Beste Forummers,
Zoals zojuist op diverse websites vernomen is 3 jaar geleden veel in het nieuws geweest rondom het capacatiteittarief.
In die periode zaten wij midden in een verhuizing en hebben nooit iets meegekregen van dit verhaal.
Afgelopen week kwam ik tot de ontdekking door een foute offerte van de leverancier en een vergelijking met mijn jaarrekening dat mijn netwerkkosten zo enorm hoog zijn. Na contact vertelde de leverancier dat ik een 3 x 35ampere aansluiting heb die ik eigenlijk niet nodig heb die mijn jaarrekening onnodig duur maakt.
Ik kan de aansluiting laten omzetten maar dat kost volgens bronnen zo'n 200 euro. Ik begrijp dat ik die er binnen 5 maanden weer uit heb maar toch. Destijds was er een coulance regeling en die zal er nu wel niet meer zijn. En er zullen wel geen mogelijkheden zijn voor vergoeding/restitutie.
Of toch?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Late ontdekking te hoog capaciteittarief.
-
energie1984
Re: Late ontdekking te hoog capaciteittarief.
Nee dat heeft u helaas niet meer.
Er heeft tot en met augustis 2010 een coulance-regeling gelopen (z on anderhalf jaar na dato van ingang). Dit was voor mensen die het echt niet hebben gemerkt via tv, radio, krant of andere media dat het capaciteitstartief is ingegaan. Zij hebben de kans gekregen het dan op de jaarafrekening te ontdekkken... We zijn nu bijna 3 jaar verder en mensen die er nu achter komen, hebben geen recht meer op coulance.
Er heeft tot en met augustis 2010 een coulance-regeling gelopen (z on anderhalf jaar na dato van ingang). Dit was voor mensen die het echt niet hebben gemerkt via tv, radio, krant of andere media dat het capaciteitstartief is ingegaan. Zij hebben de kans gekregen het dan op de jaarafrekening te ontdekkken... We zijn nu bijna 3 jaar verder en mensen die er nu achter komen, hebben geen recht meer op coulance.