LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eerst wehkamp.nl maar voor ons als laatste
eerst wehkamp.nl maar voor ons als laatste
Vorige week donderdag hebben wij bij wehkamp een computer besteld, wij hadden deze nodig voor ons bedrijf en omdat wehkamp vermelde dat als je 's avonds voor 22 uur besteld het artikel de volgende dag in huis hebt, wel nog even voor de zekerheid gebeld of dat echt ging lukken en dat was geen probleem.
Vrijdag werd alleen de computer niet geleverd en wij gebeld toen werd ons verteld dat wij even moesten afwachten en dat hij zeker kwam, na later tegen de avond weer gebeld te hebben bleek dat zei hem niet hadden verstuurd omdat wij voor een acceptgiro betaling hadden gekozen en ze eerst een vragenbrief naar ons toe gingen sturen, alleen wij hebben toen verteld dat dit te lang ging duren omdat we de computer vorig weekend al nodig hadden.
Toen is ons verteld dat wij hem die vrijdag dan beter opnieuw konden bestellen en direct per ideal betalen, dit hebben wij gedaan, de computer zou dan de volgende dag bezorgd worden, helaas werd deze zaterdag niet bezorgd,
wij op maandag weer bellen en de computer zou dan die dag komen, aan het eind van de dag weer geen computer..
Ik zal het verhaal verders niet te lang maken maar inmiddels is het Donderdag en wachten wij nog steeds op een computer die binnen een dag geleverd zou worden, tot nu toe hebben wij veertien keer een medewerker van wehkamp gesproken en de één maakt het nog gekker als de andere, de één verteld dat hij drie keer is opgestuurd en drie keer is kwijt geraakt, de ander verteld dat wij rustig af moeten wachten en nog weer een andere maakt het helemaal mooi, die verteld dat het uit handen is gegeven aan de afdeling fraude (ze noemen hun klanten dus fraudeurs)
Het treurige is ook dat de klantenservice niet voor een oplossing kan zorgen en ze zeggen van gewoon blijven wachten, maar ik ben mijn geld kwijt en heb ook nog eens geen computer, van de klanten service per mail ene Ellen Boone word je helemaal niks wijzer want zei stuurt alleen standaard mails, vanmiddag reageerde ze als volgt op mijn klacht:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij bieden u onze excuses aan voor de late reactie. Volgens onze gegevens is de kwestie inmiddels opgelost.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
Wehkamp.nl
Wat moet ik hiermee want het is nog steeds niet opgelost en mijn bestelling is nog niet in huis en zelfs niet eens verstuurd door wehkamp, de volgende keer rij ik weer lekker naar bcc en neem de computer binnen vijf minuten mee naar huis,
ohja frits pieters van wehkamp die hier steeds op het forum zit reageerd ook niet op mijn mail..
Een bedrijf staat met goed personeel en een goede service, hun roepen eerst wehkamp.nl op tv maar voor mij echt als laatste wehkamp.nl
met vriendelijke groeten: John
Vrijdag werd alleen de computer niet geleverd en wij gebeld toen werd ons verteld dat wij even moesten afwachten en dat hij zeker kwam, na later tegen de avond weer gebeld te hebben bleek dat zei hem niet hadden verstuurd omdat wij voor een acceptgiro betaling hadden gekozen en ze eerst een vragenbrief naar ons toe gingen sturen, alleen wij hebben toen verteld dat dit te lang ging duren omdat we de computer vorig weekend al nodig hadden.
Toen is ons verteld dat wij hem die vrijdag dan beter opnieuw konden bestellen en direct per ideal betalen, dit hebben wij gedaan, de computer zou dan de volgende dag bezorgd worden, helaas werd deze zaterdag niet bezorgd,
wij op maandag weer bellen en de computer zou dan die dag komen, aan het eind van de dag weer geen computer..
