze hebben dus gezocht naar een Kubic die aangekomen zou zijn; Nu, dan kun je dus lang zoeken. De Transit is "God, weet ik waar" .Opgestuurd zonder Track and Trace naar Kapellestraat 12, 1750 Lennik (Belgie) (was erg duur voor mij, kreeg dit bedrag niet retour) Zie hieronder mijn mail aan Pricebreaker.... en hun respons. Wordt vervolgd
Beste Monique,
Eerst en vooral bedankt voor uw eerlijkheid.
Wij hebben ons magazijn afgezocht en ook geen transit retour gekregen.
kan je eens navragen bij wie je die verstuurd hebt naar wel adres ze dat
hebben gedaan ? En kunnen zij zien of die afgeleverd is ?
Is het mogelijk om de kubic terug te sturen ?
Kan je ook op het forum laten weten dat wij wel eerlijk hebben gehandeld ?
Mvg,
Ludo
Geachte Ludo,
Welnu, helaas na 6 maanden zie ik -nu ik de gerepareerde (nieuwe) lamp
retour heb gekregen waar het fout is gegaan.
De fout ligt volledig bij mij. Alle beschuldigingen die ik heb geuit neem
ik voor 100% terug! Ik baal en schaam mij diep dat ik deze fout niet
eerder heb opgemerkt. Wat is dus het geval?
Ik heb U gemaild dat de lamp herhaaldelijk halogeenlampjes kapot liet
knallen (zie eerdere correspondentie). Alles in deze eerste mail klopt
m.u.v. de naam van het armatuur. Ik heb deze defecte lamp de Kubic genoemd
maar het is de Transit! Vandaar dat jullie de Kubic niet konden vinden op
het retouradres! Ik heb dus de Transit met retourbon en adresgegevens van
mij opgestuurd naar het bekende retouradres. Dat U de Kubic-lamp in goede
orde heeft ontvangen klopt dus niet; deze Kubic was van een andere klant
(zoals U terecht later heft opgemerkt). Ik heb afgelopen vrijdag de Kubic
ontvangen, en daar kan ik dus niets mee.
Maar ik dacht "Ik koop wel elders een nieuwe Transit en ik zet de Kubic
wel op Marktplaats. Ik heb dus een nieuwe Transit gekocht en nu komt het!
De achterplaat is nu anders! De huidige Transit heeft een gladde aluminium
achterkant en niet geanodiseerd.
Nu heb ik dus 1 Transit met geborstelde RVS achterkant en 1 Transit met
gladde aluminium achterkant en een Kubic nieuw in de doos. Ik heb contact
met Deltalight gehad en er is dus een verandering geweest m.b.t. de
uitvoering van de Transit in het afgelopen half jaar.
Nu vraag ik U:
1. Ligt dus mijn (kapotte) Transit met mijn adresgegevens en retourbon in
het magazijn? Of op een voor U bekende plek.
2. Mag de Kubic terug-uiteraard op mijn kosten.
3. Heeft U nog een geborstelde achterkant liggen?
4. Of indien niet beschikbaar... Heeft U een gladde aluminium achterkant
liggen of bestellen?
Het betreft onderdeel 7 van de detailtekening.
Nogmaals, het spijt mij enorm en ik hoop van harte dat u nog iets voor mij
kunt doen.
Ook bied ik mijn excuses aan aan Hans Mignon.
Met nederige groeten,
Ze hebben dus gezocht naar een Kubic die aangekomen zou zijn; Nu, dan kun je dus lang zoeken. De Transit is "God, weet ik waar" .Opgestuurd zonder Track and Trace naar Kapellestraat 12, 1750 Lennik (Belgie) (was erg duur voor mij, kreeg dit bedrag niet retour) Zie hieronder mijn mail aan Pricebreaker.... en hun respons. Wordt vervolgd
Beste Monique,
Eerst en vooral bedankt voor uw eerlijkheid.
Wij hebben ons magazijn afgezocht en ook geen transit retour gekregen.
kan je eens navragen bij wie je die verstuurd hebt naar wel adres ze dat
hebben gedaan ? En kunnen zij zien of die afgeleverd is ?
Is het mogelijk om de kubic terug te sturen ?
