Ik kan niet wachten op de boze berichten.Productvoorwaarden
• De hotelvouchers zijn vanaf 20 september t/m 2 oktober 2011 in alle Kruidvat filialen te koop zolang de voorraad strekt.
• De hotelvouchers zijn geldig voor overnachtingen op alle dagen van de week in de periode van 20 september 2011 tot en met 31 mei 2012 (inclusief feestdagen) in alle Fletcher hotels en op basis van actiebeschikbaarheid.
• Alle voor de Kruidvat actie beschikbare kamers zijn verdeeld over alle dagen van de week. Van maandag t/m donderdag zijn er in totaal evenveel kamers beschikbaar als van vrijdag t/m zondag.
• Boekingen zijn op basis van actiebeschikbaarheid en volgens het principe:
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Op=Op en Vol =Vol.
• Met uw hotelvoucher kunt u tot en met 29 februari 2012 boeken. Boekingen na 29 februari 2012 worden niet gehonoreerd en de hotelvoucher verliest daarmee tevens haar waarde.
• Alle boekingen dienen te geschieden op basis van een 2-persoonskamer. Derhalve heeft u 2 hotelvouchers per kamer nodig (kinderen tot en met 3 jaar zijn gratis). Een extra bed op de kamer voor een kind ouder dan 3 jaar is mogelijk tegen een meerprijs.
• Boekingen zijn exclusief ontbijt en diner.
• Per boeking dient aan het hotel eenmalig €5,- te worden voldaan voor administratiekosten en toeristenbelasting.
• Boekingen geschieden uitsluitend via internet of telefoon. Derhalve kunt u niet rechtstreeks bij de hotels boeken!
• Het is niet mogelijk een reeds gemaakte boeking te wijzigen of te annuleren.
• Prijs geldig per persoon per nacht.
• Het kan zijn dat dit product, ondanks zorgvuldige inkoop, snel is uitverkocht.
• Op=Op
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruidvat Fletcher
-
Kruidvat Fletcher
Re: Kruidvat Fletcher
Zijn de algemene voorwaarden zo gek dan?
-
Ach, hier alleen al om:hvb013 schreef:Zijn de algemene voorwaarden zo gek dan?
Dan lees ik actiebeschikbaarheid.• Boekingen zijn op basis van actiebeschikbaarheid en volgens het principe:
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Op=Op en Vol =Vol.
• Met uw hotelvoucher kunt u tot en met 29 februari 2012 boeken. Boekingen na 29 februari 2012 worden niet gehonoreerd en de hotelvoucher verliest daarmee tevens haar waarde.
Het kost 12,50 per persoon. Op de veilingsite gaan ze stukken duurder weg. Net nog eentje gezien die voor 55 eu voor 2 personen had geboden.
Ik geloof dat Fletcher-hotels wel heeeeel erg verlegen zit om gasten...
-
Ik vind dat ze erbij moeten vermelden hoeveel kamers per hotel beschikbaar gesteld gaan worden voor de Kruitvat vouchers. Nu kunnen ze zich verschuilen achter "actiebeschikbaarheid".frenchy schreef:Het kost 12,50 per persoon. Op de veilingsite gaan ze stukken duurder weg. Net nog eentje gezien die voor 55 eu voor 2 personen had geboden.
En ik vraag mij af hoe het zit met tot en met 29 februari kan je boeken en de actiebeschikbaarheid loopt tot 31 mei. Vroeg boeken dus.
En natuurlijk kan men dan ook terecht tijdens de feestdagenstronkstronk schreef: Dan lees ik actiebeschikbaarheid.
Dat is inderdaad wachten op klachten.
-
En dan kan je een luxere kamer boeken maar dan wel 20 p.p. bijbetalen (staat (nog ) nergens). Ach zeggen sommige mensen dan: het is altijd goedkoper dan direct bij Fletcher boeken.Emmy75 schreef:En natuurlijk kan men dan ook terecht tijdens de feestdagenstronkstronk schreef: Dan lees ik actiebeschikbaarheid.
Dat is inderdaad wachten op klachten.
geen klacht gelukkig geniet altijd erg van deze actie zelfs in het weekend.
maar is wel zo dat ontbijt er niet bij in zit.
maar moet ook zeggen goedkoop voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dus dan ook niet klagen .
maar gelukkig heb ik altijd geluk gehad met deze actie
maar is wel zo dat ontbijt er niet bij in zit.
maar moet ook zeggen goedkoop voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dus dan ook niet klagen .
maar gelukkig heb ik altijd geluk gehad met deze actie
En wat doet kruidvat verkeerd? Niets toch?
vind ik ook, ik heb ze gekocht , hartstikke leuk !tiepmiep schreef:En wat doet kruidvat verkeerd? Niets toch?
Ga natuurlijk niet als Jan en Alleman vrij is, want dan zijn ze volgeboekt !
Dus we gaan net op dagen , dat iedreen weer " even aan het werk is " ..
.
-
en dan nu eens een positief bericht over het verzilveren van de Fletcher vouchers..
Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Kwaliteit van de hotels verschilt, maar dat geven ze zelf aan door het 3 of 4 sterren systeem te hanteren.
Ervan uitgaande na 5 ervaringen, dat honden overal welkom zijn, stootte ik in hotel Langewold in Roden mijn neus. Na overleg met de dienstdoende manager had men begrip voor de situatie en mochten mijn lab en ik blijven! Fantastisch opgelost dus.
Gisteren had ik voor het eerst een probleem met verziveren. Aangezien de linken niet meer werkten heb ik het hotel van mijn keuze gebeld en kreeg het nummer 034 -7750430 door om te kijken of er een oplossing was.
Nu die was er: ik werd vriendelijk te woord gestaan, alle vouchers op geldigheid gecontroleerd en kreeg vooral de mededeling om bij boeken niet Google te gebruiken, maar de regel erboven!!! Ik denk dat dit een hele belangrijke is, want daarna was boeken geen probleem.
Ook overleg over waar honden nu wel en niet mogen verblijven werd serieus genomen. Mijn tip: bel voor de zekerheid nog even met het betreffende hotel.
Succes met de boekingen, en veel plezier met Fletcher!
Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Kwaliteit van de hotels verschilt, maar dat geven ze zelf aan door het 3 of 4 sterren systeem te hanteren.
Ervan uitgaande na 5 ervaringen, dat honden overal welkom zijn, stootte ik in hotel Langewold in Roden mijn neus. Na overleg met de dienstdoende manager had men begrip voor de situatie en mochten mijn lab en ik blijven! Fantastisch opgelost dus.
Gisteren had ik voor het eerst een probleem met verziveren. Aangezien de linken niet meer werkten heb ik het hotel van mijn keuze gebeld en kreeg het nummer 034 -7750430 door om te kijken of er een oplossing was.
Nu die was er: ik werd vriendelijk te woord gestaan, alle vouchers op geldigheid gecontroleerd en kreeg vooral de mededeling om bij boeken niet Google te gebruiken, maar de regel erboven!!! Ik denk dat dit een hele belangrijke is, want daarna was boeken geen probleem.
Ook overleg over waar honden nu wel en niet mogen verblijven werd serieus genomen. Mijn tip: bel voor de zekerheid nog even met het betreffende hotel.
Succes met de boekingen, en veel plezier met Fletcher!
Beste allemaal,
Ook wij hebben nog een aantal bonnen, 8 om precies te zijn!
Leuke actie dachten wij ook....maar net als de meeste mensen , vis je achter het net.
Let op: Als je wilt boeken via de speciale kruidvatactie, zit alles vol, MAARRRRR; boek je rechtstreeks het Hotel zijn er volop kamers te boeken!
Duidelijk oplichting!
Laat de heer Chris Luken (eigenaar Hotelbon) dat is komen uitleggen in een uitzending bij Radar. En alle mensen die met de bonnen in hun maag gesplitst zitten,hun geld teruggeven!
Ook wij hebben nog een aantal bonnen, 8 om precies te zijn!
Leuke actie dachten wij ook....maar net als de meeste mensen , vis je achter het net.
Let op: Als je wilt boeken via de speciale kruidvatactie, zit alles vol, MAARRRRR; boek je rechtstreeks het Hotel zijn er volop kamers te boeken!
Duidelijk oplichting!
Laat de heer Chris Luken (eigenaar Hotelbon) dat is komen uitleggen in een uitzending bij Radar. En alle mensen die met de bonnen in hun maag gesplitst zitten,hun geld teruggeven!
het is op basis van actie beschikbaarheid en het is logisch dat je niet elk weekend plek hebt maar dat ze die bewaren voor mensen die normaal boeken zonder bonnen
KRUITVAT/FLETCHER HOTELShallo ik ben ook teleur gesteld en ik voel me nogal bedonderd ik heb ook een aantal
hotelvoucher gekocht voor de herft vakantie van het jaar 2011 maar helaas alles was al vol geboekt.
nu is het februari en nu is alles nog vol geboekt,dus nu kan ik de hotelvoucher wel in de papier container doen breng het toch nog wat op voor de gemeente??
ik heb er geen goed woord voor ik heb het helemaal gehad met die kruitvat
hotelvoucher gekocht voor de herft vakantie van het jaar 2011 maar helaas alles was al vol geboekt.
nu is het februari en nu is alles nog vol geboekt,dus nu kan ik de hotelvoucher wel in de papier container doen breng het toch nog wat op voor de gemeente??
ik heb er geen goed woord voor ik heb het helemaal gehad met die kruitvat
-
Vanddag de 29 ste Ik probeer mijn laatste kruidvat fletchter hotel bon te verziveren. Helaas nergens meer een kamer vrij om te reserveren via de kruidvatactie. Dat is toch wel bijzonder bij een keten van 50 hotels.
Dus ik ga nooit weer in op zo'n " aantrekkelijke actie"!
begrijp dat het een late boeking is, maar vorige week nog gekeken toen waren er nog vele kamers in verschillende hotelkamers vrij.....
