LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
DREAM
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 feb 2004 15:05

JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door DREAM »

home | privacy | sitemap | webmaster | disclaimer

STARTERS
HUIS EN HYPOTHEEK
GEZIN
PENSIOEN
SPAREN EN BELEGGEN
VERZEKEREN


zoeken
SPAAR SELECT SERVICE CONTACT WERKEN BIJ…



Op de site van Spaarselect kun je lezen:


SPAAR SELECT MISSIE


Maak kennis met Spaar Select

Spaar Select heeft zich sinds 1993 in hoog tempo ontwikkeld tot een betrouwbare onafhankelijke financieel dienstverlener op het gebied van hypotheken, pensioen-, levens- en schadeverzekeringen en spaar- en beleggingsproducten. Na aanpassing van de organisatie aan de gewijzigde marktomstandigheden werkt Spaar Select aan verdere verbetering en verbreding van haar dienstverlening.

Als intermediair voert Spaar Select geen eigen producten, maar biedt het u een keuze uit een scala van innovatieve financiële producten van gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen en financiële instellingen. Waar nodig staat Spaar Select als cliëntenremisier ingeschreven bij de Autoriteit Financiële Markten te Amsterdam onder de naam Spaar Select B.V.

Spaar Select is klantgericht
De producten in het assortiment van Spaar Select zijn bestemd voor de gehele particuliere markt en worden gepresenteerd door deskundige accountmanagers. Zij bezoeken u wanneer ú dat het beste uitkomt en bekijken samen met u op basis van een gedegen inventarisatie hoe u uw financiële wensen zou kunnen realiseren. U krijgt hierdoor een product dat goed past bij uw situatie.

Missie
Spaar Select streeft een langetermijnrelatie met haar klanten na. Daarom staan kernwaarden als ethiek, moraliteit en integriteit hoog in het vaandel. Spaar Select is bovendien op geen enkele manier gelieerd aan een verzekeringsmaatschappij of andere financiële instelling. Hierdoor is de onafhankelijkheid als intermediair volledig gewaarborgd. De pijl in het Spaar Select logo symboliseert treffend het streven naar voortdurende groei door verbetering. Dit streven komt onder meer tot uitdrukking in het permanent aanbieden van opleidingen om de persoonlijke ontwikkeling en groei van de circa 250 medewerkers te stimuleren.

Dicht bij de klanten
Het hoofdkantoor van Spaar Select is gevestigd in Tilburg. Daarnaast beschikt Spaar Select verspreid door heel Nederland over eigen regiokantoren.

HOU A.U.B. OP MET DEZE LEUGENS EN ZORG DAT WE ONS GELD TERUG KRIJGEN VAN JULLIE AFZETPRAKTIJKEN !!!!!

Jack747
Berichten: 411
Lid geworden op: 08 dec 2003 11:48

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door Jack747 »

Ja, wat wil je. Het spreekwoord zegt: Een vos verliest wel zijn haren(spuuglok) maar niet zijn streken (lege BV's).
Artikel uit BN/DeStem van 13-03-2004
Jan Willem te laat voor Top 3


Zaterdag 13 maart 2004 - HIJ KWAM net te laat voor de uitzending, maar de oprichter van Spaar Select, Jan Willem van Dijk, had onbetwist een eerste plaats kunnen halen bij de Top 3 van winnaars en verliezers. Het nieuws dat gemeente Breda slechts een lege BV van Spaar Select aantrof toen zij het beloofde sponsorgeld wilde incasseren, is moeilijk te evenaren. Dus volgt een rechtszaak. Dat het zakelijk tegenzit is één ding, dat een bedrijf een contract dan niet netjes afwerkt, is weer iets anders.


Te laat dus voor Van Dijk. Nu ging een ander met de eerste plaats aan de haal. Bij de verliezers wel te verstaan. De winnaars en verliezers:
Eens een oplichter....


groet,

Jack

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door Sonja »

GELD TERUG.

ZO IS DAT.

EN SNEL EEN BEETJE.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door croosjes »

Hallo iedereen,

De site is vandaag online gezet.
Kijk waar de vereniging voor staat en u kunt zich ook meteen inschrijven.

vrgr. Andre de Croos Vereniging Schadeloosstelling.

WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste mensen,

geregeld zie ik berichten verschijnen dat Spaar Select het zeer moeilijk heeft en dat een (mogelijk) faillissement niet ver meer weg is of een onderwerp met grotendeels dezelfde strekking.
Weet iemand welke vestigingen nog draaien, en waar mensen nog werken?
Want er blijken ook diverse vestigingen alleen nog op "papier" te bestaan.
Het heeft weinig zin om (aangetekende) brieven naar "lege" vestigingen te sturen, ook kunnen mogelijke nog werkzame "adviseurs" dan sneller bereikt worden.
Zowel voor mij als andere misschien nuttige info.
Aangezien ik niet in de directe nabijheid van Breda/ Tilburg woon waar hun hoofdvestiging is/ was kom ik er zelf niet 1-2-3 achter.
Weet iemand wel de antwoorden op bovenstaande vragen?

m.v.g.

justice man 007

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door Pieter »

007,

Je kan er achterkomen of een adviseur nog werkt bij Spaar Select door een e-mail met ontvangst en lees bevestiging te sturen naar <voornaam>.<achternaam>@spaarselect.nl

Mvg Pieter

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door justice man 007 »

:roll:

bedankt Pieter

teamwork/ elkaar helpen en steunen dat is de sleutel tot het succes op algehele (financiële) voldoening.

m.v.g. justice man 007 :wink:

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door JL »

Natuurlijk Luc

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door Sonja »

Hey, ophouden jullie! :lol:

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door JL »

morgen son heeft ze me opgeroepen. groetjes aan mike.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door Sonja »

I know,

sterkte, laat me weten hoe of wat.

crazy world.

Sonny/ :)

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door JL »

tuurlijk weet je toch :wink:

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door Sonja »

Okey he. 8)

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door JL »

Yes :shock:

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door trouble »

Hoi allemaal,

Als jullie info over Spaar Select willen vraag me maar weet veel heel veel.

Samen staan we sterk toch.

Ik hoor het wel

:oops: Trouble

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Wat voor leuke dingen weet je dan allemaal trouble??

wat ik bijv. graag zou willen weten; hoe was de werkwijze van Spaar Select?!

Hoe kwamen de contracten tot stand, werden adviseurs getraint mensen te misleiden of zelfs voor te liegen/ cq andere voorstelling van zaken te geven dan de werkelijke.

Deed Spaar select zoals veel mensen beweerd aan cold-calling (al dan niet indirect)?

Deed Spaar Select aan "nazorg"?? Waarom niet?


Wisten de adviseurs zelf wel wat ze precies adviseerde (en daarmee indirect verkochten?!)

ik hoor het wel als je wat kwijt wilt of zie het wel op het forum

m.v.g. justice man 007

gast_58

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door gast_58 »

Wisten de adviseurs zelf wel wat ze precies adviseerde (en daarmee indirect verkochten?!)

ik denk dat je hier iets zegt waar velen aan voorbij gaan. Sommigen van die adviseurs zullen het best geweten hebben, maar niet allemaal.
Er is die lui bij een training nooit verteld wat ze precies verkochten.
Dat kan ik niet geloven. Wil niet alle vertrouwen in de mensheid kwijt.
Ben dat overigens door de ervaring van een vriend vandaag wel bijna kwijtgeraakt.....
Ilse

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door learner »

Ilse,

Ik ook...

M'n oude tantetje van 82 (nog geen 45 kilo zwaar) op straat beroofd van haar tasje... :(

Terwijl hij het tasje zo uit haar handen kon grissen (ze zei alleen maar: "oohhh, wat doe je nou toch, jongen!") vond de dader het ook nog nodig om even haar hersens aan gort te slaan, haar tegen de grond te gooien en of het nog niet genoeg was haar volledig in elkaar te schoppen... :twisted:

schedelbasisfactuur, neus gebroken, ogen dichtgeslagen, bekken gebroken, inwendig letsel en inwendige bloedingen... :cry:

23 euro en de foto van haar eerste liefde kwijt... :oops:


Maar de dader wordt gelukkig beschermd door de staat, dus ik heb nog 'vertrouwen' in de mensheid... :roll:

moet je nog peultjes...?

mvg, learner... :wink:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Tja Ilse,

waartoe de mens allemaal niet toe in staat is he?! :cry:

gast_58

Re: JE LACHT JE KROM OM DE MISSIE VAN SPAARSELECT

Ongelezen bericht door gast_58 »

Ñou, op zoveel begrip had ik nooit durven hopen. Learner, wat erg toch voor je tante en dan het begrip van justice man....
Dank! Heb zelden zoveel medeleven gevoeld......ben overigens dol op peultjes maar zoveel werk om ze 'schoon' te maken, geef mij maar spruitjes. de burgerlijke lucht spreekt me wel aan.
:roll: :lol:

Gesloten