NOOIT MEER OXXIO!!!
Ik ben zo dom geweest om mij zo'n "slimme meter" te laten aansmeren door Oxxio.
Ik dacht met een "slimme meter" iets duurzaams in huis te halen, iets wat gericht was op de toekomst, zoals het werd voorgesteld en op mij over kwam.
Volgens Oxxio bespaar je energie met deze meter.
Dat duurzaam en besparen valt dus erg tegen.
De door mij aangeschafte zonnepanelen (= duurzaam) waren direct al een struikelblok voor deze "slimme meter". Dat kan hij dus gewoon niet aan.
Het "slim" zijn houdt bij deze meter dan al gauw op.
De teruglevering kan niet gemeten worden en Oxxio heeft ook geen andere meter die dit wel kan ( = niet toekomst gericht).
Ik was dus verplicht om vrij snel de "slimme meter" door mijn netwerkbeheerder te laten vervangen voor een bedrag van maar liefst € 196,00.
Wanneer ik mij niet had laten overhalen een "slimme meter" te laten installeren, dan was deze meterwissel helemaal GRATIS geweest.
De netwerkbeheerder adviseerde mij om eerst bij Oxxio na te vragen of dit kostenloos kon.
"Geen enkel probleem" vertelde de medewerker van Oxxio mij, de meterhuur stopt zodra wij de meter retour hebben ontvangen, zoals ook staat in de voorwaarden art. 4.8
Nu blijkt echter ineens dat ik tot 3 jaar na de plaatsing van de meters toch meterhuur moet blijven betalen voor deze al lang verwijderde waardeloze "slimme meter".
Totaal kost mijn beslissing om een "slimme meter" te nemen mij dus ruim € 268,00.
Ik ben van mening dat de propaganda die Oxxio voor de "slimme meter" maakt dus erg misleidend is.
OXXIO...BEDANKT.....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "slimme meter" van Oxxio niet zo slim....
-
Re: "slimme meter" van Oxxio niet zo slim....
Er komt hier regelmatig een "verkoper" van Oxxio aan de deur.
Ze proberen met hun gladde praatjes en zeer opdringerige tactieken je van alles aan te smeren.
Bij mijn vrouw werd al een voet tussen de deur gezet, terwijl ze al zeer duidelijk een aantal keer geen interesse had gezegd.
Oxxio: Gewoon negeren en niets bij afnemen. Laat ze eerst maar eens manieren leren.
Ze proberen met hun gladde praatjes en zeer opdringerige tactieken je van alles aan te smeren.
Bij mijn vrouw werd al een voet tussen de deur gezet, terwijl ze al zeer duidelijk een aantal keer geen interesse had gezegd.
Oxxio: Gewoon negeren en niets bij afnemen. Laat ze eerst maar eens manieren leren.
-
- Contacteer:
Beste borgward en Erwin uit Oosterhout,
Allereerst excuses voor uw negatieve ervaringen met Oxxio. Wij willen voor u allebei de zaak graag verder uitzoeken. Daarom verzoeken wij uw gegevens door te geven via [email protected].
@borgward Wij willen u verzoeken uw klantnummer door te geven zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken.
@Erwin uit Oosterhout Wilt u uw postcode, huisnummer en het tijdstip/datum dat onze verkoper langs kwam doorgeven. Wij kunnen dan uitzoeken om welke verkoper het gaat en hem aanspreken op zijn gedrag. Wij schrikken erg van dit bericht en willen dit gedrag in de toekomst voorkomen.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
Allereerst excuses voor uw negatieve ervaringen met Oxxio. Wij willen voor u allebei de zaak graag verder uitzoeken. Daarom verzoeken wij uw gegevens door te geven via [email protected].
@borgward Wij willen u verzoeken uw klantnummer door te geven zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken.
@Erwin uit Oosterhout Wilt u uw postcode, huisnummer en het tijdstip/datum dat onze verkoper langs kwam doorgeven. Wij kunnen dan uitzoeken om welke verkoper het gaat en hem aanspreken op zijn gedrag. Wij schrikken erg van dit bericht en willen dit gedrag in de toekomst voorkomen.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
-
Fabienne,
je hoeft niet specifiek 1 verkoper aan te spreken op zijn gedrag. Je mag ze gerust allemaal aanspreken.
Overigens heb ik dit al 2x doorgegeven aan Oxxio.
In elk geval is na de 1x niks veranderd bij de verkopers.
Echter toen deed ik zelf open.
Ik heb zelfs al melding gemaakt bij de politie, die kunnen er echter niets mee doen.
Groet,
Erwin
je hoeft niet specifiek 1 verkoper aan te spreken op zijn gedrag. Je mag ze gerust allemaal aanspreken.
Overigens heb ik dit al 2x doorgegeven aan Oxxio.
In elk geval is na de 1x niks veranderd bij de verkopers.
Echter toen deed ik zelf open.
Ik heb zelfs al melding gemaakt bij de politie, die kunnen er echter niets mee doen.
Groet,
Erwin