LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Lennytje

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Lennytje »

Ik heb dus kaarten voor 1e ring gekregen i.p.v. vloerkaarten, en dus ook meer betaald!
Overigens op mijn mail van vanochtend tot op heden geen reactie gehad!

Maak me zorgen of die tickets wel toegang geven, wie zegt dat dit geen kopietjes zijn?

Zodra ik een reactie heb ontvangen ga ik vragen om financiële tegemoetkoming.

Angel1974

Ongelezen bericht door Angel1974 »

Lennytje schreef:Ik heb dus kaarten voor 1e ring gekregen i.p.v. vloerkaarten, en dus ook meer betaald!
Overigens op mijn mail van vanochtend tot op heden geen reactie gehad!

Maak me zorgen of die tickets wel toegang geven, wie zegt dat dit geen kopietjes zijn?

Zodra ik een reactie heb ontvangen ga ik vragen om financiële tegemoetkoming.
Precies, daar maak ik me dus ook een beetje druk om. En daarnaast, ik bestel niet voor niets arenakaarten om vooraan te staan. Ze kunnen toch niet zomaar iets anders opsturen dan?!

Lennytje

Zojuist een mail eruit gegooid, aangegeven dat ik geld terug wil,per direct. Of de juiste kaarten krijg toegezonden.
Daarnaast aangegeven dat ik het geld voor het aangetekend verzenden terug wil hebben.

Wachten maar weer af!

PS:Angel1974,we staan wel op dezelfde plek!Ook ik heb:
Ingang Oost
Staanplaatsen
1e Ring
Laatst gewijzigd door Lennytje op 14 okt 2011 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Lennytje

Let op! Krijg zojuist mail binnen:

Geachte heer / mevrouw,
Onlangs hebben wij uw bestelling naar u toegezonden. Bij controle is gebleken dat uw zending per gewone post is verzonden en u aan ons kosten heeft betaald voor een aangetekende zending. Wij zullen deze kosten dan ook aan u terugstorten en zult deze binnen 3 werkdagen van ons hebben ontvangen. Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Ticketloket

Nu de rest nog...

Angel1974

Lennytje schreef:Zojuist een mail eruit gegooid, aangegeven dat ik geld terug wil,per direct. Of de juiste kaarten krijg toegezonden.
Daarnaast aangegeven dat ik het geld voor het aangetekend verzenden terug wil hebben.

Wachten maar weer af!

PS:Angel1974,we staan wel op dezelfde plek!Ook ik heb:
Ingang Oost
Staanplaatsen
1e Ring

Op welke naam staan jullie tickets? Zou wel heel bijzonder zijn als dezelfde naam er ook nog eens op staat... Anyway, ik eis ook mijn geld terug. Ben al aan het zoeken elders aan arenakaarten te komen. Ik laat me echt een avondje Lenny niet door mijn neus boren...zucht...

Lennytje

Die van mij staan op de volgende naam:
P.W****
klantnummer: *******

Angel1974

Lennytje schreef:Die van mij staan op de volgende naam:
P.W*****
klantnummer: ******

Oh nee, toch een andere naam... Naja, wel gezellig dat we samen in een vak staan, maar ik ga toch liever voor front row bij het podium, haha. Jeetje zeg wat een gedoe allemaal. Ik hoop echt zo dat we gewoon ons geld teruggestort krijgen... :(

Woutervandruten

Ongelezen bericht door Woutervandruten »

Hallo,

Hier precies hetzelfde verhaal. Ook kaarten besteld voor het concert van Lenny Kravitz ter waarde van 175 euro. Vandaag kreeg ik de tickets in de brievenbus terwijl ik ze ook aangetekend wou laten versturen, waar ik ook voor betaald heb. Toen ik op de tickets keek bleken ze maar 50 euro per stuk te zijn en zag ik bij klantnaam een heel andere persoon staan. Ik heb hier zo lang naar uit gekeken en dan krijg je 3e rangs kaarten terwijl je 1e rangs kaarten besteld hebt. Het alle ergste is nog dat het waarschijnlijk ook nog eens kopietjes zijn van een origineel ticket en je niet eens binnenkomt. Ik heb al 2 mails gestuurd naar ticketloket en kreeg dit terug:

[mail correspondentie verwijderd door de moderator]

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen, wel of niet vanuit Hengelo naar Rotterdam reizen, en daar erachter te komen dat je niet toegelaten wordt.
Ik hoop dat radar hierover een uitzending maakt over Ticketloket en ze even voorstelt aan het nederlandse publiek als ZEER ONBETROUWBAAR.

Ik ben echt zeer teleurgesteld. Want ik heb hard gespaard voor deze 1e rangs tickets.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 nov 2011 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Wanneer leren we nu eens met z'n allen dat je kaarten moet kopen via de officiele verkoopkanalen en niet via deze 2e hands websitejes.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

stronkstronk schreef:Wanneer leren we nu eens met z'n allen dat je kaarten moet kopen via de officiele verkoopkanalen en niet via deze 2e hands websitejes.
Zolang mensen dat blijven doen - en zolang verkopers (officiele) van kaarten toestaan dat bedrijven deze kaarten opkomen - zullen ze rustig zo door blijven gaan.

Woutervandruten

Het is voor het eerst dat ik naar een concert ga, en verwacht dat als je bij google "concerten ahoy" intypt en er een website bovenaan staat deze wel betrouwbaar is. Maar blijkbaar werkt dat helaas niet zo.

Op mijn tickets staat wel een afzender, waarschijnlijk zitten ze ook niet eens op die locatie?

Gr. Wouter van Druten

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Woutervandruten schreef:Het is voor het eerst dat ik naar een concert ga, en verwacht dat als je bij google "concerten ahoy" intypt en er een website bovenaan staat deze wel betrouwbaar is. Maar blijkbaar werkt dat helaas niet zo.
Nee - niet echt.
Je kan namenlijk bij google een positie ook kopen.
[Bericht aangepast door de moderator]

De ENIGE methode is via de site van de organisator, danwel via hun officiele verkoopkanaal...

Angel1974

stronkstronk schreef:Wanneer leren we nu eens met z'n allen dat je kaarten moet kopen via de officiele verkoopkanalen en niet via deze 2e hands websitejes.
Helemaal mee eens. Zelf koop ik normalite ook uitsluitend via Live Nation. Echter wilde dit keer mijn vriend me verrassen voor mijn verjaardag en dacht "goedkoper" uit te zijn. Echter zijn de kaarten niet alleen duurder, maar ook nog eens niet juist en krijgen we er een helehoop extra ellende bij. Hoop echt dat RADAR hier aandacht aan besteed. En ik hoop dat we ons geld nog terugzien... :(

Angel1974

Btw, wat gaan degene nu doen wie "ring" plaatsen toegestuurd hebben gekregen ipv arenakaarten?

Woutervandruten

Angel1974 schreef:Btw, wat gaan degene nu doen wie "ring" plaatsen toegestuurd hebben gekregen ipv arenakaarten?
Heb ook geen idee of dit geldige tickets zijn. Zo lang uitgekeken naar dit concert.. :(

Angel1974

Iemand van TROS Radar een ID wat wij in dit geval het beste kunnen doen?

Ticketloket mag toch niet zomaar, onbesproken, andere kaarten toesturen welke ook nog eens een heel stuk goedkoper zijn?! Dit moet dan toch allerminst eerst worden overlegd met desbetreffende klant?

En dan nog eens niet eens de zekerheid hebben of dit wel originele, echte tickets betreft...

balanceg

Ongelezen bericht door balanceg »

Ik was er al bang voor !
en ja hoor ook ik heb de verkeerde kaarten voor het concert van lenny kravitz ontvangen.
wellicht dat radar wat kan betekenen voor ons.
heb inmiddels ook mijn rechtsbijstand ingelicht.

Angel1974

balanceg schreef:Ik was er al bang voor !
en ja hoor ook ik heb de verkeerde kaarten voor het concert van lenny kravitz ontvangen.
wellicht dat radar wat kan betekenen voor ons.
heb inmiddels ook mijn rechtsbijstand ingelicht.

Daar denk ik dus ook aan om maandag maar even te bellen met mijn rechtsbijstand. Ondertussen hoop ik nog wel aan "normale" arenakaarten te komen... :(

Woutervandruten

Na veel mailtje naar Ticketloket over dat ik twee kaarten twv 100 euro heb gekregen van rang 3 terwijl ik voor 175 euro betaald heb voor rang 1 sitplaatsen krijg ik nu deze reactie terug van Ticketloket:

[Bericht aangepast door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels. Gebruikers mogen alleen bijdragen plaatsen waarvan zij de (auteurs)rechten hebben of voor welke zij toestemming hebben om deze bijdragen elektronisch openbaar te maken en te verveelvoudigen.]

Ik heb hier niet eens naar een vergoeding gevraagd maar om nieuwe tickets voor rang 1 zitplaatsen of mijn geld retour op mijn rekening.

Heb geen idee of het nou over echte geldige tickets gaat of over niet geldige kopieën. Als ze 75 euro terug boeken en dit geldige tickets zijn heb ik er vrede mee.

Angel1974

Deze mail hebben wij ook ontvangen. Alleen klopt sowieso die 20 euro al niet. Dit verschil is veel groter. Ook heb ik nog steeds geen lekker gevoel of het nu wel om "echte" tickets gaat... HELP!!! Fijn hoor, normaal gesproken zou je moeten uitkijken naar een concert...nu is het voorlopig alleen maar stress... :S

Gesloten