Kan je ook op het forum laten weten dat wij wel eerlijk hebben gehandeld ?
Mvg,
Ludo
Geachte Ludo,
Welnu, helaas na 6 maanden zie ik -nu ik de gerepareerde (nieuwe) lamp
retour heb gekregen waar het fout is gegaan.
De fout ligt volledig bij mij. Alle beschuldigingen die ik heb geuit neem
ik voor 100% terug! Ik baal en schaam mij diep dat ik deze fout niet
eerder heb opgemerkt. Wat is dus het geval?
Ik heb U gemaild dat de lamp herhaaldelijk halogeenlampjes kapot liet
knallen (zie eerdere correspondentie). Alles in deze eerste mail klopt
m.u.v. de naam van het armatuur. Ik heb deze defecte lamp de Kubic genoemd
maar het is de Transit! Vandaar dat jullie de Kubic niet konden vinden op
het retouradres! Ik heb dus de Transit met retourbon en adresgegevens van
mij opgestuurd naar het bekende retouradres. Dat U de Kubic-lamp in goede
orde heeft ontvangen klopt dus niet; deze Kubic was van een andere klant
(zoals U terecht later heft opgemerkt). Ik heb afgelopen vrijdag de Kubic
ontvangen, en daar kan ik dus niets mee.
Maar ik dacht "Ik koop wel elders een nieuwe Transit en ik zet de Kubic
wel op Marktplaats. Ik heb dus een nieuwe Transit gekocht en nu komt het!
De achterplaat is nu anders! De huidige Transit heeft een gladde aluminium
achterkant en niet geanodiseerd.
Nu heb ik dus 1 Transit met geborstelde RVS achterkant en 1 Transit met
gladde aluminium achterkant en een Kubic nieuw in de doos. Ik heb contact
met Deltalight gehad en er is dus een verandering geweest m.b.t. de
uitvoering van de Transit in het afgelopen half jaar.
Nu vraag ik U:
1. Ligt dus mijn (kapotte) Transit met mijn adresgegevens en retourbon in
het magazijn? Of op een voor U bekende plek.
2. Mag de Kubic terug-uiteraard op mijn kosten.
3. Heeft U nog een geborstelde achterkant liggen?
4. Of indien niet beschikbaar... Heeft U een gladde aluminium achterkant
liggen of bestellen?
Het betreft onderdeel 7 van de detailtekening.
Nogmaals, het spijt mij enorm en ik hoop van harte dat u nog iets voor mij
kunt doen.
Ook bied ik mijn excuses aan aan Hans Mignon.
Met nederige groeten,
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 26 jan 2010 22:09
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Ik blijf het echter vreemd vinden dat mijn Transit nooit is aangekomen.
Ik zit nu met een Kubic die ik op Marktplaats moet aanbieden. Niemand wil 1 lampje....
Ik zit nu met een Kubic die ik op Marktplaats moet aanbieden. Niemand wil 1 lampje....
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 nov 2011 21:12
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Eind oktober twee Vola kranen besteld waar geen levertijd op zat. De levertijd van mijn bestelling zou binnen 48 uur zijn conform de info op de website. Na mijn betaling krijg ik bericht dat er 1 kraan op voorraad is en dat de andere besteld moet worden. De levertijd op de kraan is 2 weken. Nu ben ik dik 4 weken verder en ik weet na verschillende mails eindelijk dat de andere kraan hopelijk volgende week binnen is.
De stucadoor is echter begonnen en ik heb de kranen nu met spoed nodig. 1 kraan is inmiddels maandag opgestuurd. Ik kan alleen het pakket niet traceren. Op de site staat dat die aangemeld is, maar na 2 werkdagen is er nog niets veranderd in de status van het pakket.
Ze vragen dan op begrip en zeggen dat ze afhankelijk zijn van leverancier. De kranen zijn bij de leverancier gewoon op voorraad dus dik begrijp niet dat dit 5 weken moet duren.
Ik heb gevraagd de andere kraan te annuleren en het geld retour te boeken, zodat ik de kraan elders kan kopen waar die op voorraad is. Ik krijg hier helaas geen direct antwoord op.