Dus ik ga nooit weer in op zo'n " aantrekkelijke actie"!
begrijp dat het een late boeking is, maar vorige week nog gekeken toen waren er nog vele kamers in verschillende hotelkamers vrij.....
Mijn vriend en ik hadden twee van deze vouchers cadeau gekregen en genoten van een heerlijk nachtje in een Fletcher hotel.
Gezond verstand erbij houden, ofwel op tijd boeken. Dat weten we van tevoren bij dit soort acties. Daarnaast wat al eerder is gezegd... 12.50 voor een hotel overnachting is geen geld!
Ik hoop dat Kruidvat deze acties blijft houden, zodat wij er van kunnen genieten.
Gezond verstand erbij houden, ofwel op tijd boeken. Dat weten we van tevoren bij dit soort acties. Daarnaast wat al eerder is gezegd... 12.50 voor een hotel overnachting is geen geld!
Ik hoop dat Kruidvat deze acties blijft houden, zodat wij er van kunnen genieten.
hallo,
Wij hadden verleden jaar ook van die bonnetjes gekocht, ondanks dat we bijstands uitkering hebben om zo eens in het jaar toch wat in de zomervakantie met de kinderen te kunnen doen!!
Helaas kwamen we te laat achter dat je voor 1 juli moet boeken (wat het jaar daarvoor niet het geval was!!!! ), en dus 6 bonnen € 11,99 kwijt, wat voor ons heel veel geld is!!!! En de hele vakantie dus helemaal niks meer kunnen doen voor de kinderen!!
We hadden samen met mijn hulp van de Pameijer een brief samen gesteld en opgestuurd, met de hoop dat ze toch nog nog wat begrip kunnen tonen, en in de brief de 6 bonnen bijgevoegd!!!
Maar kruidvat heeft tot nu toe nooit maar moeite gedaan om daarop te reageren!!
Echt schandalig, zo'n groot bedrijf, die niet eens de moeite neemt om je op een correcte wijze in te kunnen lichten!!!
personeel zat, zal je zeggen!
Dat ze niet reageren is inderdaad slordig, maar los daarvan waren jullie gewoon te laat met boeken, en dus is dit jullie eigen schuld, en niet iets waar Kruidvat of Fletcher iets aan kan doen.whchong schreef:
hallo,
Wij hadden verleden jaar ook van die bonnetjes gekocht, ondanks dat we bijstands uitkering hebben om zo eens in het jaar toch wat in de zomervakantie met de kinderen te kunnen doen!!
Helaas kwamen we te laat achter dat je voor 1 juli moet boeken (wat het jaar daarvoor niet het geval was!!!! ), en dus 6 bonnen € 11,99 kwijt, wat voor ons heel veel geld is!!!! En de hele vakantie dus helemaal niks meer kunnen doen voor de kinderen!!
We hadden samen met mijn hulp van de Pameijer een brief samen gesteld en opgestuurd, met de hoop dat ze toch nog nog wat begrip kunnen tonen, en in de brief de 6 bonnen bijgevoegd!!!
Maar kruidvat heeft tot nu toe nooit maar moeite gedaan om daarop te reageren!!
Echt schandalig, zo'n groot bedrijf, die niet eens de moeite neemt om je op een correcte wijze in te kunnen lichten!!!
personeel zat, zal je zeggen!
Laat ik het zo vragen, was je niet boos geweest als ze binnen 3 werkdagen schriftelijk hadden gereageerd, met de mededeling dat jullie zelf verantwoordelijk zijn voor het lezen van de voorwaarden, en er naar te handelen, en ze daarom niks vergoedden?
-
4 Hotelbonnen gekocht om als verassing voor mijn partner een weekend weg te boeken, wegens verjaardag.
Grote teleurstelling, wilde graag naar Hotel Erenstein in Kerkrade. Dit hotel staat mooi op de vouchers van het Kruidvat. Daarom de bonnen gekocht. Ik gelijk boeken, actie start pas 20 sept. 2014. Is er op 24-10-2014 nog maar 1 hotel beschikbaar. Bij Hotel Kasteel Erenstein kun je in alle maanden niet eens op een vrijdag boeken, in het weekend niet beschikbaar
Grote misleiding! Mensen Let op: koop deze bonnen niet als je een weekend weg wil. Deze aktie was ook te mooi om waar te zijn... ik heb me laten misleiden... 40 euro armer.
Via rechtsbijstand ga ik nu stappen ondernemen.
Grote teleurstelling, wilde graag naar Hotel Erenstein in Kerkrade. Dit hotel staat mooi op de vouchers van het Kruidvat. Daarom de bonnen gekocht. Ik gelijk boeken, actie start pas 20 sept. 2014. Is er op 24-10-2014 nog maar 1 hotel beschikbaar. Bij Hotel Kasteel Erenstein kun je in alle maanden niet eens op een vrijdag boeken, in het weekend niet beschikbaar
Grote misleiding! Mensen Let op: koop deze bonnen niet als je een weekend weg wil. Deze aktie was ook te mooi om waar te zijn... ik heb me laten misleiden... 40 euro armer.
Via rechtsbijstand ga ik nu stappen ondernemen.