Heb 10 oktober een bestelling geplaatst bij See tickets voor een voorstelling op 19 okt. 2 kaarten op een mooie plaats. Omdat ik op zo'n korte termijn bestelde moest ik wel direct betalen ook gedaan.
De volgende dag kreeg ik een aanbieding van van het Theaterburo van Joop van de Ende dat wanneer ik in de herfstvakantie 2 kaarten zou bestellen voor de voorstelling Miss Saigon ik 50% korting zou krijgen op het 2e kaartje. Ook deze actie loopt bij seetickets
Heb gebeld met seetickets konden niets voor me doen bestelling was al rond.
Mail gestuurd naar het Theaterburo van Joop van de Ende maar er wordt gewoon niet gereageerd fijne behandeling we gaan zo'n 10 a 15 keer naar t theater kreeg deze aanbieding ook voor de touwe bezoeker.
Heeft iemand hier ervaring mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reservering Miss Saigon
Re: reservering Miss Saigon
Dus als ik bij AH een bloemkool voor 2 euro koop en bij thuiskomst ligt er een folder van Dirk op de mat. daar kost de bloemkool 1.50. Dan ga ik naar Dirk en wil 50 cent terug....
De bloemkool komt van dezelfde leverancier.
ben je wel helemaal lekker?
De bloemkool komt van dezelfde leverancier.
ben je wel helemaal lekker?
Re: reservering Miss Saigon
Goed lezen is ook een hele kunst, het gaat hier om dezelfde winkel, See Tickets. TS heeft één dag voor de aanbieding het volle pond betaald. En een kaartje kost al gauw rond de 70 euro, dus gaat het om een aardig kortingsbedrag wat ze is misgelopen, niet om 50 cent.dhc schreef:Dus als ik bij AH een bloemkool voor 2 euro koop en bij thuiskomst ligt er een folder van Dirk op de mat. daar kost de bloemkool 1.50. Dan ga ik naar Dirk en wil 50 cent terug....
De bloemkool komt van dezelfde leverancier.
ben je wel helemaal lekker?
Juridisch heeft TS helaas geen poot om op te staan maar het is wel zuur.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 okt 2011 11:10
Re: reservering Miss Saigon
Geachte mevrouw,
Wij hebben uw opmerkingen vernomen over uw reservering. Graag ontvangen wij uw postcode en huisnummer zodat wij uw reservering kunnen bekijken en u kunnen informeren. U kunt uw klacht en gegevens mailen naar [email protected]. Wij vertrouwen erop u goed te hebben geïnformeerd.
met vriendelijke groet,
Afdeling Customer Service - Joop van den Ende Theaterproducties
Wij hebben uw opmerkingen vernomen over uw reservering. Graag ontvangen wij uw postcode en huisnummer zodat wij uw reservering kunnen bekijken en u kunnen informeren. U kunt uw klacht en gegevens mailen naar [email protected]. Wij vertrouwen erop u goed te hebben geïnformeerd.
met vriendelijke groet,
Afdeling Customer Service - Joop van den Ende Theaterproducties
Re: reservering Miss Saigon
Goed, de vergelijking gaat inderdaad een beetje mank maar de strekking van het verhaal blijft hetzelfde. Koop is koop.wiseger schreef:Goed lezen is ook een hele kunst, het gaat hier om dezelfde winkel, See Tickets. TS heeft één dag voor de aanbieding het volle pond betaald. En een kaartje kost al gauw rond de 70 euro, dus gaat het om een aardig kortingsbedrag wat ze is misgelopen, niet om 50 cent.dhc schreef:Dus als ik bij AH een bloemkool voor 2 euro koop en bij thuiskomst ligt er een folder van Dirk op de mat. daar kost de bloemkool 1.50. Dan ga ik naar Dirk en wil 50 cent terug....
De bloemkool komt van dezelfde leverancier.
ben je wel helemaal lekker?
Juridisch heeft TS helaas geen poot om op te staan maar het is wel zuur.
Re: reservering Miss Saigon
Zoals jullie hebben kunnen lezen heeft het [email protected]
gereageerd op mijn klacht.
zoals gevraagd heb ik hun nogmaals een mail gestuurd met mijn klacht.
Daarop hebben zij goed gereageerd en onze klacht terharte genomen, en ons uitstekend geholpen, wij krijgen alsnog de korting.
Geweldige service, dank u wel Anke Yedema van customerservice van het Stage Entertainment van Joop van den Ende Theaterproducties.
U heeft 2 zussen erg blij gemaakt, zo kan het dus ook. en gaan zeker genieten van de voorstelling Miss Saigon!
gereageerd op mijn klacht.
zoals gevraagd heb ik hun nogmaals een mail gestuurd met mijn klacht.
Daarop hebben zij goed gereageerd en onze klacht terharte genomen, en ons uitstekend geholpen, wij krijgen alsnog de korting.
Geweldige service, dank u wel Anke Yedema van customerservice van het Stage Entertainment van Joop van den Ende Theaterproducties.
U heeft 2 zussen erg blij gemaakt, zo kan het dus ook. en gaan zeker genieten van de voorstelling Miss Saigon!