LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toch niet te geloven! grrr....T-Mobile
Toch niet te geloven! grrr....T-Mobile
Hallo, het is niet te geloven, ik heb per april nieuw abonnement afgesloten omdat het oude ging verlopen, al jaren bij T-Mobile.
Ik werd gebeld ongeveer in maart j.l. door hun en toen heb ik een abonnement afgesloten voor 2 jaar, sim-only 100-25, het 1e jaar zou me dat 5,95 kosten en het tweede jaar 7,95, nu jullie begrijpen het al die 5,95 heb ik nooit betaald!
Ik denk, ik ga niet bellen want dat gaat me een hoop euro's kosten, dus 2 weken geleden een mail gestuurd, hoe dat dat kon?
Krijg ik vandaag een SMS dat het ze niet gelukt is om mij te bereiken!!!!!?????? wat een ......ze hebben me helemaal niet gebeld! en of ik kontakt op wil nemen met de klantenservice, jaja..... natuurlijk, ik bellen en hun lekker innen.
Nou als mijn abonnement af gaat lopen, ben ik helemaal klaar met T-Mobile!!!
Sorry maar ik moet het even kwijt,
Met vriendelijk groet,
Day
Ik werd gebeld ongeveer in maart j.l. door hun en toen heb ik een abonnement afgesloten voor 2 jaar, sim-only 100-25, het 1e jaar zou me dat 5,95 kosten en het tweede jaar 7,95, nu jullie begrijpen het al die 5,95 heb ik nooit betaald!
Ik denk, ik ga niet bellen want dat gaat me een hoop euro's kosten, dus 2 weken geleden een mail gestuurd, hoe dat dat kon?
Krijg ik vandaag een SMS dat het ze niet gelukt is om mij te bereiken!!!!!?????? wat een ......ze hebben me helemaal niet gebeld! en of ik kontakt op wil nemen met de klantenservice, jaja..... natuurlijk, ik bellen en hun lekker innen.
Met vriendelijk groet,
Day
Re: Toch niet te geloven! grrr....T-Mobile
Ik snap het niet helemaal.Day100 schreef:Hallo, het is niet te geloven, ik heb per april nieuw abonnement afgesloten omdat het oude ging verlopen, al jaren bij T-Mobile.
Met vriendelijk groet,
Day
Heb je nog een (oud) abonnement of niet?
Als dat wel zo is dan is het niet vreemd dat ze nog geen 5,95 afgeschreven hebben.
Oh misschien ben ik een beetje onduidelijk geweest, ik heb dat abonnement vanaf april en betaal netjes elke maand maar niet het bedrag wat ik afgesproken had voor het 1e jaar, ik betaal elke maand 7,95 i.p.v. 5,95.
Dus daarom dacht ik, ik zal maar eens kontakt opnemen met T-Mobile.
Dus daarom dacht ik, ik zal maar eens kontakt opnemen met T-Mobile.
Je hebt die afspraak ook zwart op wit staan neem ik aan?
En hun klantenservice kost volgens mij geen extra geld! Daarnaast zijn ze, als je contact met ze hebt, altijd prima in staat zulke zaken netjes af te handelen.
En hun klantenservice kost volgens mij geen extra geld! Daarnaast zijn ze, als je contact met ze hebt, altijd prima in staat zulke zaken netjes af te handelen.
-
@Day100
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Ik wil even vermelden dat het netjes opgelost is.
Bedankt Cindy van T-Mobile webcare
Bedankt Cindy van T-Mobile webcare
Lezen jullie mee Hi-KPN? Zo kan het dus ook!!! Maar blijkbaar niet bij jullie!
Bij een t-mobile abbo is bellen met de klantenservice gratis, dus dat is geen probleem. Elke bedrijf maakt wel eens fouten en ze zijn waarschijnlijk gewoon vergeten de verreking in mindering te brengen. Gewoon ff bellen en komt waarsch wel in orde.Day100 schreef:Hallo, het is niet te geloven, ik heb per april nieuw abonnement afgesloten omdat het oude ging verlopen, al jaren bij T-Mobile.
Met vriendelijk groet,
Day
Ik heb echt een lange tijd Tmobile gebruikt en heb het echt iedereen afgeraden.. de klantenservice is ZO erg slecht.
Eerst dacht ik 'mjah, misschien ligt het wel aan mij..' Maar toen ik echt in mijn omgeving ook steeds vaker hetzelfde hoorde ben ik van provider gewisseld..
Heb gelukkig nu wel altijd bereik en word per direct geholpen.. de Vodafone Daarvoor heb ik ook een lange tijd KPN gebruikt zonder problemen.
Over het algemeen zijn de diensten wel gewoon goed, maar de klantenservice slecht. Heb tot nu toe slechts bij een enkel bedrijven geen issues met de klantenservice.. dat zijn echter bij de pagina's zoals KPN, de diensten van groupon en de online reserveringen van iens.nl
Eerst dacht ik 'mjah, misschien ligt het wel aan mij..' Maar toen ik echt in mijn omgeving ook steeds vaker hetzelfde hoorde ben ik van provider gewisseld..
Heb gelukkig nu wel altijd bereik en word per direct geholpen.. de Vodafone Daarvoor heb ik ook een lange tijd KPN gebruikt zonder problemen.
Over het algemeen zijn de diensten wel gewoon goed, maar de klantenservice slecht. Heb tot nu toe slechts bij een enkel bedrijven geen issues met de klantenservice.. dat zijn echter bij de pagina's zoals KPN, de diensten van groupon en de online reserveringen van iens.nl