Ik zal het verhaal verders niet te lang maken maar inmiddels is het Donderdag en wachten wij nog steeds op een computer die binnen een dag geleverd zou worden, tot nu toe hebben wij veertien keer een medewerker van wehkamp gesproken en de één maakt het nog gekker als de andere, de één verteld dat hij drie keer is opgestuurd en drie keer is kwijt geraakt, de ander verteld dat wij rustig af moeten wachten en nog weer een andere maakt het helemaal mooi, die verteld dat het uit handen is gegeven aan de afdeling fraude (ze noemen hun klanten dus fraudeurs)
Het treurige is ook dat de klantenservice niet voor een oplossing kan zorgen en ze zeggen van gewoon blijven wachten, maar ik ben mijn geld kwijt en heb ook nog eens geen computer, van de klanten service per mail ene Ellen Boone word je helemaal niks wijzer want zei stuurt alleen standaard mails, vanmiddag reageerde ze als volgt op mijn klacht:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij bieden u onze excuses aan voor de late reactie. Volgens onze gegevens is de kwestie inmiddels opgelost.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
Wehkamp.nl
Wat moet ik hiermee want het is nog steeds niet opgelost en mijn bestelling is nog niet in huis en zelfs niet eens verstuurd door wehkamp, de volgende keer rij ik weer lekker naar bcc en neem de computer binnen vijf minuten mee naar huis,
ohja frits pieters van wehkamp die hier steeds op het forum zit reageerd ook niet op mijn mail..
Een bedrijf staat met goed personeel en een goede service, hun roepen eerst wehkamp.nl op tv maar voor mij echt als laatste wehkamp.nl
met vriendelijke groeten: John
Re: eerst wehkamp.nl maar voor ons als laatste
Ik lees net op een ander forum dat Ellen Boone de mail niet stuurt maar dat die naam onder een door robots gestuurde mail staat en dat ik dus al meerdere mails van een robot heb gehad die niks oplossen, terugbel afspraken komt wehkamp al een week niet na en ook kan ik na veel aandringen geen afdelingshoofd te spreken krijgen, ze zorgen dat je niet voorbij de eerste lijns medewerkers kan komen, en vertellen dat het afdelingshoofd in een ander pand zit en geen telefoonnummer heeft..blablabla..als dat echt waar is dan is het wel een heel erg ongeregelde boel daar..
Vroeger werd je als klant behandeld, nu word je afgewimpeld, hopelijk word de concurrentie wat heftiger en krijg wehkamp ook weer hart voor de klanten..
Vroeger werd je als klant behandeld, nu word je afgewimpeld, hopelijk word de concurrentie wat heftiger en krijg wehkamp ook weer hart voor de klanten..
-
- Contacteer:
Stuur ze een formele ingebrekestelling.
Geef aan (als je dat wilt) dat ze nog 2 dagen hebben om alles te leveren, en zo niet, dat ze nog 4 dagen hebben om tot volledige terugbetaling over te gaan.
Zo niet, volgt aangifte, en ga je het geld via juridische weg terughalen waarbij alle bijkomende kosten verhaald zullen worden.
Geef aan (als je dat wilt) dat ze nog 2 dagen hebben om alles te leveren, en zo niet, dat ze nog 4 dagen hebben om tot volledige terugbetaling over te gaan.
Zo niet, volgt aangifte, en ga je het geld via juridische weg terughalen waarbij alle bijkomende kosten verhaald zullen worden.
Als je het geld toch had had je beter naar de winkel kunnen gaan, dan was je ervan verzekerd dat je direct een pc had.
Dáár gaat het al fout! Rest van het verhaal is natuurlijk ook al redelijk dramatisch.johnha schreef:Vorige week donderdag hebben wij bij wehkamp een computer besteld, wij hadden deze nodig voor ons bedrijf...
Soms is een aanbieding van 250 euro voordeliger als bij Officecentre wel erg interessant voor een kleine zelfstandige, en als je computer dan 's avonds kapot gaat en ze vertellen je dat je hem de volgende dag al in huis kan hebben ja dan klinkt dat goed, maar als ik het had geweten was ik er nooit aan begonnen..net toen ik maar weer eens belde vertelde ze dat ze me pas over 7 werkdagen meer duidelijkheid kunnen geven, iedere dag vertellen ze wat anders, volgens mij gebruikt wehkamp echt een budget callcenter met heel goedkoop personeel, want een oplossing bieden ze niet..
Inmiddels is het maandag en nog steeds geen bestelling in huis, en ook nog mijn geld kwijt, als ik op de website van thuiswinkel waarborg kijk lijkt het dat wehkamp daar niet eens lid van is en dat ze gewoon hun eigen regels maken, ook de klantenservice helpt mij na 16 keer contact gehad te hebben niets verder, ook kan je gewoon geen leidingevende aan de lijn krijgen bij ze..
