Ik heb de aeroccino nu 3 jaar en ook een als kado gegeven aan mijn ouders.
Apparaat van mijn ouders :
Na +- 1 jaar ging de eerste kapot bij mijn ouders, netjes vervangen. Na +- 8 maanden ging deze nieuwe ook kapot. Weer vervangen, nu door een nieuwer model. Maar... ook deze is na zo'n anderhalf jaar kapot gegaan.
Mijn apparaat:
Ik had iets meer geluk, de eerste overleefde 1 1/2 jaar. Vervangen door het nieuwe model. Maar ook deze is inmiddels kapot (weer na zo'n .
En ja... na 2 jaar zit er geen garantie meer op, geen coulance, niets!!
Reparatie loont niet volgens nespresso, dus ik kan een nieuwe kopen!?
Daarnaast koekten beide modellen erg snel aan, na zo'n 3 maanden 2maal daags gebruik. Ook al werden ze na ieder gebruik met een microfiber doekje schoongemaakt na het omspoelen.
Ook de garde sprong er na zo'n 6 maanden regelmatig vanaf met als resultaat half opgeschuimde melk die te warm is om nogmaals te schuimen.
Ik vind 65,- voor een levensduur van 1 1/2 - 2 jaar erg slecht!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aeroccino Nespresso
Re: Aeroccino Nespresso
In het andere topic heb ik aangegeven hoe deze met niet al teveel kosten gerepareerd kan worden.Reparatie loont niet volgens nespresso, dus ik kan een nieuwe kopen!?
Dankje... wordt voor mij een kroonsteentje
Maar onvrede over Nespresso blijft.. zo'n apparaat moet toch een jaar of 4/5 mee kunnen gaan! Ook de laag die zorgt dat het niet aankoekt zou beter moeten.
Maar onvrede over Nespresso blijft.. zo'n apparaat moet toch een jaar of 4/5 mee kunnen gaan! Ook de laag die zorgt dat het niet aankoekt zou beter moeten.
Waar kan ik diezelfde topic vinden ? We hebben hetzelfde probleem met de motor net na verstrijken garantie.bprosman schreef:In het andere topic heb ik aangegeven hoe deze met niet al teveel kosten gerepareerd kan worden.Reparatie loont niet volgens nespresso, dus ik kan een nieuwe kopen!?