| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] post.nl ...in 2 maanden 5 pakketten weg
post.nl ...in 2 maanden 5 pakketten weg
3 pakketten via marktplaats aangekocht. Kan ik niet hard maken of het Post.nl is of dat ik acuut oplichters aantrek. Maar nu wil het geval dat ik bij H&M een pakket heb besteld en mijn man bij mediamarkt.
Ik gisteren gebeld met H&M waar het in hemelsnaam blijft, het zou al 48 uur volgens hen in de auto zitten voor aflevering. ^H&M zegt..het is ook afgeleverd.
Huh?
Post.nl bellen. Het is afgeleverd. Waar dan? Bij u.
Huh?
Ik word boos, geen levering, geen briefje (was ik trouwens heel de dag thuis dus waarom briefje als men aanbelt en ik open doe).
"ik maak een melding maar u hoeft niet te verwachten dat we er iets aan gaan doen"
Huh????
En de volgende dan: "ga maar bij de buren aanbellen".
Ik woon in een laan!!!!!! Alle huizen af: niets.
Vandaag mijn man hetzelfde: pakket mediamarkt: afgeleverd.
Precies hetzelfde verhaal???
Alleen omdat ik gisteren al een klacht poogde in te dienen, hebben ze er nu dan wel maar een klacht van gemaakt ipv een melding.
Ik kom te boek te staan door Post.nl als een "verdachte" koper. Want volgens Post.nl neem ik namelijk alles aan.
Of de buren.
Of niet..
Edit trouwens: volledige herkend door 3 buren...toch bijzonder...
Ik gisteren gebeld met H&M waar het in hemelsnaam blijft, het zou al 48 uur volgens hen in de auto zitten voor aflevering. ^H&M zegt..het is ook afgeleverd.
Huh?
Post.nl bellen. Het is afgeleverd. Waar dan? Bij u.
Huh?
Ik word boos, geen levering, geen briefje (was ik trouwens heel de dag thuis dus waarom briefje als men aanbelt en ik open doe).
"ik maak een melding maar u hoeft niet te verwachten dat we er iets aan gaan doen"
Huh????
En de volgende dan: "ga maar bij de buren aanbellen".
Ik woon in een laan!!!!!! Alle huizen af: niets.
Vandaag mijn man hetzelfde: pakket mediamarkt: afgeleverd.
Precies hetzelfde verhaal???
Alleen omdat ik gisteren al een klacht poogde in te dienen, hebben ze er nu dan wel maar een klacht van gemaakt ipv een melding.
Ik kom te boek te staan door Post.nl als een "verdachte" koper. Want volgens Post.nl neem ik namelijk alles aan.
Of de buren.
Of niet..
Edit trouwens: volledige herkend door 3 buren...toch bijzonder...
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: post.nl ...in 2 maanden 5 pakketten weg
Kunnen zij bewijzen (handtekening) dat een en ander afgeleverd is?
Nee? Dan is het niet hard te maken.
Gewoon bij verkoper melden "er is niets afgeleverd".
De verzender moet het melden bij postnl (al zullen ze dan alsnog niets doen)
Nee? Dan is het niet hard te maken.
Gewoon bij verkoper melden "er is niets afgeleverd".
De verzender moet het melden bij postnl (al zullen ze dan alsnog niets doen)
ik heb het vandeweek ook gehad met mijn bankpas..
ik heb de bank gevraagd een klacht in te sturen
ikzelf heb geen ervaring mee dus het kan complete onzin zijn dat ik dit zeg:
is het niet interesant om na te gaan of je geen melding van postfraude kan aangeven bij de politie?
is het niet interesant om na te gaan of je geen melding van postfraude kan aangeven bij de politie?
-
Guardian72
- Contacteer:
Interessante vraag - maar ik denk dat je als ontvanger dit niet kan.bianca82 schreef:ik heb het vandeweek ook gehad met mijn bankpas..
Wel de verzender..
Als ze het bij de buren afgeven dan horen ze
een briefje in de brievenbus te doen !
een briefje in de brievenbus te doen !
