Inmiddels loopt dit topic al heeeel erg lang. En de oplossingen en klachten die ik voorbij zie komen, zijn dezelfde die ik 1,5 jaar geleden ook had.
Uiteindelijke oplossing van Tele2 hoofdkantoor: U mag opzeggen. U kunt ook blijven, maar de problemen van digitale televisie zijn nog lang niet opgelost, en we weten ook niet hoe lang dit gaat duren.
Wanneer wordt tele 2 zo eerlijk om het in het openbaar toe te geven: digitale televisie van tele 2 werkt nog niet naar behoren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HD tv van Tele2
Re: HD tv van Tele2
langdurige storing bij tele 2
sinds 4 oktober geen digitale tv meer bij tele2.
10 dagen geleden nieuwe decoder en modem gehad en het werkt nog niet
Meerdere keren klantenservice technische dienst aan de lijn gehad zelfs gechat met mevrouw Haaksman van het management team.Beloofd dat ze zouden terug bellen. ook niet gebeurd.
Net weer klantenservice gesproken en toen werd er eindelijk verteld dat het een landelijke storing is.
Dit staat nergens vermeld op hun website dit houden ze geheim. waarom dat vraag ik me ook af.Tele 2 wees eens eerlijk en vertel je klanten wat er aan de hand is. We worden weer van het kastje naar de muur gestuurd.
Schandalig !!!!!!
Vandaag had de klantenservice gezegd dat ze binnen 2 dagen gaan bellen voor de zoveelste keer. Ik geloof er niks meer van.
Hebben er nog meer mensen hier last van.reageer dan op dit forum.
Tele 2 zegt dat ze cheap zijn. Nou inderdaad dat zijn ze inderdaad.De klachtenafhandeling verloopt zeer cheap.
Met een woord het is gewoon een K bedrijf
sinds 4 oktober geen digitale tv meer bij tele2.
10 dagen geleden nieuwe decoder en modem gehad en het werkt nog niet
Meerdere keren klantenservice technische dienst aan de lijn gehad zelfs gechat met mevrouw Haaksman van het management team.Beloofd dat ze zouden terug bellen. ook niet gebeurd.
Net weer klantenservice gesproken en toen werd er eindelijk verteld dat het een landelijke storing is.
Dit staat nergens vermeld op hun website dit houden ze geheim. waarom dat vraag ik me ook af.Tele 2 wees eens eerlijk en vertel je klanten wat er aan de hand is. We worden weer van het kastje naar de muur gestuurd.
Schandalig !!!!!!
Vandaag had de klantenservice gezegd dat ze binnen 2 dagen gaan bellen voor de zoveelste keer. Ik geloof er niks meer van.
Hebben er nog meer mensen hier last van.reageer dan op dit forum.
Tele 2 zegt dat ze cheap zijn. Nou inderdaad dat zijn ze inderdaad.De klachtenafhandeling verloopt zeer cheap.
Met een woord het is gewoon een K bedrijf