Jammer dat ik dit ook niet wist voor ik daar een bestelling deed
De stucadoor is echter begonnen en ik heb de kranen nu met spoed nodig. 1 kraan is inmiddels maandag opgestuurd. Ik kan alleen het pakket niet traceren. Op de site staat dat die aangemeld is, maar na 2 werkdagen is er nog niets veranderd in de status van het pakket.
Ze vragen dan op begrip en zeggen dat ze afhankelijk zijn van leverancier. De kranen zijn bij de leverancier gewoon op voorraad dus dik begrijp niet dat dit 5 weken moet duren.
Ik heb gevraagd de andere kraan te annuleren en het geld retour te boeken, zodat ik de kraan elders kan kopen waar die op voorraad is. Ik krijg hier helaas geen direct antwoord op.
Jammer dat ik dit ook niet wist voor ik daar een bestelling deed
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Tja, ik heb een knop besteld van een Grohe ThermoBadkraan.
Bestel heb ik die op 23 augustus 2011. Levertijd zou tussen de 6~8weken zijn.
Het is inmiddels 10 december dus 108 dagen verder en de knop is nog steeds niet geleverd.
Op mijn emails krijg ik netjes reactie dat de levering in de komende weken plaats vindt maar vervolgens komt er weer niets.
Alsl ik vraag om het geld terug te storten krijg ik steeds weer te horen dat de levering plaats vind in de komende weken.
Wat ik hiermee moet weet ik niet maar dit was mijn laatste bestelling bij hun.
Bestel heb ik die op 23 augustus 2011. Levertijd zou tussen de 6~8weken zijn.
Het is inmiddels 10 december dus 108 dagen verder en de knop is nog steeds niet geleverd.
Op mijn emails krijg ik netjes reactie dat de levering in de komende weken plaats vindt maar vervolgens komt er weer niets.
Alsl ik vraag om het geld terug te storten krijg ik steeds weer te horen dat de levering plaats vind in de komende weken.
Wat ik hiermee moet weet ik niet maar dit was mijn laatste bestelling bij hun.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Levertijd : maximaal 30 dagen, tenzij anders overeengekomen - in dit geval dus maximaal 8 weken. Leverdatum zou zijn dan 23 aug + 8 weken = 18 oktober.hclout schreef:Tja, ik heb een knop besteld van een Grohe ThermoBadkraan.
Bestel heb ik die op 23 augustus 2011. Levertijd zou tussen de 6~8weken zijn.
Wat ik hiermee moet weet ik niet maar dit was mijn laatste bestelling bij hun.
Men heeft zich hier niet aan gehouden, dus is men in gebreke.
Je kan eisen dat men v.a. 18 oktober binnen 30 dagen het geld terugstort - anders reken je rente en geef je het ter incasso uit, en volgt aangifte (men wil niet leveren, en op verzoek terug te betalen word niet voldaan!)
Men had uiterlijk 18 November terug moeten betalen.
Beroerd bedrijf -en niet te vertrouwen zo lijkt het - aangezien ze EN niet leveren, en niet willen terugbetalen.
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 26 jan 2010 22:09
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Zo, daar ben ik weer. Na contact met Pricebreaker over hun service, en divers (dreig)mails van mijn kant, dat dan wel weer- heb ik het nu eindelijk voor elkaar. De Kubic die ik na coulance in mijn bezit kreeg heb ik dus mooi gehouden. Die kan ik wel kwijt op het toekomstige kantoor. Er zat kleurverschil in de beide Transits. (die van Pricebreaker en die van Lamp en licht) Een bijzonder aardige meneer van Deltalight is bij mij thuis geweest om de achterplaat (onderdeel 7) te beoordelen. De ene oogde ALU en de andere ANO. Ik heb een achterplaat ANO gekregen (inderdaad voor niets). Nu heb ik 2 identiekeTransits.
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat een bedrijf als Pricebreaker zonder "toestemming" van Deltallight hun spullen kan verkopen. Een besmet bedrijf , met een eigenaar die het wel stoer vind om met Erotisch getinte dames in Berlijn op de foto te gaan en zich niet bewust is van de gevolgen voor de zaak. Die meneer die foto's plaatst van wintersportvakanties in dure oorden en feestjes in Saint Tropez. Ik wil dit allemaal niet zien.
