LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Container reiniging
-
Container reiniging
zaterdagavond 4 december kwam er bij mij een man aan de deur van een of ander bedrijf dat containers reinigt. De naam van het bedrijf weet ik niet meer.
Ze hadden een aanbieding dat voor €6!! per jaar, mijn grijze container bij elke leging gereinigd zou worden.
Dat is natuurlijk erg goedkoop, maar ik vertrouwde het niet. Dus ik heb nee gezegd. Waarop deze man wel een beetje brutaal reageerde.
Zijn er meer mensen die zo'n verhaal de afgelopen tijd aan de deur hebben gehad?
Ze hadden een aanbieding dat voor €6!! per jaar, mijn grijze container bij elke leging gereinigd zou worden.
Dat is natuurlijk erg goedkoop, maar ik vertrouwde het niet. Dus ik heb nee gezegd. Waarop deze man wel een beetje brutaal reageerde.
Zijn er meer mensen die zo'n verhaal de afgelopen tijd aan de deur hebben gehad?
Re: Container reiniging
Ik woon in Vlaardingen en heb dit ook meegemaakt. Om de zoveel tijd komen ze langs de deur om nieuwe klanten aan te trekken. Ik heb mij ingeschreven en nu maken ze om de zoveel tijd de grijze bak schoon.
zet zelf de spuit er op , is nog goedkoper:-)
Heel verstandig dat je nee hebt gezegd, want het zijn namelijk oplichters. Zie o.a. dit topic. Aan de deur beweren ze vaak dat het om € 6,- per jaar gaat, maar in het echt gaat het om € 6,- per maand = € 72,- per jaar. Containers worden vaak helemaal niet gereinigd en als je ervan af wil, moet je twee à drie maanden van tevoren opzeggen. Als je dit niet aangetekend doet, komt je brief "blijkbaar niet aan". Maar zelfs als je wel tijdig en aangetekend opzegt, moet je ervoor zorgen dat je ook de automatische afschrijving blokkeert, anders blijven ze abonnementsgeld afschrijven.
Ik ben ook klant geweest bij deze oplichters en heb creatief moeten zijn om ervan af te komen. Nooit mee in zee gaan dus.
Ik ben ook klant geweest bij deze oplichters en heb creatief moeten zijn om ervan af te komen. Nooit mee in zee gaan dus.
Als je even serieus over nadenkt, kan het toch niet voor dit bedrag.Ze hadden een aanbieding dat voor €6!! per jaar, mijn grijze container bij elke leging gereinigd zou worden.
De container wordt twee keer per maand gelegd (tenminste bij ons), dat betekend, dat dit bedrijf 24 keer per jaar voor € 6,00 de container schoon gaat maken.
Dit doe ik al jaren, zoals ciske hier verteld/schrijft.
ciske schreef:zet zelf de spuit er op , is nog goedkoper:-)
Helemaal mee eens.hobby1 schreef:Als je even serieus over nadenkt, kan het toch niet voor dit bedrag.Ze hadden een aanbieding dat voor €6!! per jaar, mijn grijze container bij elke leging gereinigd zou worden.
Ik kan niet begrijpen dat mensen serieus denken dat voor € 6,- per jaar de bak na iedere lediging gereinigd kan worden. Eens even uitgaande van 1 lediging per 2 weken, dat zijn 26 ledigingen per jaar = € 0,23 per reinigingsbeurt.
Dus nog minder, dan bij ons.(€ 0,25 p/b)Emmy75 schreef:Helemaal mee eens.hobby1 schreef:Als je even serieus over nadenkt, kan het toch niet voor dit bedrag.Ze hadden een aanbieding dat voor €6!! per jaar, mijn grijze container bij elke leging gereinigd zou worden.
Ik kan niet begrijpen dat mensen serieus denken dat voor € 6,- per jaar de bak na iedere lediging gereinigd kan worden. Eens even uitgaande van 1 lediging per 2 weken, dat zijn 26 ledigingen per jaar = € 0,23 per reinigingsbeurt.
Officieel maar 24 beurten , i.v.m. vriezen in December, maar in de praktijk nog minder, omdat alles in de container vastvriest, in de winterperiode, en deze niet volledig kan gelegd worden.
in gemeente sudwestfryslan sneek en omgeving zijn ze ook geweest. heb ze naar de vaart bij de voordeur gewezen en vermeld dat ik hier water genoeg heb. onderling praten hadden het over het ROTVOLK in onze gemeente.
irri trouwens dat ze aanbelden ondanks een antiverkoopsticker op de deur
irri trouwens dat ze aanbelden ondanks een antiverkoopsticker op de deur
De brutaliteit van die lui kent geen grenzen.mihoen schreef: irri trouwens dat ze aanbelden ondanks een antiverkoopsticker op de deur
Hier (in Eindhoven) hebben we een A4 met de tekst "aan de deur wordt niet gekocht" op de deur hangen. Toch belden ze hier ook aan.
Laatst gewijzigd door walthanas op 18 okt 2011 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij belde ze ook aan, en dat terwijl ook ik een sticker op de deur heb met Nee, geen verkopers, collectanten, etc. Dit was in Zaandam.
Hallo,
Heb hier veel negatiefs gelezen over BDR. Zit daar zelf ook bij en wil er weg. Heeft iemand goede ervaringen met een of ander bedrijf? Wie kent BCS uit Strijen? Dank alvast voor de reacties!
Heb hier veel negatiefs gelezen over BDR. Zit daar zelf ook bij en wil er weg. Heeft iemand goede ervaringen met een of ander bedrijf? Wie kent BCS uit Strijen? Dank alvast voor de reacties!