LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT Post komt aan de deur maar belt niet aan

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jungske
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:40

Re: TNT Post komt aan de deur maar belt niet aan

Ongelezen bericht door jungske »

Wil op deze manier ook mijn ongenoegen spuien over de pakketbezorging, maar nog meer over de klant onvriendelijkheid en eigenwijs gedrag van de telefonist(tes) bij TNT.
Door een verkeerd opgegeven postcode, 1 cijfer maar toch, aan de afzender is het helemaal misgelopen met de bezorging van een postpakket. Meteen toen we het op de bus gedaan hebben heeft mijn dochter meteen TNT gebeld om deze fout te melden en meteen de goede postcode doorgegeven maar dat zou door deze melding alsnog goed komen meldde betreffende medewerker. NIET DUS !!!
Om kort te gaan het pakketje is spoorloos, TNT zegt dat het pakketje op het goede adres is afgeleverd maar dat is dus pertinent niet waar omdat we de hele dag waarop het volgens TNT afgeleverd zou zijn de hele dag met 2 personen zijn thuisgeweest. Ook nadat de afzender een lang vragenformulier had ingevuld hielp dit niet en zeggen die medewerkers ??? van TNT met een staal gezicht is `uw eigen schuld, had u het maar verzekerd en/of aangetekend moeten versturen'.
Dit kan toch allemaal niet, wij als klant wortden onderhand als leugenaars bestempeld, aan TNT ligt het volgens hun in ieder geval niet.
We zullen het er niet bij laten zitten en gaan andere stappen ondernemen om alsnog dit pakketje boven water te krijgen. Daarom wou ik hier op dit forum vriendelijk vragen wat de mogelijkheden allemaal zijn om dit op te lossen, van TNT verwacht ik geen medewerking na al die telefoontjes, vragenlijsten en mailtjes waarop niet geantwoord wordt.

ggiizzzziiee
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2007 01:52

Re: TNT Post komt aan de deur maar belt niet aan

Ongelezen bericht door ggiizzzziiee »

Alle goedbedoelde reakties ten spijt met (onterecht) commentaar over mensen die klagen.
Niemand schijnt te weten dat de nieuw aangenomen chauffeurs van pakketten PER STUK betaald worden.Hoe meer pakketten je 'kwijt"bent hoe meer je verdiend!
Dat is dus echt de reden dat spullen van klanten overal maar neergedonderd worden en verdwijnen.
Dit moet dus echt stoppen,want er gebeuren nu hele vreemde dingen met pakketten.En klanten,zoals u en ik,worden voor leugenaars uitgemaakt!
Mensen,klachten blijven indienen en volhouden.
Ik ben NOG LANG niet klaar met TNT Post.

Deborah82
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 feb 2007 16:45

Re: TNT Post komt aan de deur maar belt niet aan

Ongelezen bericht door Deborah82 »

Laatst had ik een informatie pakket aangevraagt waar ik na een paar dagen een mail over kreeg van de verzender...wat ik van de info vond...welke info? Ik had niks gekregen. En aangezien ze hier ook alles maar overal en nergens dumpen dacht ik dat het weer ergens anders verdaagd was. Soms zelf in een andere straat maar wel met hetzelfde nummer :? Gelukkig woon ik in een dorp waar de mensen het je dan nog komen brengen, we spelen dus zelf maar voor postbode.
De beste vrouw weer een pakketje gestuurd die ik na een paar dagen wel kreeg. Kreeg ik van haar weer een mailtje dat het andere, eerste pakketje terug was bezorgd bij haar met de mededeling dat het adres niet bestond....Ik stond perplex...Mijn huis bestaat niet bij de TNT post..of toch wel?

Paul1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2011 11:48

Re: TNT Post komt aan de deur maar belt niet aan

Ongelezen bericht door Paul1234 »

Dit onderwerp is 3 jaar geleden gestart, maar het is nog even actueel.
Ik bestel veel op internet en ben er inmiddels aan gewend dat ze de helft van de tijd niet aanbellen.
Als er nu een optie was dat ALLES ALTIJD op het postkantoor af te halen was, dan deed ik dat, maar nu ben je gewoon afhankelijk van zo'n chauffeur of hij die dag haast dan wel zin heeft of niet.
Als iets door de TNT bezorgd moet worden, moet je gewoon standaard 1 of 2 dagen bij de levertijd optellen. That's the way it is....

Bimark
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 sep 2011 18:25

Re: TNT Post komt aan de deur maar belt niet aan

Ongelezen bericht door Bimark »

Zeker nog steeds actueel. Ik kreeg laatst na 3 weken te hebben gewacht op een bestelling, het dan eindelijk geleverd.... waarom er opstond 'geweigerd' kon de pakketdienst mij niet verstellen. Raar zeg, alsof ik een pakketje wat ik zelf bestel, ga weigeren aan de deur om vervolgens de deurmat warm te houden tot het pakketje komt. Yeah right

Gesloten