-
electomonteur
Heb die lijst laatst gezien, niet normaal !electomonteur schreef:hopelijk zegt deze lijst genoeg?
http://www.westonline.nl/files/problemen%20post.pdf
Waar is dit gebeurt? (stad, regio). Ik heb namelijk nooit problemen, maar woon dan ook in een saaie provinciestad. Misschien dat het in de grote steden anders is.
Dit is in stad in de buurt van Rotterdam.
Een buurvrouw wist mij te melden, dat zij vorige wk thuis zat te wachten op een pakketje. Er lag opeens een briefje in de bus dat post.nl de volgende dag terug zou komen. Hebben dus niet aangebeld. De volgende dag moet overigens nog altijd komen.
Andere buurman herkent het ook. Allen stellen met mij dat onze "bekende" postbode zo betrouwbaar als wat is, dus aan hem ligt het niet. Maar aan wie dan wel? Hij is niet de enige op die route. Helaas...
Ik had die lijst met grote schrik al via ander topic zitten bekijken.
Gelukkig stelt H&M dat ik geen onbetrouwbare koper ben en heeft mij zelfs alles opnieuw verstuurd met extra "ongemaks"korting. Hele warme douche voor hen. Zij zouden ook een klacht doorvoeren.
Post.nl vond dat ik niet pissig aan de telefoon mocht doen, (ik werd dit nav "moet u maar bj de buren aanbellen" nadat zij stelden dat het bij mij thuis geleverd was), ik heb vriendelijk gezeg dat die vrouw dan daar telefoniste moet spelen. Pas toen mijn man met een zelfde klacht vanochtend belde over m-m pakket, kon het wel (waren "verbaasd" dat binnen 48 uur 2 meldingen op 1 adres kwamen..zegt dit niet genoeg over de service der leveringen...)
Ik denk dat ik wel stappen ga ondernemen, gezien mijn post door "iemand" wordt "gestolen". Helaas kan ik de marktplaats aankopen niet hierin meenemen, is eigen verantwoording (lijkt mij stug dat ikk binnen 4 weken 3 oplichters tegenkom, wie overigens nog erna hebben gemaild met hun zorg of het wel aan is gekomen...zouden dan 3 losse zeer goede oplichters zijn...)...
Een buurvrouw wist mij te melden, dat zij vorige wk thuis zat te wachten op een pakketje. Er lag opeens een briefje in de bus dat post.nl de volgende dag terug zou komen. Hebben dus niet aangebeld. De volgende dag moet overigens nog altijd komen.
Andere buurman herkent het ook. Allen stellen met mij dat onze "bekende" postbode zo betrouwbaar als wat is, dus aan hem ligt het niet. Maar aan wie dan wel? Hij is niet de enige op die route. Helaas...
Ik had die lijst met grote schrik al via ander topic zitten bekijken.
Gelukkig stelt H&M dat ik geen onbetrouwbare koper ben en heeft mij zelfs alles opnieuw verstuurd met extra "ongemaks"korting. Hele warme douche voor hen. Zij zouden ook een klacht doorvoeren.
Post.nl vond dat ik niet pissig aan de telefoon mocht doen, (ik werd dit nav "moet u maar bj de buren aanbellen" nadat zij stelden dat het bij mij thuis geleverd was), ik heb vriendelijk gezeg dat die vrouw dan daar telefoniste moet spelen. Pas toen mijn man met een zelfde klacht vanochtend belde over m-m pakket, kon het wel (waren "verbaasd" dat binnen 48 uur 2 meldingen op 1 adres kwamen..zegt dit niet genoeg over de service der leveringen...)