Pricebreaker!?? Nooit meer. Je kunt beter iets (5%) meer betalen bij Lamp en Licht en het dan overmorgen hebben dan 5 maanden wachten en dan nog het verkeerde of beschadigde artikel krijgen en dan op eigen kosten terugsturen a 18€!!
Als je je aanmeldt bij shopkorting.nl met deze winkel.krijg je mooi 3% korting. En daar hoef je bijna niets voor te doen.. Lamp en Licht heeft een zeer correcte en snelle verzending. Aanrader! Pricebreaker? Nooit aan beginnen!
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat een bedrijf als Pricebreaker zonder "toestemming" van Deltallight hun spullen kan verkopen. Een besmet bedrijf , met een eigenaar die het wel stoer vind om met Erotisch getinte dames in Berlijn op de foto te gaan en zich niet bewust is van de gevolgen voor de zaak. Die meneer die foto's plaatst van wintersportvakanties in dure oorden en feestjes in Saint Tropez. Ik wil dit allemaal niet zien.
Pricebreaker!?? Nooit meer. Je kunt beter iets (5%) meer betalen bij Lamp en Licht en het dan overmorgen hebben dan 5 maanden wachten en dan nog het verkeerde of beschadigde artikel krijgen en dan op eigen kosten terugsturen a 18€!!
Als je je aanmeldt bij shopkorting.nl met deze winkel.krijg je mooi 3% korting. En daar hoef je bijna niets voor te doen.. Lamp en Licht heeft een zeer correcte en snelle verzending. Aanrader! Pricebreaker? Nooit aan beginnen!
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Ondertussen heb ik zelf het probleem opgelost. Ik heb via een lokale handelaar zelf contact opgenomen met GROHE. Deze konden mij verzekeren dat er bij hen inderdaad een RMA procedure gekend is, doch dat dit niet de normale gang van zaken is.
Zij werken als volgt :
Indien er binnen de twee jaar na levering een defect blijkt te zijn, die volgens de consument valt onder de fabrieksgarantie, dan sturen zij een hersteller ter plaatse. Indien blijkt dat de schade of het defect te wijten is aan een fabrieksfout, dan wordt alles kosteloos hersteld of vervangen. Indien echter blijkt dat de schde of het defect te wijten is aan de consument of het verkeerd gebruik van de producten, dan kan er alsnog hersteld of vervangen worden, echter dan vallen de kosten van de ter plaatse gestuurde interventie volledig voor rekening van de consument.
Ikzelf werd dus geholpen door GROHE zelf. Hun service scheert hoge toppen, in tegenstelling tot deze van Pricebreaker.
Ik lijdt enkel nog schade door de verkeerde levering van de douchekoppen. Ik bestelde een ronde en kreeg een vierkante. Nooit werd er in hun voorstellen me één woord gerept omtrent de omruiling hiervan.
Pricebreaker levert dus niet de service die zij moeten leveren. Tevens blijkt dat zij op hun contactadres te Brussel niet te bereiken zijn. Nochtans staat dit adres vermeld in het KBO en dienen zij volgens de wet ook aldaar bereikbaar te zijn.
Om alsnog mijn gelijk te halen heb ik contact opgenomen met Test Aankoop. Hun schrijven kwam blijkbaar steeds terug, waardoor ik concludeer dat hun bedrijf aldaar niet meer gevestigd is.
Samen met Test Aankoop kijk ik nu wat ik kan doen bij het FOD Economie om aldaar een staartje te breien aan dit verhaal.
Voor de gedupeerden : wij kunnen onze klachten bundelen en alzo één grote rechtzaak opstarten tegen Pricebreaker, teneinde de rechtspraak hun werk te laten doen.
Verder raad ik aan om alsnog klacht neer te leggen bij Uw lokale Politie of bij de Politie van TARL, eerder vermeld in deze draad.
Zij werken als volgt :
Indien er binnen de twee jaar na levering een defect blijkt te zijn, die volgens de consument valt onder de fabrieksgarantie, dan sturen zij een hersteller ter plaatse. Indien blijkt dat de schade of het defect te wijten is aan een fabrieksfout, dan wordt alles kosteloos hersteld of vervangen. Indien echter blijkt dat de schde of het defect te wijten is aan de consument of het verkeerd gebruik van de producten, dan kan er alsnog hersteld of vervangen worden, echter dan vallen de kosten van de ter plaatse gestuurde interventie volledig voor rekening van de consument.
