LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Libelle

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J. Botman
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2011 16:41

Libelle

Ongelezen bericht door J. Botman »

Na tientallen jaren trouw Libelle-abonnee te zijn geweest, vond ik het genoeg en heb opgezegd. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een aanbieding om de Libelle een jaar lang voor de halve prijs te lezen. Als trouw lezeres betaal je jarenlang de volle mep, als je opzegt kan het ineens voor de halve prijs. Trouw wordt door Libelle niet beloond.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Libelle

Ongelezen bericht door snepke »

J. Botman schreef:Na tientallen jaren trouw Libelle-abonnee te zijn geweest, vond ik het genoeg en heb opgezegd. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een aanbieding om de Libelle een jaar lang voor de halve prijs te lezen. Als trouw lezeres betaal je jarenlang de volle mep, als je opzegt kan het ineens voor de halve prijs. Trouw wordt door Libelle niet beloond.
Dat is niet alleen bij de Libelle,ik heb het met mijn krant gehad.
Had de krant opgezegd,week later word ik gebeld,of ik abonnee wilde blijven,kreeg de krant dan een jaar voor half geld.

Kan je nagaan wat er dan nog aan verdiend wordt,ze geven hem zo voor de helft van het geld

Gesloten