Ik denk dat ik wel stappen ga ondernemen, gezien mijn post door "iemand" wordt "gestolen". Helaas kan ik de marktplaats aankopen niet hierin meenemen, is eigen verantwoording (lijkt mij stug dat ikk binnen 4 weken 3 oplichters tegenkom, wie overigens nog erna hebben gemaild met hun zorg of het wel aan is gekomen...zouden dan 3 losse zeer goede oplichters zijn...)...
maak me gek...
komt net chauffeur van post.nl beweren dat hij dinsdag een pakket aan mijn man heeft gegeven (ik herken u éehecht)...ehm wij jou niet, dinsdag waren wij beiden thuis en geen ding binnen gekomen knul....die is verder zoeken...
15 minuten later opnieuw de bel...een of andere man... "dag ik woon in de blablalaan en ik heb aantal dagen geleden eea voor u afgeleverd gekregen?'
ter verheldering die laan is 2 wijken verder, en de vergelijking stopt bij laan. ik noem maarbijv. lindelaan en koningin beatrixlaan, zoveel lijkt het op elkaar..
Wat nou ik heb het echt bij u afgeleverd?!!?! En die man was minimaal 70 mijn man 32!! goh wat lijken ze op elkaar, echt zo te herkennen...
ABSUUUUUURD!!!!
H&M maar opgebeld, MM gaat retour inmiddels zelf gekocht, nu de andere 3 nog...deze mensen (marktplaats) zijn bereid geld terug te storten, echt het ligt niet aan hen...
Post.nl is een heeeeel vies bedrijfje geworden. Alles voortaan met Kialapunten. Hoorde trouwens zelfs winkel hier in de buurt, die ziet pas dat rekeningen waren als ze de herinnering krijgt...
komt net chauffeur van post.nl beweren dat hij dinsdag een pakket aan mijn man heeft gegeven (ik herken u éehecht)...ehm wij jou niet, dinsdag waren wij beiden thuis en geen ding binnen gekomen knul....die is verder zoeken...
15 minuten later opnieuw de bel...een of andere man... "dag ik woon in de blablalaan en ik heb aantal dagen geleden eea voor u afgeleverd gekregen?'
ter verheldering die laan is 2 wijken verder, en de vergelijking stopt bij laan. ik noem maarbijv. lindelaan en koningin beatrixlaan, zoveel lijkt het op elkaar..
Wat nou ik heb het echt bij u afgeleverd?!!?! En die man was minimaal 70 mijn man 32!! goh wat lijken ze op elkaar, echt zo te herkennen...
ABSUUUUUURD!!!!
H&M maar opgebeld, MM gaat retour inmiddels zelf gekocht, nu de andere 3 nog...deze mensen (marktplaats) zijn bereid geld terug te storten, echt het ligt niet aan hen...
Post.nl is een heeeeel vies bedrijfje geworden. Alles voortaan met Kialapunten. Hoorde trouwens zelfs winkel hier in de buurt, die ziet pas dat rekeningen waren als ze de herinnering krijgt...
-
electomonteur
dit heeft in het hele land gespeeldGJvdZ schreef:Waar is dit gebeurt? (stad, regio). Ik heb namelijk nooit problemen, maar woon dan ook in een saaie provinciestad. Misschien dat het in de grote steden anders is.
den haag delft Rotterdam en Leeuwarden hebben tocht wel de kroon gespannen
maar deze lijst kan u uitprinten indien u in die periode brieven heeft gemist en daar nu herinneringen of aanmaningen voor heeft ontvangen
is geen direct bewijs maar wel een punt wat in uw voordeel kan werken bij eventuele verweer
GJvdZ schreef:Waar is dit gebeurt? (stad, regio). Ik heb namelijk nooit problemen, maar woon dan ook in een saaie provinciestad. Misschien dat het in de grote steden anders is.
Hier in Leiden ook nooit problemen gehad met post of pakket bezorging door PostNL (in tegenstelling tot de concurrenten, zoals Selektvracht, waarbij het keer op keer mis gaat). Sterker nog, ikzelf ben hartstikke tevreden met PostNL. Hiermee wil ik alle problemen die hier zijn genoemd niet teniet doen, maar wil alleen zeggen dat het lang niet overal misgaat
En ik woon dan nog niet eens in een saaie provinciestad