Ikzelf werd dus geholpen door GROHE zelf. Hun service scheert hoge toppen, in tegenstelling tot deze van Pricebreaker.
Ik lijdt enkel nog schade door de verkeerde levering van de douchekoppen. Ik bestelde een ronde en kreeg een vierkante. Nooit werd er in hun voorstellen me één woord gerept omtrent de omruiling hiervan.
Pricebreaker levert dus niet de service die zij moeten leveren. Tevens blijkt dat zij op hun contactadres te Brussel niet te bereiken zijn. Nochtans staat dit adres vermeld in het KBO en dienen zij volgens de wet ook aldaar bereikbaar te zijn.
Om alsnog mijn gelijk te halen heb ik contact opgenomen met Test Aankoop. Hun schrijven kwam blijkbaar steeds terug, waardoor ik concludeer dat hun bedrijf aldaar niet meer gevestigd is.
Samen met Test Aankoop kijk ik nu wat ik kan doen bij het FOD Economie om aldaar een staartje te breien aan dit verhaal.
Voor de gedupeerden : wij kunnen onze klachten bundelen en alzo één grote rechtzaak opstarten tegen Pricebreaker, teneinde de rechtspraak hun werk te laten doen.
Verder raad ik aan om alsnog klacht neer te leggen bij Uw lokale Politie of bij de Politie van TARL, eerder vermeld in deze draad.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 18 nov 2010 13:39
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Beste,
Die RMA procedure is heel simpel en werkt perfect en grohe is daar heel goed en heel duidelijk in.
Maar hier vergeet hij echter 1 detail te vermelden. De kranen zijn door deze persoon
zelf geinstalleerd en dan moeten deze retour gezonden worden. Wij moeten die dan
naar grohe sturen voor herstelling. Het is echter nooit zo dat grohe zelf iemand ter
plaatse gaat sturen als je zelf installatie gedaan hebt.
Wij hebben aan deze klant dit ook voorgesteld maar daar wou hij echter nooit op
ingaan.
Voor meer info mag je ons altijd contacteren:
http://www.pricebreaker.eu/nl/contact-us.html
Mvg,
Ludo De Grave
Pricebreaker team
Die RMA procedure is heel simpel en werkt perfect en grohe is daar heel goed en heel duidelijk in.
Maar hier vergeet hij echter 1 detail te vermelden. De kranen zijn door deze persoon
zelf geinstalleerd en dan moeten deze retour gezonden worden. Wij moeten die dan
naar grohe sturen voor herstelling. Het is echter nooit zo dat grohe zelf iemand ter
plaatse gaat sturen als je zelf installatie gedaan hebt.
Wij hebben aan deze klant dit ook voorgesteld maar daar wou hij echter nooit op
ingaan.
Voor meer info mag je ons altijd contacteren:
http://www.pricebreaker.eu/nl/contact-us.html
Mvg,
Ludo De Grave
Pricebreaker team
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Heb op 19 november een grohe keukenkraan uitloop besteld ter vervanging van de oude bij pricebreaker, en die is vandaag 15 december binnen gekomen, je kan discuseren over de lange levertijd maar ik vindt geduld is een schone zaak en voor de rest hebben ze mij ook goed per mail op de hoogte gehouden hoe mijn bestelling ervoor stond dus al met al ben ik zeer tevreden en zal ik zeker nog eens iets bestellen bij deze webshop als dat nodig mocht zijn.
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
I was considering placing an order with pricebreaker.eu but I am having second thoughts after reading on this forum. Are there any more recent experiences with this company?
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Are you now all the way honked? We are not married like that!
In het Nederlands graag .. maar een eigen topic mag ook hoor.
In het Nederlands graag .. maar een eigen topic mag ook hoor.
Re: Ervaring met Pricebreaker.nl
Lekker bekkie Engels hahahaencore schreef:Are you now all the way honked? We are not married like that!
In het Nederlands graag .. maar een eigen topic mag ook hoor.