LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
VerhagenD.

Vodafone

Ongelezen bericht door VerhagenD. »

Hallo..

ik ben al 2 jaar aan het vechte met vodafone.. over ongekende hoge rekeninge..
waarbij ik spreek van bedragen oplopend tot 1200é
dat zijn niet echt bedragen dat ik zeg van.. dat is iets om telaten varen..
na un jaar vechte heb ik alles uit eindelijk moete betalen..
zo uit mijn hoofd denk ik dat ik totaal in 2 jaar tijd zoon 3000é lichter ben...
en ik zie dat ontzettend veel mensen vodafone het hand boven het hoofd houden maar als er zoveel mensen klachte hebben denk ik toch wel dat er ergens un punt is...
ik heb 100X aan vodafone gevraagt uit tezoeken waarom ik zoon hoge rekeninge krijg..
het enige antwoord na 5 seconde was.. je abo verhogen...
terwijl ik al een Basis abo had van 100é in de maand... eigenlijk een zakelijk abo... dit met omdat ik veel bel.. ik zou ongeveer 25 uur kunne bellen en ik kreeg rekeninge na.. na uitrekening dat ik per maand 75 uur belde...
tot mijn verbazing ben ik op onderzoek uit gegaan en kon eigenlijk niks vinden had een gespecificeerde rekening..
vervolgens heb ik mijn telefoon uit gezet!! een prepaid kaart gehaalt ( die ik op dit moment nog altijd gebruik.. )
en tot mijn verbazing kreeg ik un maand later een nog hogere rekening!!!
dat roept naar vraag tekens ofniet soms ??
en na 2 jaar knokke ben ik het voort beu ik moet op dit moment nog 838,11é afrekenen tot eind dit jaar en dan ben ik er klaar mee!!!
vodafone is naar mijn mening een grote oplichters praktijk hoe ze het doen weet ik niet... maar ik heb hier alles op papier dat er geen reet van klopt
en heb me jaren scheel betaalt aan hun en ik krijg er niks voor trug nog geen nieuwe toestel... geen tegemoet komst helemaal 0,0!!!!! niks

en nu kom maar met commentaar!!!

a3aanV

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door a3aanV »

VerhagenD. schreef:vervolgens heb ik mijn telefoon uit gezet!! een prepaid kaart gehaalt ( die ik op dit moment nog altijd gebruik.. )
en tot mijn verbazing kreeg ik un maand later een nog hogere rekening!!!
dat roept naar vraag tekens ofniet soms ??
en nog een maand later hoe hoog was die toen ?

VerhagenD.

Ongelezen bericht door VerhagenD. »

wel wat lager!! maar heb gekeken maar kreeg een rek van 486é en pas toen ik mijn abo heb laten blokkeren was het over en vanaf toen heb ik met een betalings regeling alles moet afbetalen....
en tijdje trug wask er dus vanaf en ben ik opnieuw begonne en mijn rekeninge ginge trapsgewijs met ong 50é omhoog elke maand!! ook beetje te schematisch denk je niet !!!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

pas toen ik mijn abo heb laten blokkeren was het over
Dan lijkt het TOCH veroorzaakt te worden door je abbo.
en kon eigenlijk niks vinden had een gespecificeerde rekening..
Een gespecificeerde rekening geeft toch aan WAAR je kosten gemaakt worden ? Nationale gesprekken, Internationaal , SMS, data ?

Gesloten