Weet niet waar je gekeken hebt, maar Wehkamp staat er echt wel bij hoor
http://www.thuiswinkel.org even kijken bij ledenlijst, en de w van wehkamp.
maar blijft idd wel belachelijk dat het nog niet duidelijk is over hoe en wat. Moet zeggen dat ik alleen maar prima ervaringen heb met Wehkamp. Afspraken altijd nagekomen en retouren ook altijd redelijk vlot verwerkt.
Brieziet
http://www.thuiswinkel.org even kijken bij ledenlijst, en de w van wehkamp.
maar blijft idd wel belachelijk dat het nog niet duidelijk is over hoe en wat. Moet zeggen dat ik alleen maar prima ervaringen heb met Wehkamp. Afspraken altijd nagekomen en retouren ook altijd redelijk vlot verwerkt.
Brieziet
-
Geachte heer, mevrouw "johnha"
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
Klinkt goed Frits Pieters maar is dit geen zoethoudertje voor de lezers van dit forum, ik heb u vier dagen terug al gemaild op het mailadres wat u geeft maar krijg geen reactie/oplossing..
Oh !?johnha schreef:Klinkt goed Frits Pieters maar is dit geen zoethoudertje voor de lezers van dit forum, ik heb u vier dagen terug al gemaild op het mailadres wat u geeft maar krijg geen reactie/oplossing..
Hoop dat je iets hier laat horen Johnha of het opgelost gaat worden voor je.
Leuk dat Frits Pieters van Wehkamp hier op het forum doet alsof hij het probleem gaat oplossen, alleen op de diverse mails naar hem hebben wij nog niet één reactie...word vervolgd
Ik wilde als bedrijf bij Wehkamp een Tablet bestellen. Ik kon geen account aanmaken als bedrijf, klantenservice gebeld, ik moest mijn bestelling als bedrijf per email doen. Email gestuurd erbij gezet dat er spoed bij is ivm zakenreis, na 1 dag gebeld, klantenservice kan niets zien, weet niets kan mij niet met de juiste persoon doorverbinden, dit herhaalt zich 3 dagen achtereen. Inmiddels een emailtje ontvangen dat ze mijn klantnummer nodig hebben om de bestelling af te ronden, ik heb dus geen klantnummer ! Dit ook gemaild en ook maar een klachtformulier ingevuld. Na 2 dagen standaard email ontvangen dat bedrijven aan bepaalde voorwaarden moeten doen en vooraf moeten betalen. Teruggemaild dat ik aan alle voorwaarden voldoe en vooraf wil betalen. Geen reactie, vandaag weer dezelfde email ontvangen dat ik aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Dit alles speelt nu 9 dagen en nog altijd geen Tablet op het bedrijf. Ik dacht na 2 dagen ik ga de Tablet wel met mijn prive klantnr. bestellen maar de aanbieding was afgelopen. Afgelopen donderdag was de Tablet weer in de aanbieding, weliswaar 10 euro duurder dan de week ervoor, en ik heb de Tablet prive besteld donderdagavond en heb hem zaterdag (net op tijd voor de zakenreis) afgehaald op het afhaalpunt.
Ik snap er helemaal niets van dat Wehkamp zo met zijn zakelijke klanten omgaat !! Ik heb vandaag een klachtenbrief naar Wehkamp gestuurd.
Ik snap er helemaal niets van dat Wehkamp zo met zijn zakelijke klanten omgaat !! Ik heb vandaag een klachtenbrief naar Wehkamp gestuurd.
@
Dit bericht is conform de aanwijzingen van collega newmickey verwijderd.
Met dank, Maxiem.
Dit bericht is conform de aanwijzingen van collega newmickey verwijderd.
Met dank, Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 29 mei 2012 21:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Maxiem:
Klein detail, Liesje is als bedrijf niet goed geholpen maar als privé consument juist uitstekend ("prive besteld donderdagavond en heb hem zaterdag afgehaald").
Jouw lijstje biedt daar géén oplossing voor. Dit zijn allemaal consumentenfora, géén B2B fora. (die zijn er geloof ik ook niet, maar ik wil gaarne gecorrigeerd worden op dat punt)
Klein detail, Liesje is als bedrijf niet goed geholpen maar als privé consument juist uitstekend ("prive besteld donderdagavond en heb hem zaterdag afgehaald").
Jouw lijstje biedt daar géén oplossing voor. Dit zijn allemaal consumentenfora, géén B2B fora. (die zijn er geloof ik ook niet, maar ik wil gaarne gecorrigeerd worden op dat punt)
Zoiets bedoel je?newmikey schreef:Maxiem: