LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 4jaar en het was gebeurd
4jaar en het was gebeurd
4 jaar heeft de buurman zijn breedbeeld gehad en toen was de beeldbuis kapot het was een model van de eerste type
die koste toen 3500 gulden en als je hem repareerde koste dat 800 gulden toen zij de buurman ik koop gewoon weer een nieuwe tv maar geen breedbeeld de oude van 4 jaar is gedumpt op de stortplaats
dit is ongeveer gebeurd in 2002 en de tv is gekocht in 1998
die koste toen 3500 gulden en als je hem repareerde koste dat 800 gulden toen zij de buurman ik koop gewoon weer een nieuwe tv maar geen breedbeeld de oude van 4 jaar is gedumpt op de stortplaats
dit is ongeveer gebeurd in 2002 en de tv is gekocht in 1998
Re: 4jaar en het was gebeurd
Leestekens gebruiken kan helpen om het verhaal leesbaar te maken.
ik vind het belachgelyk dat een tv van vier jaar oud nu al kapotte beeldbuis heeft.Graag zou ik een reactie van u krygen wat ik met dit geval aan moet omdat de kosten ongeveer 5 a 600euro gaan bedragen,bvd.alwin van den berg.Myn adres is; woldstraat 84,7941ll temeppel. telefoon0522262128.
Geachte lezer
In het forum zijn er al voldoende reacties over de bb problemen
kijk deze maar eens door dan weet u genoeg . vrgr Tim
In het forum zijn er al voldoende reacties over de bb problemen
kijk deze maar eens door dan weet u genoeg . vrgr Tim
Hoi Alwin,
Ik heb eerder een bericht geplaatst op het forum over BB tv`s .
mijn tv was ook 4.5 jaar oud toen de beeldbuis het begaf ,ik heb Philips en Modern een brief geschreven dat de tv niet de eigenschappen had die ik ervan mocht verwachten,omdat er voor een tv een levensduur staat van 8 tot 10 jaar.
Ik heb Op grond van dit argument een vergoeding gekregen,
een gedeelte van Philips en een gedeelte van modern.
Helaas werkte mijn tv na reparatie niet meer als vanouds,rood beeld automatisch op standby springen,kortom de beeldbuis was kapot.
Op grond van de kapotte beeldbuis heb ik een nieuwe soortgelijke tv geeist,het heeft wel wat moeite gekost,want ik heb de geschillencommmissie in moeten schakelen,maar die hebben mij in het gelijk gesteld.
Ik heb nu een splinternieuwe bb tv met een bijbetaling van 245 euro.
modern heeft de kosten moeten betalen die ik heb gemaakt.
Dus gewoon doen .
Als je geen voorbeeld brief kan vinden ,mail maar dan zend ik er jou een toe.
Groet Paco
Ik heb eerder een bericht geplaatst op het forum over BB tv`s .
mijn tv was ook 4.5 jaar oud toen de beeldbuis het begaf ,ik heb Philips en Modern een brief geschreven dat de tv niet de eigenschappen had die ik ervan mocht verwachten,omdat er voor een tv een levensduur staat van 8 tot 10 jaar.
Ik heb Op grond van dit argument een vergoeding gekregen,
een gedeelte van Philips en een gedeelte van modern.
Helaas werkte mijn tv na reparatie niet meer als vanouds,rood beeld automatisch op standby springen,kortom de beeldbuis was kapot.
Op grond van de kapotte beeldbuis heb ik een nieuwe soortgelijke tv geeist,het heeft wel wat moeite gekost,want ik heb de geschillencommmissie in moeten schakelen,maar die hebben mij in het gelijk gesteld.
Ik heb nu een splinternieuwe bb tv met een bijbetaling van 245 euro.
modern heeft de kosten moeten betalen die ik heb gemaakt.
Dus gewoon doen .
Als je geen voorbeeld brief kan vinden ,mail maar dan zend ik er jou een toe.
Groet Paco
Beste Paco,
ik ben in een soort gelijke strijd verwikkeld met Is's. Volgens mij zijn It's en Modern van dezelfde eigenaar. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar jouw brief en uitspraak van de geschillencommissie. Ook zou ik graag de reactie van Modern willen zien. Misschien kan ik er nog mijn voordeel uit halen. Wil je me mailen ([email protected]).
Alvast bedankt.
Marcel
ik ben in een soort gelijke strijd verwikkeld met Is's. Volgens mij zijn It's en Modern van dezelfde eigenaar. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar jouw brief en uitspraak van de geschillencommissie. Ook zou ik graag de reactie van Modern willen zien. Misschien kan ik er nog mijn voordeel uit halen. Wil je me mailen ([email protected]).
Alvast bedankt.
Marcel
beste Paco
mijn breedbeeld tv van jvc heeft het ook naar 3 jaar begeven.
volgens mij mag dat ook nooit voor een tv van 4500 gulden
Heb de tv ook gekocht bij modern
Maar de aankoopbon van modern heb ik niet meer maar ik heb de
bankafschrift van de betaling met de pinpas wel en de orginele
fabrieks fabricage afgestempeld op 14 sept 2000.
zou je aub. mij een voorbeeldbrief willen sturen([email protected])
met vriendelijke groet
herman
mijn breedbeeld tv van jvc heeft het ook naar 3 jaar begeven.
volgens mij mag dat ook nooit voor een tv van 4500 gulden
Heb de tv ook gekocht bij modern
Maar de aankoopbon van modern heb ik niet meer maar ik heb de
bankafschrift van de betaling met de pinpas wel en de orginele
fabrieks fabricage afgestempeld op 14 sept 2000.
zou je aub. mij een voorbeeldbrief willen sturen([email protected])
met vriendelijke groet
herman
Paco heeft een geschil gehad inzake een beeldbuis die na circa 4 jaar het heeft begeven. Helaas sluiten wij ons aan in het rijtje van de ongelukkigen. Wij hebben 3 jaar geleden een Loewe aangeschaft.
Het blijkt dat Loewe een beeldbuis van Philips heeft en dat Philips een deel van de beeldschermen heeft laten vervaardigen in Polen. Deze beeldbuizen schijnen het na circa 4 jaar te begeven. Wij staan nu voor het dilemma om het vervangen van de beeldscherm te moeten betalen of net zoals Paco eventueel eisen dat er een nieuw toestel komt.
De dealer heeft inmiddels wel aangegeven dat de reparatiekosten worden vergoed maar de beeldbuis door ons moet worden betaald.
Gaarne zouden wij via deze weg een voorbeeld van de brief willen ontvangen en de uitspraak van de geschillencommissie.
Vooralsnog laten wij de reparatie nog niet uitvoeren.
Met vriendelijke groeten,
Henk
Het blijkt dat Loewe een beeldbuis van Philips heeft en dat Philips een deel van de beeldschermen heeft laten vervaardigen in Polen. Deze beeldbuizen schijnen het na circa 4 jaar te begeven. Wij staan nu voor het dilemma om het vervangen van de beeldscherm te moeten betalen of net zoals Paco eventueel eisen dat er een nieuw toestel komt.
De dealer heeft inmiddels wel aangegeven dat de reparatiekosten worden vergoed maar de beeldbuis door ons moet worden betaald.
Gaarne zouden wij via deze weg een voorbeeld van de brief willen ontvangen en de uitspraak van de geschillencommissie.
Vooralsnog laten wij de reparatie nog niet uitvoeren.
Met vriendelijke groeten,
Henk
Ons geval is vergelijkbaar: Loewe Xelos, bijna 4 jaar oud met kapotte beeldbuis. Loewe heeft een zgn coulance-regeling, waarbij zij na de garantie nog een bepaalde tijd 50% van de materiaalkosten vergoeden.
Gaat ons uiteindelijk 290 euro kosten; dat was eerst 350, maar we hebben zolang bij de winkelier lopen ze@#@en dat hij er wat afgedaan heeft.
Ik vind het nog steeds een belachelijk hoog bedrag voor zo'n toestel.
Gaat ons uiteindelijk 290 euro kosten; dat was eerst 350, maar we hebben zolang bij de winkelier lopen ze@#@en dat hij er wat afgedaan heeft.
Ik vind het nog steeds een belachelijk hoog bedrag voor zo'n toestel.
hallo Tros Radar in de reacties op jullie site zagen we dat Paco met een voorbeeld brief Philips zover heeft gekregen dat hij geld terug heeft gehad vanwege een kapotte breedbeeld t.v.graag ontvangen wij daar ook informatie over of i.d. Alvast bedankt.
Hallo, ook mijn JVC BB Tv was na 14 maanden defect (kapotte lijntrafo), na veel bellen met Modern consumenten belangen en uiteindelijk de juiste man (chef!) gesproken te hebben werd het oorspronkelijke bedrag van €200,= toch nog verlaagd naar €63,= in vijf minuten tijd.
Het is jammer dat zo een duur apparaat al zo snel kapot gaat en wat mij nog het meeste zorgen baart is of de TV het wel langer volhoud dan de drie maanden welke ik nu als garantie heb gekregen op de reparatie.
Ik wens een ieder succes bij het reclameren en blijf net zolang door zeuren dat je je recht hebt! De mannen en vrouwen van moeten nl in eerste instantie alles afwijzen, scheelt ze een hoop geld!!
tot ziens[/u]
Het is jammer dat zo een duur apparaat al zo snel kapot gaat en wat mij nog het meeste zorgen baart is of de TV het wel langer volhoud dan de drie maanden welke ik nu als garantie heb gekregen op de reparatie.
Ik wens een ieder succes bij het reclameren en blijf net zolang door zeuren dat je je recht hebt! De mannen en vrouwen van moeten nl in eerste instantie alles afwijzen, scheelt ze een hoop geld!!
tot ziens[/u]
Philips vergoed voor een aantal modellen binnen 4 jaar zowel arbeid als beeldbuis. Ik heb na 3,5 jaar niets hoeven te betalen. Na de 4 jaar zijn er speciale coulanceprijzen, voor beeldbuizen.
Heb vergelijkbaar iets, in software-sfeer. Onze mooie JVC bb TV (84 cm) was in de aanbieding omdat deze "van het oude model" was. Was echter uiterlijk nog gelijk aan de toen nieuwe serie. Maakt niet uit, kostte toch nog 1000,- euro. Na precies 14 maanden deed de TV niks meer, maar BCC heeft 'm opgehaald en gerepareerd (duurde wel lang, maar hadden 70cm BB leentoestel, dus op zich netjes afgehandeld). Was iets met een chip o.i.d. Gelukkig hadden we extra garantie (tot 5 jaar), maar het is toch belachelijk dat al die dure merken toch zo snel stuk kunnen gaan, zeker merken als Loewe, Philips, JVC etc. Geeft geen vertrouwen in de agn. "A-merken"
B.t.w.: mijn "schoonvader" had ook een splinternieuwe Philips BB TV gekocht, ook uitlopend model, binnen twee weken stuk, kreeg na ca. 4-6 weken toch het nieuwe model ervan mee, zonder bijbetaling.
B.t.w.: mijn "schoonvader" had ook een splinternieuwe Philips BB TV gekocht, ook uitlopend model, binnen twee weken stuk, kreeg na ca. 4-6 weken toch het nieuwe model ervan mee, zonder bijbetaling.
Ik snap uberhaupt niet dat jullie je die breedbeeld t.v.'s zo laten opdringen.
slechts 4 procent van de uitzendingen is in breedbeeld: de rest niet.
Wat moet je dan met zo'n t.v.????????????????? In hemelsnaam............... je wordt beetgenomen waar je bijstaat: komt nog eens bij dat wanneer je 4/3 kijkt op 16/9 je een vervorming van het beeld krijgt, die niet op te vangen is. Met de mooiste smart zoom niet ............. onzin:
Jullie laten je bedonderen!!!!!!!!!!!!!!
Ex witgoedverkoper.
slechts 4 procent van de uitzendingen is in breedbeeld: de rest niet.
Wat moet je dan met zo'n t.v.????????????????? In hemelsnaam............... je wordt beetgenomen waar je bijstaat: komt nog eens bij dat wanneer je 4/3 kijkt op 16/9 je een vervorming van het beeld krijgt, die niet op te vangen is. Met de mooiste smart zoom niet ............. onzin:
Jullie laten je bedonderen!!!!!!!!!!!!!!
Ex witgoedverkoper.
4% op de kabel misschien, maar bijna 70% op satelliet. onder andere de duitse en britse TV zenden vrijwel alles in breedbeeld uit. U merkt daar niets van als u kabel heeft omdat de kabelmaatschappijen de 4:3 versies doorgeven.
Daarnaast natuurlijk DVDs.
Daarnaast natuurlijk DVDs.
valt me mee dat de ex-witgoedverkoper niet
aankomt met een miele tv.
aankomt met een miele tv.