LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Minicam via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Mini12

Minicam via Groupon

Ongelezen bericht door Mini12 »

Afgelopen aug heb ik via Groupon een minicam gekocht voor 99 euro, bij het bedrijf BF Tradedeals. Camera is afgeleverd, maar blijkt niet te werken. Tot op heden is het niet gelukt de camera omgeruild te krijgen bij het bedrijf. Ze zijn slecht te bereiken (of reageren niet) via email en tel. Beloftes worden gedaan en niet nagekomen.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring?

duiner

Re: Minicam via Groupon

Ongelezen bericht door duiner »

Mini12 schreef:Afgelopen aug heb ik via Groupon een minicam gekocht voor 99 euro, bij het bedrijf BF Tradedeals. Camera is afgeleverd, maar blijkt niet te werken. Tot op heden is het niet gelukt de camera omgeruild te krijgen bij het bedrijf. Ze zijn slecht te bereiken (of reageren niet) via email en tel. Beloftes worden gedaan en niet nagekomen.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring?
ik zal nooit zulke dingen kopen, wel de fotoalbums, die heb je zelf in de hand , namelijk
verder doe ik eten , en hotelovernachtingen, die heb je ook zelf in de hand
.

Groupon.nl

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Mini12 kan je mij jouw mailadres sturen dan kan onze Klantenservice je verder helpen!

LadyC

Ongelezen bericht door LadyC »

Dag Mini12, ik zit met hetzelfde probleem Ik probeer nu de camera aan de praat te krijgen, maar dat lukt niet. En BFTradeDeals (het bedrijf) is steeds niet te bereiken!! Heb jij het intussen opgelost of je geld teruggekregen??
Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen??

Suzanne 326

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Hoe kunnen beloftes niet nagekomen worden als er niet wordt gereageerd...?

Mini12

Ongelezen bericht door Mini12 »

Hallo LadyC,

Bij mij is het ondertussen opgelost, in de zin van dat ik mijn geld heb teruggekregen. De eigenaar van het bedrijf kwam, na veel email en tel, persoonlijk aan mijn deur om de camera om te ruilen, maar bij deze ontbrak de batterij, kon er dus niets mee... was er toen helemaal klaar mee. Hij had zelf toegezegd dat ik geld zou terugkrijgen als deze niet in orde was. Heb hem hieraan gehouden en uitgesproken dat ik anders verdere stappen zou ondernemen en eiste dat mijn geld de volgende dag op mijn rekening zou staan. Dat gebeurde.
Ik zou zeggen, blijf volhouden. En anders zou ik je aanraden via een rechtswinkel stappen te ondernemen. Succes.

Groet, Mini12

LadyC

Ongelezen bericht door LadyC »

Hey Mini12, superbedankt voor je reactie! Fijn dat het voor jou is opgelost. Dat zal ik zeker doen! gr.

Gesloten